LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedtravel.nl iemand ervaring?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
svennus

Speedtravel.nl iemand ervaring?

Ongelezen bericht door svennus »

Ik wil op vakantie naar Marmaris, Turkije en dan in hotel Asli maar die kan alleen geboekt worden bij speedtravel.nl en die is niet aan gesloten bij de ANVR.
Wat ik wou weten is of iemand ervaring heeft met Speedtravel.nl (positief of negatief) en dan zou ik het wel willen horen. anders ga ik in een ander hotel zitten.

Gast

Re: Speedtravel.nl iemand ervaring?

Ongelezen bericht door Gast »

Als ze maar SGR zijn en dat alleen om je eigen geld veilig te stellen.

Gast

Speedtravel is hetzelfde als Iris travel.
Hierover zijn genoeg (veelal negatieve) berichten te vinden, o.a. op www.wereldwijzer.nl.

Gast

Als je persè naar dat hotel zou willen, zou ik het erop wagen. Ik zag op www.vakantiereiswijzer.nl alleen maar goede berichten over dit hotel en dat het inderdaad, alleen door Speedtravel word aangeboden. Dus neem ik aan, dat die mensen ook met Speedtravel zijn geweest.

En nogmaals, al zijn ze dan niet ANVR, ze zijn wel SGR en dat is ook best belangrijk!

aj

Ongelezen bericht door aj »

Ben begin mei op vakantie in turkije geweest met Speedtravel.nl, geen klagen alles was prima geregeld.

Gast

Zeer betrouwbaar!

Hun voorwaarden:

Artikel 11, lid 3
Speed Travel B.V. mag de overeenkomst ook op een niet wezenlijk punt wijzigen wegens gewichtige, de reiziger onverwijld meegedeelde omstandigheden

en

Artikel 13, lid 1
Wanneer Speed Travel B.V. op grond van artikel 12 aansprakelijk is voor de door de reiziger geleden schade, zal zijn aansprakelijkheid beperkt c.q. uitgesloten zijn overeenkomstig de terzake geldende internationale verdragen.

en dit is misschien wel de mooiste:

Artikel 15, lid 1
Korte termijn van vliegtijden, lange-afstand-vluchten, het vliegtuig, het vliegpersoneel of tussenlandingen zijn uitdrukkelijk voorbehouden, in zoverre de algemene aard van de geboekte reis daar niet door aangetast wordt. De algemene aard van de reis wordt als aangetast beschouwd wanneer de waarde of de deugdelijkheid naar de gewoonte of naar de in de overeenkomst opgenomen bepalingen omtrent het doel van de reis opgeheven of verminderd zijn. Dit wordt bepaald aan de hand van de reisduur, de reistijd en de reissom.

och ja, deze is er ook nog:

Artikel 5, lid 5
Speed Travel B.V. is niet aansprakelijk wanneer de reiziger, vanwege een overtreding van een douaneregeling, verhinderd is om deel te nemen aan een onderdeel van de reis (bijv. vervoer).

Sorry, maar geef mij maar de ANVR reisvoorwaarden!

Miss B

Ongelezen bericht door Miss B »

Dat kan wel zo wezen, maar die verkopen nu eenmaal niet dat hotel waar Svennus naar toe wil. Waar is Svennus trouwens? :roll: Al op vakantie zeker?

Gesloten