LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reissom campingvlucht

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ada

reissom campingvlucht

Ongelezen bericht door ada »

Op zondag zag ik via CheapTickets een aanbieding vanaf Schiphol en Eindhoven naar Antalya op 29 maart tot 15 maart voor 46,-. Op maandagmorgen heb ik deze vlucht vanaf Eindhoven geboekt voor 68,32. De boekingsbevestiging kreeg ik per email. Na een tijdje werd ik opgebeld dat het bedrag niet klopte. De touroperator, OAD, had het bedrag voor de vlucht niet ingevoerd en de vlucht gaat nu 266,67 kosten.
Kan dit zomaar of moet het bedrag van de eerste boekingsbevestiging worden aangehouden? Graag uw kundig advies
Met vriendelijke groet
Ada verbree-Guijt

FG

Re: reissom campingvlucht

Ongelezen bericht door FG »

Binnen 8 uur na bevestiging mag de reisorganisatie terugkomen op de reissom. Zie ook de ANVR voorwaarden

AA

Re: reissom campingvlucht

Ongelezen bericht door AA »

En hoeveel tijd heeft die klant dan? Kan dit zomaar?

gaste

Re: reissom campingvlucht

Ongelezen bericht door gaste »

Vermoedelijk waren die goedkope stoelen niet meer tekrijgen toen Cheap Tickets de boeking in behandeling nam en kon men alleen nog maar een vlucht met de OAD krijgen die voor dit soort lage prijzen nooit vluchten aanbied.
Cheap Tickets is ook geen garantiefonds zo te zien.

Gast

Re: reissom campingvlucht

Ongelezen bericht door Gast »

Nu Mevr. Ada. Met deze antwoorden schiet u dus ook niks op! Vraag het eens bij de consumentenbond, misschien dat ze daar een antwoord weten op uw vraag en kunnen zeggen, hoe nu te handelen.

Succes ermee!

Gast

Re: reissom campingvlucht

Ongelezen bericht door Gast »

foutje van cheaptickets, voor niets gaat de zon op, wat is dat voor een prijs, 46 euro, daar kan je toch niet voor vliegen???!!!! en idd oad vliegt dan ook dus heeft cheaptickets je deze reis aangeboden met een rotsmoesje. Oad heeft niet van die lage bodemprijzen ,alleen zij maar dat ging een beetje fout en de laatste oplossing voor hen was een paar tickets bij de oad bietsen. Is gelukt en u moet oad bedrag betalen, leuke jongens die cheaptickets. Mensen trap er toch niet zo IN!!!!!

linda_
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 feb 2005 11:32

Re: reissom campingvlucht

Ongelezen bericht door linda_ »

Op de boekingsbevestiging op internet staat altijd achter de prijs o.v.b., dus ze mogen de prijs corrigeren. Als je het niet eens bent met de prijs zou je er volgens mij wel van de reis afmogen (in ieder geval wel als je via het reisbureau zou boeken.......)

Gast

Re: reissom campingvlucht

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo

Het reisbureai heeft het recht om binnen 3 dagen na de boeking fouten te wijzigen. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om de reis kosteloos te annuleren.

Gesloten