LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slecht en vies hotel
Slecht en vies hotel
Ga nooit naar Gold Safran in Alanya.
Je weet zeker dat je ziek wordt. Schimmel in de sapautomaten.
De water koelers worden met leiding water gevuld.
Eten vooral spinazie wordt 3 x hergebruikt.
De enige die lacht is de dokter die zie je denken ha ha weer 55 euro. Nu weet ik waarom er 24 uurs dokters service is.
De lift is regelmatig defect, leuk als je er inzit dan moet je plm 25 min. wachten voordat je eindelijk er uit wordt gehaald en dan vragen ze echt niet hoe het met je gaat. Ook moet je oppassen om op de stoelen te gaan zitten breken spontaan door midden lig je daar met je diner op de grond. Badkamer schoonmaken ho maar ook al geef je extra geld.
Airco niet helemaal in orde regelmatig doordrenkte vloerbedekking.
Gemeld bij de receptie maar in 14 dagen hebben ze de storring niet kunnen verhelpen.
Ga zo maar door met alle ellende.
Reisleider was niet te bereiken want die was altijd op excursie.
Ja dat betaald natuurlijk beter.
Dus niet boeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Slecht en vies hotel
Zet deze reactie met naam en toenaam van reisorganisatie en hotel als je wilt, ook even op het forum van wereldwijzer bij Turkije topic. Daar worden regelmatig ervaringen over hotels en dergelijke gevraagd.
Mischien kun je er andere mensen weer mee helpen door jou ervaringen daar ook even op te zetten.
Mischien kun je er andere mensen weer mee helpen door jou ervaringen daar ook even op te zetten.
Wei hebben daar een wereldteid gehad. Prima hotel, aardege bediening enheerlijk eten. De 24uursdokterdiens waar u het ober heb is juist goed. Toen mijn dochter gevallen was kreeg ze een bon met korting voor de volgende keer. Dus wie zeg er dat ze aan het geldkloppen zijn? Tis maar net hoe jut bekijkt!
Nou, gast van opening topic! Ik heb daarnet even op vakantiereiswijzer gekeken en zo te lezen, ben jij echt èèn van de weinigen die klachten over dit hotel hebben. Er staan best veel reacties van mensen op, maar bijna allemaal positief. Ik weet dus niet wat jij gewend bent, maar volgens mij valt het nog wel mee zo te lezen daar.
Ik ben dit soort hotels niet gewend. Ik slaap liever in 5-sterren hotels van de internationale hotelketens. Dat is wel een tikkie duurder, maar dan weet je waar je aan toe bent.
5 * in Turkije? Van internationale ketens? Ja, de resorts zijn vaak 5* of in Istanbul, maar in de toeristenplaatsen heb ik die nog nooit gezien.
Maargoed, het is wat je gewend bent hè?
Maargoed, het is wat je gewend bent hè?
Nou mauwerd, je zegt zelf dat hij één van de weinigen is. Dit impliceert dus dat er meerdere klachten zijn. En ook al zijn er meer positieve klachten dan negatieve dan wil dat nog niet zeggen dat deze klacht niet gegrond is. Volgens mij hecht jij pas waarde aan een klacht als de meerderheid dat ook zo vindt. Je bent dus een echte "meewaaier".Geplaatst op 16 Aug 2004 21:15 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Nou, gast van opening topic! Ik heb daarnet even op vakantiereiswijzer gekeken en zo te lezen, ben jij echt èèn van de weinigen die klachten over dit hotel hebben. Er staan best veel reacties van mensen op, maar bijna allemaal positief. Ik weet dus niet wat jij gewend bent, maar volgens mij valt het nog wel mee zo te lezen daar.
Ik hoop voor jou dat je in je eerstvolgende vakantie ZELF ook iets negatiefs meemaakt en dat anderen dan zeggen dat je niet zo moet zeuren want de meeste mensen ervaren dat niet zo. Ik ga alvast in een deuk liggen, want ja met jouw reactie heb ik er geen moeite mee om leedvermaak te hebben.....
Jij hoeft voor mij ook beslist geen moeite te doen. Als mijn vakantie zo zou zijn, zou ik er ter plaatse zelf wat van maken en bij thuiskomst werk van maken. Ik maak me niet zo gauw druk.
En maak verder je om mij geen zorgen. Ik wou het ook maar hier bijlaten, want je zult wel weer èèn van Die zijn. En, by the way, dit was ook niet mijn probleem dus! Groetjes hoor!
En maak verder je om mij geen zorgen. Ik wou het ook maar hier bijlaten, want je zult wel weer èèn van Die zijn. En, by the way, dit was ook niet mijn probleem dus! Groetjes hoor!
Hèhè, eindelijk weg. En toch hoop ik dat je zelf eens voor dat dilemma komt te staan en dat er NIETS voor je gedaan wordt.
Kijken of je nog zo reageert. Je hebt totaal niets begrepen van het verhaal (maar dat schijnt al veel langer zo te zijn).
Eén van die? Ja, ik ben een van die lui die reacties zoals jij die geeft behoorlijk aan de domme kant en nergens op slaan vinden.
Kijken of je nog zo reageert. Je hebt totaal niets begrepen van het verhaal (maar dat schijnt al veel langer zo te zijn).
Eén van die? Ja, ik ben een van die lui die reacties zoals jij die geeft behoorlijk aan de domme kant en nergens op slaan vinden.
Waarom reageer je dan hier wel? De boel ook hier verzieken zeker?En, by the way, dit was ook niet mijn probleem dus! Groetjes hoor!
Klopt, als ik naar Turkije ga, ga ik naar Istanbul. Ik denk nl. dat de hotels in de rest van Turkije wat minder zijn. En resorts .... mij niet gezien !
Ja hoor, Francois! Jij zit alleen maar in het Hilton zeker?? Arrogant!
Het is altijd aan te raden in het Buitenland een hogere klasse Hotel te kiezen.
Een drie sterren hotel in het buitenland komt lang niet overen met een drie sterren hotel in Nederland.
Veel vakantieplezier.
Een drie sterren hotel in het buitenland komt lang niet overen met een drie sterren hotel in Nederland.
Veel vakantieplezier.
Nee gast, ik zit in Kempinski-hotels. Als je dat arrogant vindt, tja ....Ja hoor, Francois! Jij zit alleen maar in het Hilton zeker?? Arrogant
Goedemoregen mensen.
Ik heb zo,n idee, dat wij wel hèèl erg gemist worden, want dit lijkt natuurlijk ook nergens meer op!
Wij, dat zijn natuurlijk Nel. Louis, Bekkum, gast 500 en nog een paar anderen en mijn persoon AK.
Maargoed, andere keer misschien weer!
Voor wie nog op vakantie gaan, een hele fijne tijd en de rest de groeten.
AK (Heb even geen zin om in te loggen)
Ik heb zo,n idee, dat wij wel hèèl erg gemist worden, want dit lijkt natuurlijk ook nergens meer op!
Wij, dat zijn natuurlijk Nel. Louis, Bekkum, gast 500 en nog een paar anderen en mijn persoon AK.
Maargoed, andere keer misschien weer!
Voor wie nog op vakantie gaan, een hele fijne tijd en de rest de groeten.
AK (Heb even geen zin om in te loggen)