LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] QkReizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
odilia41

QkReizen

Ongelezen bericht door odilia41 »

ik ben tot nu toe erg tevreden over QkReizen ik heb dus ook geboekt voor juli 2009 voor een gr groep kregen zelfs nog iets meer korting voor hun en als je ze een mail stuurt krijg je ook heel snel daarna een mail terug en als ze zeggen dat ze terug bellen doen ze dat ook :D ben tot nu toe heel erg tevreden nu op naar juli 2009 en als ik terug ben vertel ik hoe mijn reis enzo gegaan is duurt nog wel ff maar ik vertel het wel

NewDutchie

Re: QkReizen

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Goh, een qkreizen topic wordt wegens spam verwijderd en hoppa gelijk weer een nieuw (spam)topic.

odilia41

ik heb echt geboekt hoor afgelopen zaterdag en ik vindt dat ik ook recht heb om dit teschrijven omdat ik tot nu toe heel positief ben over hun maar ik zeg ook het is nog geen juli 2009 en dan ga ik pas

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

het zal best wel dat je echt hebt geboekt. Er is ook niets op tegen dat je je positieve ervaringen kwijt wil, maar je gaat pas in juli 2009, dus hoe kun je NU al positief over ze zijn?

Maar waarom steeds proberen een onbekende reis-agent via een consumentenforum naamsbekendheid te geven?

odilia41

ik ben huisvrouw hoor en werk niet voor QkReizen ofzo en ik vindt de onderhandeling met hun nu erg goed verlopen en ik hoop dat het in juli 2009 ook nog steeds goed verloopt en dat wij een fijne vak krijgen waar we hard voor werken

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat is je gegund hoor, die leuke vakantie. Maar dat staat hier los van.

Reisbureau's horen immers gewoon te geven waar jij voor betaalt. Daar zouden topics als deze niet nodig voor moeten zijn.

odilia41

daar heb je helemaal gelijk in maar tegenwoordig moet je wel overal informatie weg halen of het nu voor een reis is of voor iets anders en dan ben ik toch wel blij met internet hoor :D

Gesloten