LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reisbureau
reisbureau
Wij hebben een reis bij qkreizen geboekt en daar een ZEER SLECHTE ervaring mee.
Ze beloven van ales maar er klopt niks van oa: verkeerde kamers
Heel veel herrie naast het hotel nIKS van gezecht Lossen geen problemen op en geven ook niet thuis als je klaagt.
DUS WEES GEWAARSCHUUWD BOEK NIET BIJ QK REIZEN ZAANDAM?????
Ze beloven van ales maar er klopt niks van oa: verkeerde kamers
Heel veel herrie naast het hotel nIKS van gezecht Lossen geen problemen op en geven ook niet thuis als je klaagt.
DUS WEES GEWAARSCHUUWD BOEK NIET BIJ QK REIZEN ZAANDAM?????
Re: reisbureau
Hallo Aju,
Heeft U ter plaatse de problemen aangekaart ? Het reisbureau kan er op afstand ook niets aan doen.
Heeft U ter plaatse de problemen aangekaart ? Het reisbureau kan er op afstand ook niets aan doen.
Ja alles is aangekaart en de directeur van qkreizen was in dezelfde plaats in turkije als wij waren maar helaas hij komt niet even langs zoek het maar uit???
Jammer dat er nog steeds zulke slechte reisburo,s zijn
Jammer dat er nog steeds zulke slechte reisburo,s zijn
Tja, geen ANVR....da's altijd een risico. Niet dat bij een ANVR bureau nooit wat mis kan gaan, maar je weet wel exact je rechten en waar je met klachten heen moet.
Zekerheid? Dan altijd op het ANVR logo letten!
Zekerheid? Dan altijd op het ANVR logo letten!
Geen A NV R nee, Maar dit reisbureau werkt samen met KRAS REIZEN
Daar kregen wij een klachten-lijst van????
En met REIS_COMPAS??/
Waar moet je zijn als consument ik denk waar ik betaald en gaboekt hebt maar helaas ze kunnen niks voor je doen.
Dus a n v r heeft ook niet zoveel zin daar hebben wij ook al eens geklaagd en doet ook af met een lullig briefje.
Ze verschuilen zich allemaal achter een ander!!!!
AJU.
Daar kregen wij een klachten-lijst van????
En met REIS_COMPAS??/
Waar moet je zijn als consument ik denk waar ik betaald en gaboekt hebt maar helaas ze kunnen niks voor je doen.
Dus a n v r heeft ook niet zoveel zin daar hebben wij ook al eens geklaagd en doet ook af met een lullig briefje.
Ze verschuilen zich allemaal achter een ander!!!!
AJU.
aju
u had zelf even kunnen opletten en niet de schuld aan een ander geven
was zeker goedkoop?
u had zelf even kunnen opletten en niet de schuld aan een ander geven
was zeker goedkoop?
"Goedkoop" hoeft niet altijd slecht te zijn. Als je in december boekt scheelt dat zo een paar honderd euro.
Wat is goedkoop tegen woordig?
Wat is goedkoop tegen woordig?
nee u heeft helemaal gelijk
maar aju heeft niet verder gekeken dan de prijs
dat bedoel ik
maar aju heeft niet verder gekeken dan de prijs
dat bedoel ik
in de zomer geboekt voor 1 week naar Antalya en alles was perfect geregeld, nu net geboekt voor mei vakantie 2009... zeer goedkoop omdat ze t/m december hoge kortingen kunnen geven.
betrfet de klachten in Turkije ter plekke,,, ze hebben daar hun agenten van Birce Tour die alles met de reiziger afhandeld... je kan toch niet verwachten dat de directeur uit nederland met je kamer wijziging in Turkije bezig is????
betrfet de klachten in Turkije ter plekke,,, ze hebben daar hun agenten van Birce Tour die alles met de reiziger afhandeld... je kan toch niet verwachten dat de directeur uit nederland met je kamer wijziging in Turkije bezig is????
en mijnheer Aju,,, volgens qk reizen heeft u een dikke vergoeding van het Hotel gekregen en probeert u nog eens extra bij qkreizen los te halen!!!!!
zo werkt dat niet he!! somige mensen moeten zich schamen, dat je dan nog durft iemand zwart te maken....
zo werkt dat niet he!! somige mensen moeten zich schamen, dat je dan nog durft iemand zwart te maken....
