LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte communicatie KLM

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Suuskay

Slechte communicatie KLM

Ongelezen bericht door Suuskay »

Vanaf november 2017 ben ik bezig met een klacht over de KLM. Ik word niet of niet adequaat geholpen en heb nu mijn hoop gevestigd op RADAR. Ik hoor van allerlei kanten dat de KLM slordig omspringt met klachten. Er zijn veel klachten want de wachttijd die normaal 8 dagen is, is nu veel langer.
Mijn man en Ik hadden in november jl. een directe vlucht naar Malaga met hond geboekt en betaald. We willen de maand october 2018 naar Zuid Spanje en willen de hond niet zo lang alleen laten. Dus we waren er heel vroeg bij. Gebeld met de KLM en gevraagd of de hond meekon, ja hoor dat kon. Kosten gemaakt voor een grote bench en een huis gehuurd. We hadden er ontzettend veel zin in. Toen bleek na een drietal weken dat de afmetingen van de bench niet in het vliegtuig pasten en de hond niet mee zou kunnen. Vreemd want nog steeds staan dezelfde afmetingen die wij hanteren op de site van de KLM. Toen begon de ellende, de eerst heel vriendelijke en hulpvaardige medewerksters dachten ineens niet meer met je mee. nee mevrouw dat weten wij niet, ja u moet maar annuleren. Toen ik de tickets annuleerde kreeg ik maar een heel klein bedrag terug. (De tickets waren 584€ en ik kreeg 78€ terug.) Toen ik daar mijn beklag over deed, kreeg ik bij gods gratie 150 euro (x 2 ) tegoedbonnen. Terwijl de fout bij de KLM ligt!!!!
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan want wat moet ik met twee tegoedbonnen die maar een jaar geldig zijn terwijl we juist met onze hond op vakantie willen. Ik vind dat de KLM op de site moet zetten dat het soms niet mogelijk is de hond mee te nemen en als je daarover belt ook de juiste informatie moet verschaffen. Nu ben ik 500€ armer exclusief kosten bench en huis en sta en dat is het ergste met lege handen.
Natuurlijk moeten ze mij de tickets terugbetalen en tegemoetkoming in de kosten die we gemaakt hebben qua bench en het huis dat we gehuurd hebben. Ze houden je steeds aan het lijntje, geven foutieve dossiernummers door, reageren niet op de whatsapp, zeggen dat ze je terugbellen, maar doen dit niet. En als je dan zelf belt word je in de wacht gezet en gooien ze je er na 20 minuten uit zodat je weer opnieuw moet bellen.
Wat moet een burger hier aan doen? Het is David tegen Goliath. Zo'n grote maatschappij wint het altijd tenzij een tv programma zich er mee bezig gaat houden. Ik hoop dat Radar de strijdbijl oppakt en de KLM tot de orde roept, en dat ik niet de enige roepende in de woestijn ben want ik ben vast niet de enige die slechte ervaringen heeft met de KLM. Ik hoop ook dat dit forum mij kan helpen. Met vriendelijke groet, S. Freriks

newmikey

Re: Slechte communicatie KLM

Ongelezen bericht door newmikey »

Suuskay schreef:Ik hoop dat Radar de strijdbijl oppakt en de KLM tot de orde roept, en dat ik niet de enige roepende in de woestijn ben want ik ben vast niet de enige die slechte ervaringen heeft met de KLM. Ik hoop ook dat dit forum mij kan helpen. Met vriendelijke groet, S. Freriks
Het probleem lijkt mij eerlijk gezegd nogal een niche probleem waar een TV programma zich niet echt mee kan bezighouden. Maar wat let u om het te proberen? Schrijf de redactie aan.

Voor reacties op dit forum geeft u een beetje te weinig informatie (type hond, gewicht hond, gewicht kennel/bench, afmetingen kennel/bench, type kennel/bench, type toestel op de route Amsterdam-Malaga etc. etc.) en bovendien moet u de hulp die zo'n forum kan bieden niet overschatten. Veel meer dan ach en wee roepen zal het niet zijn eigenlijk.

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Bedoeld u deze info: In een daartoe geschikte reistas voor dieren (max. afmetingen: lengte 46 cm x breedte 28 cm x hoogte 24 cm). Uw huisdier moet met gemak kunnen staan en liggen.
Het totale gewicht van huisdier + reistas of kennel mag maximaal 8 kg (18 lbs) zijn.
De kennel moet onder de stoel voor u worden geplaatst. (De stoelen bij de uitgangen zijn daarom uitgesloten). Het is niet toegestaan uw huisdier uit de reistas of kennel te halen.
Hoe groot is uw bench en welk ras wilde u meenemen?

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

Klopt er iets niet aan deze pagina?
https://www.klm.com/travel/nl_nl/prepar ... dex.htm#p2

Hier zijn meerdere opties, waaronder cabine, ruimbagage en als vracht. Eén van deze opties zou toch mogelijk geweest moeten zijn?

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hoe groot is uw bench dan? Komt deze qua maten wel overeen met het maximum van 2,92 M2? Want dat is het maximum voor het ruim.

Gesloten