ik vlieg deze zomer vanaf rotterdam met transavia naar portugal
op mijn online ticket staat roy ipv rene
ik heb mijn roepnaam doorgegeven
wat moet ik nu doen?
gr
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] roep naam op ticket ipv naam die in mijn paspoort staat
-
Re: roep naam op ticket ipv naam die in mijn paspoort staat
Ik zou als ik u was, Transavia even bellen en het probleem uitleggen.
Zoals uw ticket nu is, mag u waarschijnlijk niet eens vliegen.
Uw naam zal moeten worden aangepast en bereidt u er maar vast op voor, daar kunnen hoge kosten aan zijn verbonden!
Meer info op de Transavia site:
http://service.transavia.com/app/answer ... recte-naam
Zoals uw ticket nu is, mag u waarschijnlijk niet eens vliegen.
Uw naam zal moeten worden aangepast en bereidt u er maar vast op voor, daar kunnen hoge kosten aan zijn verbonden!
Meer info op de Transavia site:
http://service.transavia.com/app/answer ... recte-naam
Inderdaad, laten aanpassen. De naam moet overeenkomen met de naam zoals deze in het paspoort vermeld staat. Het kan soms zelfs zo zijn dat wachten en op de luchthaven laten veranderen nog duurder is dan van te voren regelen.VioletPrue schreef:Ik zou als ik u was, Transavia even bellen en het probleem uitleggen.
Een enkeling heeft af en toe geluk. Er zijn op dit forum meerdere topics te vinden met dit probleem.
kruis12 schreef: wat moet ik nu doen?gr
Emmy75 schreef: Er zijn op dit forum meerdere topics te vinden met dit probleem.
Via zoek vind u, wat Emmy bedoeld!
suc6
Als je bij het boeken zomaar je roepnaam opgeeft ben je ook niet de slimste. Denk even 2 tellen na voordat je wat invoert op je scherm. Dit voorkomt extra kosten.
Terecht dat je hiervoor moet betalen.
Precies. Dit komt van het boekingsformulier van transavia.nl:Nebilem schreef:Als je bij het boeken zomaar je roepnaam opgeeft ben je ook niet de slimste. Denk even 2 tellen na voordat je wat invoert op je scherm. Dit voorkomt extra kosten.
ul uw gegevens in
Belangrijk: Vul hieronder per passagier in: de eerste voornaam en de achternaam zoals deze staan vermeld in het paspoort.
Let op: GEEN VOORLETTERS en GEEN ROEPNAAM gebruiken als deze afwijkt van de naam in het paspoort.
volwassene(n) 12+
geslacht eerste voornaam
zoals vermeld in het paspoort achternaam geboortedatum
(dd-mm-jjjj)