LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service eurolines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Slechte service eurolines

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn dochter heeft een reis naar Marokko geboekt (vliegtuig + ferry) bij Eurolines. Je mag dan toch verwachten dat zij weet waar ze, in dit geval een ferry moet nemen. Nou dat wist ze dus niet.

Ze ging met haar dochtertje een baby van 9 maanden Vrijdag vanaf Schiphol via Munchen naar Malaga in Spanje om aldaar de oversteek te maken.

Zaterdag om 11 uur s'morgens had ze al in Marokko moeten zijn.

Ik heb haar een aantal keren gebeld en wat smsjes gestuurd, omdat ze volgens mij totaal verkeerd ging.

Mijn vraag aan Eurolines was dan ook om haar even te helpen en de weg te wijzen. Helaas, dat vind men schijnbaar teveel werk. Het ticket was verkocht en dat is *het* belangrijkste voor Eurolines schijnbaar.

Als ik u was zou ik er maar dubbel over nadenken voordat u met Eurolines in Zee, de sloot dus, gaat.

Hieronder hun antwoord op mijn mail.

"
GOedemiddag, er gaan ook boten tussen Algeciras en Tanger.Misschien kunt u
haar zelf even bellen? Succes, eurolines>

************** mijn org. berichtje aan Eurolines *************8

>> opmerking = Hoi,
>>
>> Mijn dochter Michelle is op weg van Rotterdam naar Marrokko.
>> Volgens mij zit zij vast. Ze heeft het over ferrimaroc en die varen alleen
>> vanaf Almeria naar Nador. Zij gaat zo met de bus naar Algeciras, en
>> volgens mij is dat verkeerd. Misschien kunt u even contact met haar
>> opnemen. Ze reist met haar dochtertje van 9 maanden. 06-*******
>>
>> Ze zou om 11.00 vandaag in Marrokko moeten zijn, en dat is ze dus nog
>> niet. Ik mag aannemen dat ze bij jullie tickets heeft gekocht. Ik krijg
>> net weer een berichtje en daarin heeft ze het over Mellila
>>
>> mvg,
>

dutchphoto

Re: Slechte service eurolines

Ongelezen bericht door dutchphoto »

Oops er is een foutje gemaakt met de touroperator. Mijn excuses aan Eurolines!
Laatst gewijzigd door dutchphoto op 25 jul 2004 19:58, 3 keer totaal gewijzigd.

gast500

Ongelezen bericht door gast500 »

En hoe is het uiteindeljk afgelopen met uw dochter?
Ik neem aan als je een ticket voor de boot boekt daar op staat waar die boot vertrekt.

dutchphoto

Afloop is nog onbekend. Ze heeft een ticket s voor vligetuig ene boot..
Maarja, zoals bekend valt er nog steeds veel te verbeteren in die reiswereld.
Laatst gewijzigd door dutchphoto op 25 jul 2004 19:58, 4 keer totaal gewijzigd.

Gast

maar bij wie heeft ze nu geboekt,want eerst Euroline zeggen die alleen busreizen verkoopt,het lijkt me dat U nu ook moet zeggen bij wie ze wel heeft geboekt. Gerrie

p.s. hopelijk is nu op bestemming.

Gast

Of ze is nog onderweg maar ik neem aan dat er toch contact tussen u beiden is ????????

Gast

Dutchphoto
Ik vind u nog al erg verwarrend overkomen. En met die mailtjes ook en daarna nog excuses aan eurolijn.???Misschien dat u geduld moet opbrengen en afwachten of zei belt naar u toe en anders haar later opbellen en blijven proberen.Ik neem aan dat ze geen klein kind is en dat de organisatie niet alle geboekten mensen kan nalopen.Dat is ook onbegonnen werk en kan u het hun niet kwalijk nemen.Voortaan goede afspraken maken samen.Dat doe ik ook met ons gezin.Veel succes en geduld bewaren.

