LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sky Airlines
Sky Airlines
Hoi Hoi,
Wij vliegen dit jaar met sky airlines, heeft er iemand ervaringmet deze maatschapij. Ik ben erg bang van vliegen. Weet iemand ook hoeveel ruimte er is in en voor je stoel dit ivm een persoon die mee riest die wat groter is en medisch ruimte moet hebben.
hoop dat iemand mij kan helpen
groetjes ilse
Wij vliegen dit jaar met sky airlines, heeft er iemand ervaringmet deze maatschapij. Ik ben erg bang van vliegen. Weet iemand ook hoeveel ruimte er is in en voor je stoel dit ivm een persoon die mee riest die wat groter is en medisch ruimte moet hebben.
hoop dat iemand mij kan helpen
groetjes ilse
Re: Sky Airlines
Hoi Hoi,
Sky airlines in de vliegmaatschappij van DTI (dutch travel international)
Ze schijnen redelijk op tijd te vliegen met een redelijk jonge vloot (op 2 boeings van 1981 na)
Sky airlines in de vliegmaatschappij van DTI (dutch travel international)
Ze schijnen redelijk op tijd te vliegen met een redelijk jonge vloot (op 2 boeings van 1981 na)
Wat beenruimte betreft zul je niet veel verschillen zien tussen de verschillende maatschappijen. Wil je aanspraak maken op meer dan 'standaard' beenruimte, zul je toch wel minstens met een doktersverklaring aan moeten komen. Of gewoon twee stoelen kopen. Of met een lijndienst in de businessclass gaan.
zijn op zaterdag 7 mei 23.00 uur vertrokken naar kemer in turkije, waardeloze tijd maar vliegen was uitstekend, terug keurig op tijd vertrokken.
heb bijna alle turkse maatschappijen gehad en deze was ook gewoon goed, eten is bij alle turken niet veel maar dan neem je gewoon zelf wat mee en als je goedkoop wil vliegen moet je ook niet teveel zeuren.
sky airline's valt onder dti travel
heb bijna alle turkse maatschappijen gehad en deze was ook gewoon goed, eten is bij alle turken niet veel maar dan neem je gewoon zelf wat mee en als je goedkoop wil vliegen moet je ook niet teveel zeuren.
sky airline's valt onder dti travel
Als je meer beenruimte wil moet je heel vroeg op de luchthaven zijn en vragen om een stoel bij de nooduitgang.
Wij vertrokken vorig jaar met onur air vanaf Brussel om 06.00 uur en we stonden al om 00.30 uur op de luchthaven te wachten bij onze check-in rij! We hadden allemaal heel veel beenruimte(bij nooduitgang)! Ik had ook nog extra geluk dat ik op de "A-stoel"zat want op de rij voor me was alleen een B+C stoel en dus nog meer beenruimte. Ik had bijna 2 meter beenruimte! Hoe ik ook zat het was onmogelijk de stoel voor met aan te raken!!
Het is heel vervelend om op een vliegveld 6 uur te staan wachten en alle winkels/restaurants zijn nog dicht, maar het was het zeker waard!
Wij vertrokken vorig jaar met onur air vanaf Brussel om 06.00 uur en we stonden al om 00.30 uur op de luchthaven te wachten bij onze check-in rij! We hadden allemaal heel veel beenruimte(bij nooduitgang)! Ik had ook nog extra geluk dat ik op de "A-stoel"zat want op de rij voor me was alleen een B+C stoel en dus nog meer beenruimte. Ik had bijna 2 meter beenruimte! Hoe ik ook zat het was onmogelijk de stoel voor met aan te raken!!
Het is heel vervelend om op een vliegveld 6 uur te staan wachten en alle winkels/restaurants zijn nog dicht, maar het was het zeker waard!
Das ook een veilige plaats, zeker in een vliegtuig van OnurWij vertrokken vorig jaar met onur air vanaf Brussel om 06.00 uur en we stonden al om 00.30 uur op de luchthaven te wachten bij onze check-in rij! We hadden allemaal heel veel beenruimte(bij nooduitgang)!
Hallo,
Wij vliegen 10 juni met sky airlines!
Als ik terug ben (24 juni) laat ik wel weten wat ik ervan vind!
Voor zover ik allemaal hoor vliegen ze redelijk op tijd en is het gewoon en normale charter dus veel beenruimte zal je niet hebben. Ze vliegen ook met kleine vliegtuigen.
Wij vliegen 10 juni met sky airlines!
Als ik terug ben (24 juni) laat ik wel weten wat ik ervan vind!
Voor zover ik allemaal hoor vliegen ze redelijk op tijd en is het gewoon en normale charter dus veel beenruimte zal je niet hebben. Ze vliegen ook met kleine vliegtuigen.
Hallo,
Wij zouden 10 juni met sky airlines vliegen.
Een dag van te voren kreeg ik een telefoontje van DTI dat we overgeboekt waren naar Turkisch airlines, Nou dat was echt super!
We konden gewoon liggen in de stoelen zoveel beenruimte had je!
Ook kon je uit 2 menu's kiezen en ze kwamen regelmatig langs met drinken.
Op de terugweg vlogen we wel met Sky airlines, en inderdaad je zat wel erg krap (zeer weinig beenruimte) maar gelukkig was het vliegtuig nog niet eens half vol zodat we gewoon 3 stoelen per persoon hadden.
Verder is het gewoon een normale charter (alleen van A naar B verder geen luxe)
Maar het belangrijkste...........................we vlogen op tijd!
goede vlucht en een fijne vakantie!
Wij zouden 10 juni met sky airlines vliegen.
Een dag van te voren kreeg ik een telefoontje van DTI dat we overgeboekt waren naar Turkisch airlines, Nou dat was echt super!
We konden gewoon liggen in de stoelen zoveel beenruimte had je!
Ook kon je uit 2 menu's kiezen en ze kwamen regelmatig langs met drinken.
Op de terugweg vlogen we wel met Sky airlines, en inderdaad je zat wel erg krap (zeer weinig beenruimte) maar gelukkig was het vliegtuig nog niet eens half vol zodat we gewoon 3 stoelen per persoon hadden.
Verder is het gewoon een normale charter (alleen van A naar B verder geen luxe)
Maar het belangrijkste...........................we vlogen op tijd!
goede vlucht en een fijne vakantie!