Ryanair zegt op 20-12-2017 schriftelijk een kostenvergoeding toe wegens plotselinge annulering (een half uur voor vertrek!). De vergoeding zou binnen 10 werkdagen worden uitbetaald. Toen betaling uitbleef per mail gerappelleerd op 01-02-18 en 21-02-18. Mails kwamen niet terug. Geen enkele reactie en nog steeds geen betaling ontvangen.
Alhoewel vliegen met Ryanair doorgaans wel te doen is, bijzonder teleurgesteld! Arrogantie of onbeschoft behandelen van klanten?
Misschien eens een onderwerp voor Tros Radar?
Wie heeft dezelfde ervaringen?
Hoe kan ik toch mijn geld terugkrijgen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ryanair betaalt toegezegde kostenvergoeding niet uit
Re: Ryanair betaalt toegezegde kostenvergoeding niet uit
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik vind het wel positief dat Ryanair een vergoeding toezegt. Dat lees je niet vaak.
De uitbetaling laat wat lang op zich wachten, maar ook dat zal wel goedkomen.
De uitbetaling laat wat lang op zich wachten, maar ook dat zal wel goedkomen.
Re: Ryanair betaalt toegezegde kostenvergoeding niet uit
Inmiddels nog geen enkele reactie van Ryanair!
Re: Ryanair betaalt toegezegde kostenvergoeding niet uit
aangetekend schrijven met kopie van hun toezegging, en 14 daags termijn voor uitbetaling met dreiging incassobureau met extra kosten voor hun.