Gast

Waarom ineens een nieuwe pagina openen gast dutschphoto, en gewoon het mededelen op deze site ???????Nu ziet u zelf hoe verwarrend u overkomt. Het was alleen goed bedoeld.Maar veel Is er
niets aan te doen momenteel .Op spoedig weder horen van uw dochter wens ik u toe. :!:

Gast

P s het moet zijn wens ik u toe.

gast500

Ik vind het een raar verhaal. U kunt uw dochter toch telefonisch bereiken en dan horen hoe het er voor staat?
En dat het in die reiswereld nog niet allemaal goed verloopt lijkt mij ook raar.
Zo,n bootmaatschappij heeft daar toch ervaring mee en kan u dan toch ook vertellen waar uw dochter de overtocht maakt en vervolgens kunt u dan uw dochter toch bellen hoe of wat?
Ik hoop voor uw dochter dat alles goed is gekomen.

Gast

Het is op zich een verhaal waar je vraagtekens kan zetten. Succes

dutchphoto

Zoals ik al aangaf wens ik niet te discusseren met anonieme figuren. En wat jullie vinden van mijn verhaal is in dat geval ook helemaal niet belangrijk.

Gast

Wat voor een antwoord had je dan verwacht? Als je niet wilt discuseren, blijf hier dan weg!

Jij zet je verhaal hier op het forum, dus kun je ook reacties als deze verwachten. Je geeft gelijk een slechte naam aan een touroperator en als iemand nu aan je vraagt, hoe het afgelopen is, geef je als antwoord: ik ga niet met vreemden in discussie. Wie had je dan hier verwacht? Je familie en bekenden?

berendjan

Ongelezen bericht door berendjan »

Eurolines is volgens mij niets anders dan een soort van lijnbus. Die dan wel wat verder rijdt dan het rondje rond de centrumgemeente die een lijnbus normaal gesproken maakt, maar het is geen reisorganisator die de deelnemers vanaf het start - tot het eindpunt aan het handje neemt zodat ze niet verdwalen. En net als je bij een lijnbus, tram, metro of trein moet uitkijken dat je op de goede halte uitstapt, moet je ook bij de Euroliner bus oppassen dat je niet op de verkeerde plaats uitstapt. Die je dat toch en kom je daarachter nadat de bus al weer vertrokken is, dan heb je gewoon pech gehad en moet je niet Euroliner de schuld van jouw fout geven. Gewoon de reis goed voorbereiden en je ervan vergewissen dat je en de goede bus neemt en op de juiste plaats uitstapt.

gast500

Ja inderdaad je bent zelf veratwoordelijk voor je reis.En ik neem aan
dat je maar niet klakkeloos in de eerste de beste bus stapt.
Als je instapt en je bent niet zeker dan vraag je toch of je in de goede bus zit.
En vooral in het buitenland.
En Dutchphoto als je niet met onbekenden wil praten heeft het inderdaad geen zin om iets op een Forum te plaatsen.
Wat is daar dan de bedoeling van?
:?: :?: :?:

veronique1968

Ongelezen bericht door veronique1968 »

:? :? Volgende keer maar een vliegtuig nemen???????Zeker als je met zo'n kleintje reist....veel veliger is mijn mening.

Gast

Ik vraag me toch af of u dochter is aangekomen op de plaats van bestemming.Ik hoop het voor u allen groetjes.En inderdaad de volgende keer liever weg brengen naar schiphol en met het vliegtuig. Het is duurder maar dan weet u of u dochter aankomt.

gast500

Ja dat vraag ik me dus ook af. Of die docher met die baby nu is aangekomen.
Wij als forumbezoekers maken ons nog meer zorgen dan de moeder
volgens mij.
Dutchphoto laat eens iets horen.
Please.

Gast

Is u dochter terrecht gast dutschphoto.???We zijn wel ongerust.Laat u het ons weten ???? Bedankt daarvoor.!!!!!!! een moeder

Gast

Hier is sprake van ongezonde en misplaatste nieuwsgierigheid.

Gesloten