LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Shoestring

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Dodge

Shoestring

Ongelezen bericht door Dodge »

Door Yorin travel is mijn oog gevallen op de reizen van Shoestring. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Beer

Re: Shoestring

Ongelezen bericht door Beer »

Wij zijn een paar jaar geleden met Shoestring naar India geweest (zuid india). Ik heb een fantastische vakantie gehad.

Soms zit je in een heel mooi hotel, soms is het even wat minder. Je hebt een grote mate van vrijheid maar wordt toch heel goed geholpen om zoveel mogelijk te zien.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wordt shoestring ook aangeboden vanuit reisbureaus of zijn de reizen echt alleen te boeken vanaf internet of telefonisch?

Gast

2x met shoestring op reis geweest: 1 keer peru/bolivia. Erg mooie reis, redelijke hotels en in het algemeen goed geregeld. De andere keer een korte trip naar Marokko. Viel tegen; niet al te beste hotels, een reisbeschrijving waar niet in stond dat een busreis echt de HELE dag in beslag neemt en slechte reisbegeleiding (Marokko zelf was echter erg mooi!).

Hou er bij shoestring wel rekening mee dat er geen gebruik wordt gemaakt van luxe hotels, soms van lokaal vervoer en dat de reisbegeleiding soms ook niet meer is dan begeleidin (dus geen reisleider die alles van minuut tot minuut regelt en met een paraplu voorop langs de bezienswaardigheden gaat).

Dodge

Ongelezen bericht door Dodge »

dat de reisbegeleiding soms ook niet meer is dan begeleidin (dus geen reisleider die alles van minuut tot minuut regelt en met een paraplu voorop langs de bezienswaardigheden gaat).
Gelukkig! Ik hou er niet van als de hele reis voor je is uitgestippeld, dan ben je net zo'n kudde dier...
Waar kun je ze boeken, alleen via internet?

Gast

Je kan ze ook bellen, maar internet is net zo handig.

kc

Ongelezen bericht door kc »

Mijn vrouw en ik hebben enkele jaren geleden twee reizen met Shoestring naar India (Rajastan en Zuid-India) gemaakt. Prima reizen, wij waren zeer tevreden. Natuurlijk kun je met de prijzen van Shoestring geen luxe hotels verwachten, maar de hotels waren over het algemeen redelijk te noemen.
Prettig is ook dat je enige vrijheid hebt om terplaatse zelf iets te ondernemen. :)

Gesloten