Hallo, uit nieuwsgierigheid ben ik heel erg benieuwd naar jullie ervaring met vliegmaatschappij Royal Air Maroc. Ik heb wel langer dan 13 jaar niet gevlogen met hen, vanwege de manier van hun handelen/ communicatie.
Dit jaar ben ik noodgedwongen bij hun terechtgekomen om met spoed binnen een half uur een ticket te kopen op Schiphol. Vanwege het overlijden van mijn broer. Zij hebben 2 tickets op hetzelfde naam geboekt. het ging om de voornaam. Bij de ene moest een 'a' weg. Dit heb ik nadrukkelijk gezegd, maar zij gaven aan dat het belangrijkste de achternaam gaat. Er wordt niet naar voornaam gekeken. Aangezien de achternaam hetzelfde is, kon ik gewoon vertrekken. In marokko moest ik naar een kantoor van hun gaan om tickets en betaalbewijzen halen.
Wij zijn dus daarmee wel gerezen naar marokko,maar terug was een hel. Wij hebben een nieuwe ticket moeten kopen. Dus het retourticket is weggegooid geld. Ik heb naast het rouwen zoveel heen en weer moeten reizen om dat goed te krijgen. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Heel erg vermoeiend.
In Marokko werd ik uitgelachten van oor tot oor, ze zeiden dat ik in NEDERLAND heb geboekt en betaald, dus moeten zij de fout ook herstellen. Op mijn vraag dat het toch om één organisatie gaat, keken ze mij aan of ik uit een ander wereld kwam en dommer dan dom ben, dat ik niet begreep dat elk kantoor verantwoordelijk is voor zijn kistje.
Wie o wie heeft er nog meer van zulke ervaringen met Royale Air Maroc?????
Nu gaat het mij niet eens meer om het geld, maar om hun arrogantie en misbruik van de macht. Ik vind dat dit moet stoppen!!!!
groetjes
Ais
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Royal Air Maroc
Re: Royal Air Maroc
Ik ben in december 2009 teruggevlogen Met RAM uit Kameroen via Tanger naar Amsterdam. Bij aankomst bleek mijn bagage beschadigd. Mijn rugzak was opengesneden. Keurig aangemeld aan de bagage vertegenwoordiger op Schiphol. De reparatie schade was 50 €. RAM NL gebeld. Daar konden ze niet helpen. Met veel moeite er achter gekomen dat de klacht in Praag bij een bagageclaimbureau van RAM moest worden ingediend. De schade is nooit terugbetaald omdat ik geen boardingpas kon tonen. De lijkt me ook niet nodig omdat ik alles keurig op Schiphol heb getoond en daarvan wel een bewijsje heb. Bovendien heb ik nooit een boardingpas gekregen, omdat Douala in Kameroen niet over computers beschikt en de tickets niet worden uitgereikt. Je wordt gewoon naar het vliegtuig gebracht. (Veiligheidscontroles ????? ... Niets van gemerkt. ). Oh ja, niet aangetekende brieven (naar Praag) worden niet beantwoord. Kortom na enkele brieven had ik mee uitgegeven aan correspondentie dan het schade bedrag. RAM: een zooitje.
-
Re: Royal Air Maroc
@ ais
als eerste vind ik het verschrikkelijk wat er in die tijd met je gebeurd is.
als nog gecondoleerd,zoiets komt nooit te laat..beter laat dan nooit.
ja de voornaam is zeker belangrijk bij boeken..
ik moest zelfs even mijn man zijn rijbewijs meenemen omdat ik het niet uit mijn hoofd weet nog een lekkere ouderwetse nederlandse naam in 15 letters geloof ik...
initialen volstaan niet!
en zelfs op mijn ticket staat de hele voornaam en achternaam...
ik vind het zo erg dat je zo behandeld ben...bel het juridisch loket eens...
vraag wat je kan doen...even googlen en je vind het nr wel ,ik weet het niet..
idd het gaat nu om het princiepe...
wens je veel sterkte en goeds...
als eerste vind ik het verschrikkelijk wat er in die tijd met je gebeurd is.
als nog gecondoleerd,zoiets komt nooit te laat..beter laat dan nooit.
ja de voornaam is zeker belangrijk bij boeken..
ik moest zelfs even mijn man zijn rijbewijs meenemen omdat ik het niet uit mijn hoofd weet nog een lekkere ouderwetse nederlandse naam in 15 letters geloof ik...
initialen volstaan niet!
en zelfs op mijn ticket staat de hele voornaam en achternaam...
ik vind het zo erg dat je zo behandeld ben...bel het juridisch loket eens...
vraag wat je kan doen...even googlen en je vind het nr wel ,ik weet het niet..
idd het gaat nu om het princiepe...
wens je veel sterkte en goeds...