LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Booking.com

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Kralendijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2014 09:57

Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door Kralendijk »

Uiteindelijk heeft Booking.com na ruim een week contact opgenomen en ons schadeloos gesteld door de meerprijs van de alternatieve accomodatie te willen compenseren.
Excuses geaccepteerd en Booking.com heeft beterschap beloofd door de volgende keer sneller te reageren.
Laatst gewijzigd door Kralendijk op 02 sep 2014 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door hawkwind »

Kralendijk schreef:Vervolgens vroegen wij hen de alternatieve aangeboden accomodatie te annuleren en ons alsnog in het appartementcomplex te willen plaatsten.
Annuleren kunt U zelf ook doen op de site van booking.com.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door Regggy »

0207125601, direct (agenten) nummer van Booking.com :) even bellen heeft vaak meer zin.

Booking.com Team
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 okt 2012 10:05
Contacteer:

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door Booking.com Team »

Goedendag,
Het spijt me om te horen dat het door u geboekte appartement zich had overboekt, maar daarna toch weer beschikbaarheid had, terwijl er al een alternatief voor u was geboekt. Mocht u de afgelopen dagen nog geen contact met ons hebben opgenomen, zou ik graag naar uw reservering willen kijken om te zien of er nog iets is wat ik voor u kan doen. U kunt ons uw reserveringsnummer mailen op [email protected], met een link naar dit forum, of door hier uw reserveringsnummer te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Angela van Bragt
Booking.com Customer Service Team

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door Har06 »

Booking.com Team schreef:Goedendag,
Het spijt me om te horen dat het door u geboekte appartement zich had overboekt, maar daarna toch weer beschikbaarheid had, terwijl er al een alternatief voor u was geboekt. Mocht u de afgelopen dagen nog geen contact met ons hebben opgenomen, zou ik graag naar uw reservering willen kijken om te zien of er nog iets is wat ik voor u kan doen. U kunt ons uw reserveringsnummer mailen op [email protected], met een link naar dit forum, of door hier uw reserveringsnummer te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Angela van Bragt\
Booking.com Customer Service Team

Booking is overboeken, appartement zich had overgeboekt? vreemde reactie , schijnbaar geen zicht in beschikbaar zijn van kamers

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door kweenie »

Er kan toch een annulering zijn geweest waardoor er later wel een appartement beschikbaar was?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door Har06 »

kweenie schreef:Er kan toch een annulering zijn geweest waardoor er later wel een appartement beschikbaar was?

Treurig dat veel boekingsbedrijven aan overboeken doen, hun belang wordt boven het belang van de klant gesteld:(

Gesloten