Heb zeer slechte ervaringen met US airways naar en van de verenigde staten.
Zeer lange wachttijden in het vliegtuig op de startbaan op Philadelphia , bijna 2 1/2 uur extra. Na ook al drie uur vertraging op schiphol gehad te hebben.
Vlucht terug nog erger. Anderhalf uur wachten, omdat de , zo hoorde ik later van een amerikaase passagiere, de koffers in miami weer uitgeladen werden. Op doorreis naar Philadelphia heb ik nog gevraagd of het met de koffers richting europa wel goed ging, dat was geen enkel probleem zeiden ze. Bij aankomst in amsterdam. Zoals al verwacht geen koffer, voor een groot deel van de passagiers. Dit is toch niet normaal dat willens en wetens koffers uitgeladen worden en zo reizigers met alle ellende opgescheept worden. Ik had al mijn waardevolle spullen in de koffer en ook sleutels van de auto en huis o.a. . Zodoende moest ik gewoon maar d etrein nemen. En men vergoed niets en komt je ook niet tegemoet. Helaas pindakaas!! En nu maar afwachten of de koffer uberhaupt nog komt. Tot die tijd staat de auto gewoon op schiphol.
Wat een slechte maatschappij US Airways VERMIJDEN DIE CLUB!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reizen met US airways af te raden ?
-
Re: reizen met US airways af te raden ?
ja dat klopt dat heb ik ook meegemaakt bij US airways...
je kan beter niet overstappen , want voor us airways is het doodsnormaal dat de koffers pas met een vlucht later aankomen....
je kan beter niet overstappen , want voor us airways is het doodsnormaal dat de koffers pas met een vlucht later aankomen....