LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Shoestring laat lokale gidsen hun gang gaan..
Shoestring laat lokale gidsen hun gang gaan..
Onlangs heb ik een reis naar Nepal gemaakt met Shoestring waarbij de lokale gids en zijn chauffeur er geen moeite mee hebben dames ongewenst te bezoeken en sex mee te hebben. Shoestring stuurt geen nederlandse gids mee en dus kunnen de heren dit tegen spreken.
Andere mensen met ervaringen via Shoestring? Ik hoor graag de verhalen want Shoestring laat dit nu gewoon verder gebeuren
Andere mensen met ervaringen via Shoestring? Ik hoor graag de verhalen want Shoestring laat dit nu gewoon verder gebeuren
Re: Shoestring laat lokale gidsen hun gang gaan..
Het bezoek was ongewenst.......maar de sex ook ? Dan is het toch verkrachting ?
-
heb je overal turkije en noem maar op
want denk je van de wintersport die ski leraars
en sex heb je met zijn 2e
en wat denk je in kreta met de reisleidng dat gaat maar door vooral bij de jeugd
als je er voor open staat merken ze dat zo
en wat denk je in kreta met de reisleidng dat gaat maar door vooral bij de jeugd
als je er voor open staat merken ze dat zo
inekevanvliet schreef:heb je overal turkije en noem maar op
en wat denk je in kreta met de reisleidng dat gaat maar door vooral bij de jeugdals je er voor open staat merken ze dat zo
een merkwaardige reactie van een ervaringsdeskundige ?.
ik zou al de voorgaande groepen niet willen demoniseren cq op een hoop vegen
-
slaat dit nouw op
ben 60 maar kom niet uit een ei zeg
dat zie je toch om je heen gebeuren
ben 60 maar kom niet uit een ei zeg
dat zie je toch om je heen gebeuren
nee ik zie dat niet om me heen gebeuren en bovendien gun ik iedereen zijn /haar plezier indien ze dat willen.inekevanvliet schreef:slaat dit nouw op
ben 60 maar kom niet uit een ei zegdat zie je toch om je heen gebeuren
Komen net terug uit Turkije, niets afwijkends geconstateerd.
Met Shoestring 4 weken door ZA gereisd, geen handtastelijkheden van de chauffeur en gids waargenomen.
Skileraren hebben wel wat anders te doen, bij sexuele intimidaties worden ze ontslagen.
In Kreta valt al helemaal niets te beleven voor overspellige types
-
nou har 06 dan heb je je ogen in je zak!
vorig jaar in alanya op het strand de reisleiding en ze ging zo mee naar het hotel
en een uur later was ze weer terug
vorig jaar in alanya op het strand de reisleiding en ze ging zo mee naar het hotel
Saaie vakanties hoorHar06 schreef:nee ik zie dat niet om me heen gebeuren en bovendien gun ik iedereen zijn /haar plezier indien ze dat willen.inekevanvliet schreef:slaat dit nouw op
ben 60 maar kom niet uit een ei zegdat zie je toch om je heen gebeuren
Komen net terug uit Turkije, niets afwijkends geconstateerd.
Met Shoestring 4 weken door ZA gereisd, geen handtastelijkheden van de chauffeur en gids waargenomen.
Skileraren hebben wel wat anders te doen, bij sexuele intimidaties worden ze ontslagen.
In Kreta valt al helemaal niets te beleven voor overspellige types
Ben je niet mee gegaan om te kijken wat er aan de hand was:inekevanvliet schreef:nou har 06 dan heb je je ogen in je zak!
blessure ziek drankje reservering etc etc etc ??? een man of vrouw die met de reisleider meegaat zal toch wel volwassen zijn, ik let niet op die gebeurtenissen en geniet van m,n eigen vakantie