LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reizen boeken via www.expedia.nl

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Arjen001

reizen boeken via www.expedia.nl

Ongelezen bericht door Arjen001 »

Goede dag allemaal,

Is hier iemand bekend met 't on-line reisbureau www.expedia.nl ?

Zo ja, is dat vertrouwelijk?
Kan ik met een gerust hart daar een ticket bestellen/boeken?

Vriendelijke groet,

Arjen

Gast

Re: reizen boeken via www.expedia.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Diverse malen bij geboekt, geen klachten

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

expedia is eigendom van Microsoft.
Je kunt er rustig boeken. Besef enkel dat klagen al een stuk moeilijker wordt. Expedia verdiend overigens zijn geld niet aan de reizen zelf, maar aan de eigendomsrechten van je persoonlijke gegevens, IP adres en andere dingen die enkel door Amerikaanse wetgeving mogelijk zijn.

Verder hanteren ze hun beroemde
"NIET-AANSPRAKELIJKHEIDSVERKLARING" die je echter alleen nodig hebt als je hun aansprakelijk wilt verklaren. Dat doe je toch niet bij een Amerikaans bedrijf?

Probeer trouwens maar eens bij hun te boeken zonder software op je computer te installeren. Dat lukt je dus niet.

Maar of je er een ticket kunt boeken? Tuurlijk, als je met al hun punten accoord gaat en vanaf dan levenslang gevolgd zal worden in al je doen en IP-laten...

Arjen001

Ongelezen bericht door Arjen001 »

He Gast,

Waarom wordt het klagen een stuk moeilijker, als ze 't juiste ticket afleveren en geen overboekingen plaatsvinden, dan is er ook niks om te klagen ja...

Expedia levert gewoon de zelfde tickets via een aanzienlijk lagere prijs dan menig ander reisbureau...

Weet jij toevallig een reisbureau die de zelfde tickets kan leveren met de zelfde prijs? Gaat om centraal Amerika..
Menig NL reisbureau komt niet eens buiten europa.

Vr. gr. Arjen

OMA

Ongelezen bericht door OMA »

Hallo, Ik ben afgelopen dagen ook op de site van Expedia terecht gekomen om wat vliegreizen te vergelijken.
Op de site www.travelmap.nl worden dezelfde prijzen gerekend als bij Expedia. Helaas kon ik zelf niet boeken omdat ik niet in bezit ben van hun betalingsvoorwaarden zoals een creditcard enz..........

Globetrotter

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Ook ik heb uitsluitend goede ervaringen met Expedia.

Gesloten