LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schiphol taxi

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Schiphol taxi

Ongelezen bericht door Gast »

Voor mijn werk zal ik binnenkort met enige regelmaat op reis moeten. Mijn werkgever vergoed voor mij ook een taxi van en naar Schiphol, maar er zijn zoveel aanbieders.. Iemand aan- of afraders?

Zonneke

Re: Schiphol taxi

Ongelezen bericht door Zonneke »

Even op www.schiphol.nl kijken en daar daar staat alle info op. En anders even googelen om een Schipholtaxibedrijf bij uw in de buurt te zoeken.

Ik zelf boek soms via internet, Schiphol, (Schipholtaxi) maar ook weleens rachtstreeks in ons geval dan, Schipholtaxibedrijf Stedendriehoek Rutenfrans. Hele goede ervaringen mee, maar moet dan wel bij jou in de regio zitten.

ageeth

Ongelezen bericht door ageeth »

Als je in amsterdam woont. De schipholtaxi van de tca bellen. Die zijn gewoon goed. en je werkgever kan afspraken over de betalingen maken. ageeth

Gast

ik ken u er wel mee helpen want ik doe ritjes die hele goedkoop zijn in mijn volkswagen bussie ik weet niet waar uw vandan kom maar ik heb goedkope aanbiedings en myn bussie kan 150 dus altyd op tyd zeg ik maar
met vriendlijke groet en vrede zei met u,
Bart Allexander

Gast

... mag ik ook een bonnetje :?

Gast

Niets te danken hoor gast! Graag gedaan! :wink:

Gast

Allereerst dank voor de reactie's; ik merk nu dat ik vergeten ben de vertrekplaats te vermelden (toch niet onbelangrijk :wink: ) Ik vertrek vanaf mijn huisadres in Zwolle, en bij gelegenheid vanaf mijn werkadres in Utrecht

Gast

Geplaatst op: 17 Jan 2005 17:58 Onderwerp:

myn bussie kan 150 dus altyd op tyd zeg ik maar.........behalve als ik in de dagelijkse file sta :lol:

Gast

ik het geloof het wel met je bussie.. ga toch maar voor de eerste suggestie in deze thread denk ik..

Gesloten