LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] solespana en tossa beach

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
luus

solespana en tossa beach

Ongelezen bericht door luus »

wie heeft ervaring met tossa beach hotel en solespana wij willen graag boeken maar ook graag reacties van mensen die bij solespana geboekt hebben en in Tossa Beach zijn geweest.

G7

Re: solespana en tossa beach

Ongelezen bericht door G7 »

Geen ervaring mee en je moet het ook zelf weten, maar zo te lezen op hun site, zijn ze nergens lid van of bij aangesloten, dus....

Trek je conclusie!

:wink:

zondag

Ongelezen bericht door zondag »

P-cies!!!

Jaren geleden vertelde men van Solesp al dat ze ZEER BINNENKORT lid zouden zijn van de svr en anvr,...........
Nu 2 jaar later..... :roll:

Hippiegirl

Ongelezen bericht door Hippiegirl »

Ja, als ze daar niet bij aangesloten zijn zou ik het inderdaad niet doen. Misschien boeken bij snoeyink? Die bieden ook dat hotel aan in tossa de mar, met vervoer zelfs. Ik weet ook niet of die zo geweldig zijn hoor, maar wel beter dan een paar jaar geleden. Even kijken op de site kan geen kwaad toch?

suzan_t89

Ongelezen bericht door suzan_t89 »

hallo,hotel tossa beach is een goed hotel. het is geregistreerd bij kenwerk. dat is een organistatie die beoordeeld of een bedrijf goed genoeg is om een stage in te lopen. ik ga hier dan ook 6 maanden stage lopen in de animatie en volgens is er niks met het hotel. ik ben er al een keertje geweest gewoon om te kijken als gast en er was niks mis mee. grz Suzan

G7

Ongelezen bericht door G7 »

hallo,hotel tossa beach is een goed hotel.
Beste Suzan_t89.
Maar dat was niet alleen de vraag. Het zal ongetwijfeld een goed hotel zijn, maar de topicstarter vroeg, of iemand ervaring had met het hotel EN Solespana

Goed lezen dus. :wink:

suzan_t89

Ongelezen bericht door suzan_t89 »

dat had ik er idd niet bijgezegt...maar was wel via solespana geweest :) groetjes suzan

Gesloten