LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service eurolines
Slechte service eurolines
Mijn dochter heeft een reis naar Marokko geboekt (vliegtuig + ferry) bij Eurolines. Je mag dan toch verwachten dat zij weet waar ze, in dit geval een ferry moet nemen. Nou dat wist ze dus niet.
Ze ging met haar dochtertje een baby van 9 maanden Vrijdag vanaf Schiphol via Munchen naar Malaga in Spanje om aldaar de oversteek te maken.
Zaterdag om 11 uur s'morgens had ze al in Marokko moeten zijn.
Ik heb haar een aantal keren gebeld en wat smsjes gestuurd, omdat ze volgens mij totaal verkeerd ging.
Mijn vraag aan Eurolines was dan ook om haar even te helpen en de weg te wijzen. Helaas, dat vind men schijnbaar teveel werk. Het ticket was verkocht en dat is *het* belangrijkste voor Eurolines schijnbaar.
Als ik u was zou ik er maar dubbel over nadenken voordat u met Eurolines in Zee, de sloot dus, gaat.
Hieronder hun antwoord op mijn mail.
"
GOedemiddag, er gaan ook boten tussen Algeciras en Tanger.Misschien kunt u
haar zelf even bellen? Succes, eurolines>
************** mijn org. berichtje aan Eurolines *************8
>> opmerking = Hoi,
>>
>> Mijn dochter Michelle is op weg van Rotterdam naar Marrokko.
>> Volgens mij zit zij vast. Ze heeft het over ferrimaroc en die varen alleen
>> vanaf Almeria naar Nador. Zij gaat zo met de bus naar Algeciras, en
>> volgens mij is dat verkeerd. Misschien kunt u even contact met haar
>> opnemen. Ze reist met haar dochtertje van 9 maanden. 06-*******
>>
>> Ze zou om 11.00 vandaag in Marrokko moeten zijn, en dat is ze dus nog
>> niet. Ik mag aannemen dat ze bij jullie tickets heeft gekocht. Ik krijg
>> net weer een berichtje en daarin heeft ze het over Mellila
>>
>> mvg,
>
Ze ging met haar dochtertje een baby van 9 maanden Vrijdag vanaf Schiphol via Munchen naar Malaga in Spanje om aldaar de oversteek te maken.
Zaterdag om 11 uur s'morgens had ze al in Marokko moeten zijn.
Ik heb haar een aantal keren gebeld en wat smsjes gestuurd, omdat ze volgens mij totaal verkeerd ging.
Mijn vraag aan Eurolines was dan ook om haar even te helpen en de weg te wijzen. Helaas, dat vind men schijnbaar teveel werk. Het ticket was verkocht en dat is *het* belangrijkste voor Eurolines schijnbaar.
Als ik u was zou ik er maar dubbel over nadenken voordat u met Eurolines in Zee, de sloot dus, gaat.
Hieronder hun antwoord op mijn mail.
"
GOedemiddag, er gaan ook boten tussen Algeciras en Tanger.Misschien kunt u
haar zelf even bellen? Succes, eurolines>
************** mijn org. berichtje aan Eurolines *************8
>> opmerking = Hoi,
>>
>> Mijn dochter Michelle is op weg van Rotterdam naar Marrokko.
>> Volgens mij zit zij vast. Ze heeft het over ferrimaroc en die varen alleen
>> vanaf Almeria naar Nador. Zij gaat zo met de bus naar Algeciras, en
>> volgens mij is dat verkeerd. Misschien kunt u even contact met haar
>> opnemen. Ze reist met haar dochtertje van 9 maanden. 06-*******
>>
>> Ze zou om 11.00 vandaag in Marrokko moeten zijn, en dat is ze dus nog
>> niet. Ik mag aannemen dat ze bij jullie tickets heeft gekocht. Ik krijg
>> net weer een berichtje en daarin heeft ze het over Mellila
>>
>> mvg,
>
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 jul 2004 23:58
Re: Slechte service eurolines
Oops er is een foutje gemaakt met de touroperator. Mijn excuses aan Eurolines!