Afgezien dat ik deze aanbieder niet ken (Birce tours trouwens wel want daar werken meerdere non-anvr touroperators mee), denk ik dat hal ook niet geheel objectief is.
Wanneer u "zomaar" 2 keer boekt bij betreffende organisatie, maar wel exact weet dat meneer iets van het hotel gekregen zou hebben zet ik toch ernstige vraagtekens bij uw onafhankelijkheid...
Sowieso de berichten stamden uit mei dit jaar, dus het lijkt me vrij zinloos om daar 5 maand naar dato nog over te gaan zeuren..
Wanneer u "zomaar" 2 keer boekt bij betreffende organisatie, maar wel exact weet dat meneer iets van het hotel gekregen zou hebben zet ik toch ernstige vraagtekens bij uw onafhankelijkheid...
Sowieso de berichten stamden uit mei dit jaar, dus het lijkt me vrij zinloos om daar 5 maand naar dato nog over te gaan zeuren..
grappig is ook dat hal dit in 6 min. gecheckt heeft bij qk reizen, men daar binnen 6 min. dus die klant van een half jaar geleden precies wist te plaatsen/vinden + deze vertrouwelijke gegevens zomaar even geeft aan iemand die 2x een reisje boekt.....
brice ? ben er maar blij mee, deze turkse tusenpersoon is het eigenlijke reisburo van ReisCompas, weten van niets komen van nergens, Kras doet daar ook hun ;;;zaakjes ;; mee
tot ons spijt moeten wij reageren op dit onderwerp waarin wij niet onafhankelijk zijn.
Maar helaas krijgen wij zoveel vragen en reacties van onze klanten dat wij genoodzaakt zijn te reageren.
dhr. Aju is bij ons bekend, bekend om zijn dreiging om ons zwart te maken op het net indien wij niets zouden vergoeden!!!
dhr. Aju is niet in een ander hotel terecht gekomen dan hij had geboekt, heeft geen overboeking gehad of dergelijke.
dhr. Aju was niet tevreden over de omgeving van het Hotel waar hij verbleef, als klant van ons kon hij ons ( mij als directeur van Qk reizen) op mijn mobiel bereiken om zijn klachten kenbaar te maken!! Agenten van ons hebben dhr. Aju in zijn hotel bezocht en oplossingen geboden. Er is een vergoeding door het Hotel aangeboden en dhr. Aju was daar tevreden mee daar heeft dhr. Aju voor getekend.
Voor iedereen die meer duidelijkheid zou wensen, zullen wij als Qk reizen duidelijkheid verschaffen inzake zijn klacht over het net!! telefonisch of per mail.
wij zijn van mening dat een internet site als Tros Radar in alle eerlijkheid gebruikt moet worden. Het zou niet als wapen gebruikt mogen worden om een onderneming te dreigen!!
Misschien een idee voor Tros Radar om voor plaatsing van dergelijke uitlating als “DUS WEES GEWAARSCHUUWD BOEK NIET BIJ QK REIZEN ZAANDAM?????” eerst eens navraag te doen of de klacht of de klagende wel klopt.
Hoogachtend,
Team QK REIZEN
Maar helaas krijgen wij zoveel vragen en reacties van onze klanten dat wij genoodzaakt zijn te reageren.
dhr. Aju is bij ons bekend, bekend om zijn dreiging om ons zwart te maken op het net indien wij niets zouden vergoeden!!!
dhr. Aju is niet in een ander hotel terecht gekomen dan hij had geboekt, heeft geen overboeking gehad of dergelijke.
dhr. Aju was niet tevreden over de omgeving van het Hotel waar hij verbleef, als klant van ons kon hij ons ( mij als directeur van Qk reizen) op mijn mobiel bereiken om zijn klachten kenbaar te maken!! Agenten van ons hebben dhr. Aju in zijn hotel bezocht en oplossingen geboden. Er is een vergoeding door het Hotel aangeboden en dhr. Aju was daar tevreden mee daar heeft dhr. Aju voor getekend.
