Beste lezers,
Wij hebben in februari een vakantie geboekt bij BM AIR reizen voor bijna 3700 euro. Nu krijg ik vandaag een mailtje dat de reis 262 euro duurder wordt en dus bijna 4000 euro. Zie hieronder het mailtje:
Geachte heer van de Put,
Omdat de koersen van de Thaise Baht zijn gestegen,worden de hotelprijzen wat hoger.
Voor u betekent dat de accommodaties duurder zijn geworden.
De factuur zal in totaal 262.00 euro duurder worden.
Wij zullen u een aangepaste factuur toesturen.
Mocht u nog vragen hebben,neemt u gerust contact op met ons.
Met vriendelijke groet,
BMAIR REIZEN.
Na een belletje met ze zeggen ze heel simpel zolang de factuur nog niet volledig betaald is mogen wij volgens de ANVR voorwaarden de prijs nog verhogen, maar dit willen we natuurlijk niet voor onze klanten.
Kunnen jullie mij helpen wat ik nu kan doen??? Het liefst annuleer ik de reis heb er zo geen vertrouwen meer in.
Groetjes Rob
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reisbureau BM AIR reizen verhoogt zomaar prijzen
Re: Reisbureau BM AIR reizen verhoogt zomaar prijzen
een les voor de volgende keer als uw weer boekt neem dan geen hotel bij hun
maar als uw aan komt in de plaats waar uw naar toega neem een hotel daar
ik weet zeker dat uw velemaal goed koper uit bent zo doe ik het dan
als ik daar ben betaal ik gemidelt 550 bat en daar zit het eten bij
dus dat is een tip voor de volgende keer
maar als uw aan komt in de plaats waar uw naar toega neem een hotel daar
ik weet zeker dat uw velemaal goed koper uit bent zo doe ik het dan
als ik daar ben betaal ik gemidelt 550 bat en daar zit het eten bij
dus dat is een tip voor de volgende keer
-
Rob, stel dat die baht nu plotseling zou gaan dalen....denkt U dat U dan korting krijgt?
Het is ook eigenlijk overal hetzelfde in de reisbranche. Siciliaanse bandieten zijn het. Niets meer en niets minder.
Het is ook eigenlijk overal hetzelfde in de reisbranche. Siciliaanse bandieten zijn het. Niets meer en niets minder.
-
Graag wil ik dit item nog een keer onder de aandacht brengen. Het laat zien wat een geboefte het toch is in die reisbranche.
Beste Rob,
De reisorganisator mag tot 20 dagen voor vertrek (indien nog niet de volledige reissom is betaald) de reissom verhogen i.v.m wijzigingen (hieronder vallen ook wisselkoersen)
De reisorganisator mag tot 20 dagen voor vertrek (indien nog niet de volledige reissom is betaald) de reissom verhogen i.v.m wijzigingen (hieronder vallen ook wisselkoersen)