Laatst gewijzigd door dutchphoto op 25 jul 2004 19:58, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Slechte service eurolines
En hoe is het uiteindeljk afgelopen met uw dochter?
Ik neem aan als je een ticket voor de boot boekt daar op staat waar die boot vertrekt.
Ik neem aan als je een ticket voor de boot boekt daar op staat waar die boot vertrekt.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 jul 2004 23:58
Re: Slechte service eurolines
Afloop is nog onbekend. Ze heeft een ticket s voor vligetuig ene boot..
Maarja, zoals bekend valt er nog steeds veel te verbeteren in die reiswereld.
Maarja, zoals bekend valt er nog steeds veel te verbeteren in die reiswereld.
Laatst gewijzigd door dutchphoto op 25 jul 2004 19:58, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Slechte service eurolines
maar bij wie heeft ze nu geboekt,want eerst Euroline zeggen die alleen busreizen verkoopt,het lijkt me dat U nu ook moet zeggen bij wie ze wel heeft geboekt. Gerrie
p.s. hopelijk is nu op bestemming.
p.s. hopelijk is nu op bestemming.
Re: Slechte service eurolines
Of ze is nog onderweg maar ik neem aan dat er toch contact tussen u beiden is ????????
Re: Slechte service eurolines
Dutchphoto
Ik vind u nog al erg verwarrend overkomen. En met die mailtjes ook en daarna nog excuses aan eurolijn.???Misschien dat u geduld moet opbrengen en afwachten of zei belt naar u toe en anders haar later opbellen en blijven proberen.Ik neem aan dat ze geen klein kind is en dat de organisatie niet alle geboekten mensen kan nalopen.Dat is ook onbegonnen werk en kan u het hun niet kwalijk nemen.Voortaan goede afspraken maken samen.Dat doe ik ook met ons gezin.Veel succes en geduld bewaren.
Ik vind u nog al erg verwarrend overkomen. En met die mailtjes ook en daarna nog excuses aan eurolijn.???Misschien dat u geduld moet opbrengen en afwachten of zei belt naar u toe en anders haar later opbellen en blijven proberen.Ik neem aan dat ze geen klein kind is en dat de organisatie niet alle geboekten mensen kan nalopen.Dat is ook onbegonnen werk en kan u het hun niet kwalijk nemen.Voortaan goede afspraken maken samen.Dat doe ik ook met ons gezin.Veel succes en geduld bewaren.
Re: Slechte service eurolines
Waarom ineens een nieuwe pagina openen gast dutschphoto, en gewoon het mededelen op deze site ???????Nu ziet u zelf hoe verwarrend u overkomt. Het was alleen goed bedoeld.Maar veel Is er
niets aan te doen momenteel .Op spoedig weder horen van uw dochter wens ik u toe.
niets aan te doen momenteel .Op spoedig weder horen van uw dochter wens ik u toe.
Re: Slechte service eurolines
Ik vind het een raar verhaal. U kunt uw dochter toch telefonisch bereiken en dan horen hoe het er voor staat?
En dat het in die reiswereld nog niet allemaal goed verloopt lijkt mij ook raar.
Zo,n bootmaatschappij heeft daar toch ervaring mee en kan u dan toch ook vertellen waar uw dochter de overtocht maakt en vervolgens kunt u dan uw dochter toch bellen hoe of wat?
Ik hoop voor uw dochter dat alles goed is gekomen.
En dat het in die reiswereld nog niet allemaal goed verloopt lijkt mij ook raar.
Zo,n bootmaatschappij heeft daar toch ervaring mee en kan u dan toch ook vertellen waar uw dochter de overtocht maakt en vervolgens kunt u dan uw dochter toch bellen hoe of wat?
Ik hoop voor uw dochter dat alles goed is gekomen.
