Wie heeft ook een reis gewonnen??
ik was aan het internettne en opeens, jawel een pop-up dat ik de 500.000 bezoeker was en ik had een reis gewonnen. Of ik een GRATIS nummer in the States wou bellen....ja hoor...dat heb ik gedaan....25 minuten lang met mijn mobieltje...gratis toch??!! hoop ik....
Anyway...of ik mijn credit cardnummer wilde doorgeven...eeuh wacht ff dat doe ik niet zomaar!!! ik heb geen credit card. Om gebruik hiervan te maken van deze "gratis reischeque"moest ik maar gauw een CC aanschaffen, ik kreeg een reserveringsnummer waarmee de reis bevestigd werd en ik moest terug contact opnemen als ik een CC aangeschaft heb. Het zit me niet lekker: mijn vraag is: Ben ik nu gewoon genept en heb ik dadelijk een telefoongesprek van maar liefst 25 minuten aan mijn broek hangen??? wie heeft deze reis ook gewonnen??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Special Ttravel ; travel package gewonnen!! joepei???
-
Re: Special Ttravel ; travel package gewonnen!! joepei???
Oh my god. Je meent toch niet serieus dat je echt gelooft dat je die reis ook echt gewonnen hebt he?
Dat wordt een fikse telefoonrekening in ieder geval!! Zolang er mensen zijn die er in blijven trappen zullen zulke popup schermen blijven bestaan...
Dat wordt een fikse telefoonrekening in ieder geval!! Zolang er mensen zijn die er in blijven trappen zullen zulke popup schermen blijven bestaan...
-
Ja, ik weet het...verstandsverbijstering......nou maar hopen dat het telefoontje tenminste echt gratis was....
Nou, reken daar maar niet op....
-
Begin er maar alvast mee om cookies te blokkeren. Dan zal je nergen op geattendeerd worden en niet in de verleiding worden gebracht om ergens aan mee te doen.
Beste miss monepenny,
Hierbij even een kleine reaktie van mij. Ik heb dit ook gehad en ik ben zover gegaan dat ik mijn reispapieren thuis heb gekregen. Op 15-03-05 is de bevestiging verstuurd, eind mrt is mijn partner overleden en ik wou deze reis niet meer. Via de telefoon heb ik geprobeerd om deze reis te annuleren, men wilde de papieren retour hebben. Dit was begin april, maar mijn papieren waren er nog niet, deze kwamen in de eerste week van mei bij mij binnen na een omweg via MONTSERAT. missend to stond op de enveloppe. Ik heb toen een brief geschreven in mijn beste engels (waarin ik uitleg had gedaan van de situatie die bij hen al bekend was en in de computer stond, ik heb hen verzocht om mij het geld terug te boeken en anders zou ik mijn heil zoeken bij een advokaat, ook heb ik laten weten dat ik overal copy's van had) en heb deze in de originele enveloppe vastgeniet aan mijn papieren retour gestuurd. Ik ben bij het postkantoor geweest en heb de brief laten versturen met een bewijs van ontvangst eraan bevestigd. Inmiddels heb ik die retour gekregen maar verder heb ik nog niets gehoord van special T travel, het is reeds juli. Ik moet nog zien of ik mijn geld retour krijg van hen. De clou is ik vertrouw het niet meer en ook VISA card kan niets doen om mijn geld te retouneren.
DURE LES, WIE HIER NOG INTUINT MOET WEL HEEL DOM ZIJN.
Gr. dopy