Voor iedereen die meer duidelijkheid zou wensen, zullen wij als Qk reizen duidelijkheid verschaffen inzake zijn klacht over het net!! telefonisch of per mail.
wij zijn van mening dat een internet site als Tros Radar in alle eerlijkheid gebruikt moet worden. Het zou niet als wapen gebruikt mogen worden om een onderneming te dreigen!!
Misschien een idee voor Tros Radar om voor plaatsing van dergelijke uitlating als “DUS WEES GEWAARSCHUUWD BOEK NIET BIJ QK REIZEN ZAANDAM?????” eerst eens navraag te doen of de klacht of de klagende wel klopt.
Hoogachtend,
Team QK REIZEN
nou komt uw dan maar met bewijsen als ie er voor heeft getekend
dan kunnen we kijken of uw of hij de waar hijt spreekt we zullen zien dan wie er gelijk heeft
dan kunnen we kijken of uw of hij de waar hijt spreekt we zullen zien dan wie er gelijk heeft
geachte heer rene117,
wij verzoeken u om uw mail adres zodat wij u het gevraagde kunnen mailen.
wij hopen dan dat u uw mening kenbaar wilt maken, u kunt ons ook mailen [email protected]
wij verzoeken u om uw mail adres zodat wij u het gevraagde kunnen mailen.
wij hopen dan dat u uw mening kenbaar wilt maken, u kunt ons ook mailen [email protected]
besste heer aju ik weet niet of uw het weet maar dit forum is er om probleemen in de reiswereld aangezien uw deze heeft gehad
en het toch is opgelost met qkreizen wil ik uw er op wijzen dat ik hier de documenten heb van het reisburo waar er in staat dat uw zelf heeft getekent dat de probleemen zijn opgelost en nog een turks bad voor 2 pes heeft gedad en nog veel meer uw bent er dus mee in zee gegaan en op de brief gezet dat de probleemen zin opgelost
dus dan moet uw hier geen onzin gaan vertelen
en nee ik werk niet voor een reisburo
en het toch is opgelost met qkreizen wil ik uw er op wijzen dat ik hier de documenten heb van het reisburo waar er in staat dat uw zelf heeft getekent dat de probleemen zijn opgelost en nog een turks bad voor 2 pes heeft gedad en nog veel meer uw bent er dus mee in zee gegaan en op de brief gezet dat de probleemen zin opgelost
dus dan moet uw hier geen onzin gaan vertelen
en nee ik werk niet voor een reisburo
namens Team Qk reizen,
wij van Qk reizen hopen dat wij niet verkeerd begrepen worden.
natuurlijk willen wij dat onze klanten eventueele klachten kenbaar maken, allereerst bij ons zodat wij ze kunnen oplossen.
wij zijn er niet alleen omde reis te verkopen, ook zijn wij er om uw reis perfect te laten verlopen.
wij van Qk reizen hopen dat wij niet verkeerd begrepen worden.
natuurlijk willen wij dat onze klanten eventueele klachten kenbaar maken, allereerst bij ons zodat wij ze kunnen oplossen.
wij zijn er niet alleen omde reis te verkopen, ook zijn wij er om uw reis perfect te laten verlopen.
QK mensen, stop er eens mee, gebakken lucht woorden
henrie dit is geen gebake lucht ze hebben de doc naar mijn gemaild
dus als je me mail geeft zal ik het nog naar je zenden
off hou jij je bij je upc waar je altijd zo goed over oordeel
dus als je me mail geeft zal ik het nog naar je zenden
off hou jij je bij je upc waar je altijd zo goed over oordeel