Re: Slechte service eurolines
Het is op zich een verhaal waar je vraagtekens kan zetten. Succes
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 jul 2004 23:58
Re: Slechte service eurolines
Zoals ik al aangaf wens ik niet te discusseren met anonieme figuren. En wat jullie vinden van mijn verhaal is in dat geval ook helemaal niet belangrijk.
Re: Slechte service eurolines
Wat voor een antwoord had je dan verwacht? Als je niet wilt discuseren, blijf hier dan weg!
Jij zet je verhaal hier op het forum, dus kun je ook reacties als deze verwachten. Je geeft gelijk een slechte naam aan een touroperator en als iemand nu aan je vraagt, hoe het afgelopen is, geef je als antwoord: ik ga niet met vreemden in discussie. Wie had je dan hier verwacht? Je familie en bekenden?
Jij zet je verhaal hier op het forum, dus kun je ook reacties als deze verwachten. Je geeft gelijk een slechte naam aan een touroperator en als iemand nu aan je vraagt, hoe het afgelopen is, geef je als antwoord: ik ga niet met vreemden in discussie. Wie had je dan hier verwacht? Je familie en bekenden?
Re: Slechte service eurolines
Eurolines is volgens mij niets anders dan een soort van lijnbus. Die dan wel wat verder rijdt dan het rondje rond de centrumgemeente die een lijnbus normaal gesproken maakt, maar het is geen reisorganisator die de deelnemers vanaf het start - tot het eindpunt aan het handje neemt zodat ze niet verdwalen. En net als je bij een lijnbus, tram, metro of trein moet uitkijken dat je op de goede halte uitstapt, moet je ook bij de Euroliner bus oppassen dat je niet op de verkeerde plaats uitstapt. Die je dat toch en kom je daarachter nadat de bus al weer vertrokken is, dan heb je gewoon pech gehad en moet je niet Euroliner de schuld van jouw fout geven. Gewoon de reis goed voorbereiden en je ervan vergewissen dat je en de goede bus neemt en op de juiste plaats uitstapt.
Re: Slechte service eurolines
Ja inderdaad je bent zelf veratwoordelijk voor je reis.En ik neem aan
dat je maar niet klakkeloos in de eerste de beste bus stapt.
Als je instapt en je bent niet zeker dan vraag je toch of je in de goede bus zit.
En vooral in het buitenland.
En Dutchphoto als je niet met onbekenden wil praten heeft het inderdaad geen zin om iets op een Forum te plaatsen.
Wat is daar dan de bedoeling van?
dat je maar niet klakkeloos in de eerste de beste bus stapt.
Als je instapt en je bent niet zeker dan vraag je toch of je in de goede bus zit.
En vooral in het buitenland.
En Dutchphoto als je niet met onbekenden wil praten heeft het inderdaad geen zin om iets op een Forum te plaatsen.
Wat is daar dan de bedoeling van?
Re: Slechte service eurolines
Volgende keer maar een vliegtuig nemen???????Zeker als je met zo'n kleintje reist....veel veliger is mijn mening.
Re: Slechte service eurolines
Ik vraag me toch af of u dochter is aangekomen op de plaats van bestemming.Ik hoop het voor u allen groetjes.En inderdaad de volgende keer liever weg brengen naar schiphol en met het vliegtuig. Het is duurder maar dan weet u of u dochter aankomt.
Re: Slechte service eurolines
Ja dat vraag ik me dus ook af. Of die docher met die baby nu is aangekomen.
Wij als forumbezoekers maken ons nog meer zorgen dan de moeder
volgens mij.
Dutchphoto laat eens iets horen.
Please.
Wij als forumbezoekers maken ons nog meer zorgen dan de moeder
volgens mij.
Dutchphoto laat eens iets horen.
Please.
Re: Slechte service eurolines
Is u dochter terrecht gast dutschphoto.???We zijn wel ongerust.Laat u het ons weten ???? Bedankt daarvoor.!!!!!!! een moeder
Re: Slechte service eurolines
Hier is sprake van ongezonde en misplaatste nieuwsgierigheid.