23-2-2020 zou ik met een vriendin naar Nepal vliegen middels tickets via Schipholtickets.
Door ziekte moest ik annuleren en dat heb ik 12-2 gedaan voorzien van een verklaring van mijn arts. Wij hadden een annuleringsverzekering afgesloten.
De hoofdboeker is mijn vriendin, die wel de reis heeft gemaakt.
Zij heeft diverse mails gestuurd, 1 x telefonisch contact gehad, waarin verzekerd werd dat uitbetaald zou worden, maar we krijgen geen of onvoldoende reactie.
Heden maar weer eens gemaild en dan krijgt ze nu weer deze reactie:
English:
This is an automatic reply.
We would like to inform you that this email account is no longer working. If you wish to manage your booking, please access your "My Trips" account with the same email address used to make the purchase.
Het is om gek van te worden.
Wat kan ik doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schiphol tickets betaalt geannuleerde ticket niet uit
-
- Berichten: 652
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Schiphol tickets betaalt geannuleerde ticket niet uit
En bij wie loopt de annuleringsverzekering?
Re: Schiphol tickets betaalt geannuleerde ticket niet uit
prcs, neem kontakt op met de verzekering....