Wij hadden via Corendon een vlucht geboekt en volledig betaald. (2600 Euro).
Vanwege Corona hebben we besloten niet te reizen en hebben via Corendon de vlucht geannuleerd. Omdat dit 14 dagen voor vertrekdatum is, kost dit 50%. Via de service desk van Corendon werd gezegd dat we een voucher krijgen die we na 6 maanden kunnen omzetten in geld. Ik ging er van uit dat wij dus een voucher krijgen van 1300 Euro, en ben hiermee akkoord gegaan.
Nu krijg ik echter een factuur van Corendon om 1300 Euro aan kosten te betalen. Kennelijk heeft de voucher een waarde van 2600 Euro, en is dit een extra cashflow voor Corendon…… Het is absurd om nu 1300 euro te betalen en die over 6 maanden terug te ontvangen.
Heeft iemand anders deze ervaring ook?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reisannulering bij Corendon en cashflow
Re: Reisannulering bij Corendon en cashflow
Ik heb opnieuw gebeld met Corendon, en kennelijk zijn de email teksten en administratie incorrect (evenals de informatie op Mijn Correndon) en hoef ik niet per ommegaande te betalen en krijg ik een voucher van 1300 euro. wel verwarrend, en maar even afwachten tot ik deze voucher krijg.