Uiteindelijk heeft Booking.com na ruim een week contact opgenomen en ons schadeloos gesteld door de meerprijs van de alternatieve accomodatie te willen compenseren.
Excuses geaccepteerd en Booking.com heeft beterschap beloofd door de volgende keer sneller te reageren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met Booking.com
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 aug 2014 09:57
Slechte ervaring met Booking.com
Laatst gewijzigd door Kralendijk op 02 sep 2014 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Annuleren kunt U zelf ook doen op de site van booking.com.Kralendijk schreef:Vervolgens vroegen wij hen de alternatieve aangeboden accomodatie te annuleren en ons alsnog in het appartementcomplex te willen plaatsten.
Re: Slechte ervaring met Booking.com
0207125601, direct (agenten) nummer van Booking.com even bellen heeft vaak meer zin.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 23 okt 2012 10:05
- Contacteer:
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Goedendag,
Het spijt me om te horen dat het door u geboekte appartement zich had overboekt, maar daarna toch weer beschikbaarheid had, terwijl er al een alternatief voor u was geboekt. Mocht u de afgelopen dagen nog geen contact met ons hebben opgenomen, zou ik graag naar uw reservering willen kijken om te zien of er nog iets is wat ik voor u kan doen. U kunt ons uw reserveringsnummer mailen op [email protected], met een link naar dit forum, of door hier uw reserveringsnummer te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Angela van Bragt
Booking.com Customer Service Team
Het spijt me om te horen dat het door u geboekte appartement zich had overboekt, maar daarna toch weer beschikbaarheid had, terwijl er al een alternatief voor u was geboekt. Mocht u de afgelopen dagen nog geen contact met ons hebben opgenomen, zou ik graag naar uw reservering willen kijken om te zien of er nog iets is wat ik voor u kan doen. U kunt ons uw reserveringsnummer mailen op [email protected], met een link naar dit forum, of door hier uw reserveringsnummer te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Angela van Bragt
Booking.com Customer Service Team
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Booking.com Team schreef:Goedendag,
Het spijt me om te horen dat het door u geboekte appartement zich had overboekt, maar daarna toch weer beschikbaarheid had, terwijl er al een alternatief voor u was geboekt. Mocht u de afgelopen dagen nog geen contact met ons hebben opgenomen, zou ik graag naar uw reservering willen kijken om te zien of er nog iets is wat ik voor u kan doen. U kunt ons uw reserveringsnummer mailen op [email protected], met een link naar dit forum, of door hier uw reserveringsnummer te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Angela van Bragt\
Booking.com Customer Service Team
Booking is overboeken, appartement zich had overgeboekt? vreemde reactie , schijnbaar geen zicht in beschikbaar zijn van kamers
Re: Slechte ervaring met Booking.com
Er kan toch een annulering zijn geweest waardoor er later wel een appartement beschikbaar was?
Re: Slechte ervaring met Booking.com
kweenie schreef:Er kan toch een annulering zijn geweest waardoor er later wel een appartement beschikbaar was?
Treurig dat veel boekingsbedrijven aan overboeken doen, hun belang wordt boven het belang van de klant gesteld:(