LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Subtours? Loco? Gratis reis

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bunschi

Subtours? Loco? Gratis reis

Ongelezen bericht door bunschi »

Vandaag kreeg ik een automatisch bericht van Loco (loko?) dat ik een reis had gewonnen, ik moest een tel.nr bellen om dit te bevestigen. Nu geloof ik daar geen biet van maar wie niet waagt...Na 5 min. heb ik een adres gekregen (alles was geautomatiseerd ik heb niemand gesproken) ik heb de vakantie hoe dan ook gewonnen maar moet een Brief schrijven naar Loko of Loco in amsterdam. Daarin een gefrankeerde envelop met mijn adres en mijn nummer dat ik gekregen heb. De prijs is gegarandeed van mij, geselecteerd op mijn tel. nr.

Ik ben nogal sceptisch en trap hier niet zomaar in, maar wie weet is het echt :-) Wie is er bekend met Loko of Loco. Het zou gaan via Subtours, en die bestaan wel, maar op hun site weinig info.
Op het adres in amsterdam zit geen bedrijf Loko. En op internet vind ik verder ook geen info.
Ik laat wel eens mijn nummer achter bijv. bij een prijsvraag voor de libelle dus het kan wel, maar om nou gelijk een brief te gaan sturen, zonder dat ik weet hoe en wat...het gaat om een week vakantie in portugal, spanje , of griekenland, door mij uit te zoeken.

Graag reactie wie dit kent, of de naam Loko/Loco, subtours?
Bedankt!

topery

Re: Subtours? Loco? Gratis reis

Ongelezen bericht door topery »

Heb je een 0900 betaal nummer moeten bellen?
Heb je telefonisch geinformeerd bij Subtours?

bunschi

Hoi, bedankt voor je reactie! Ja een 0900 nummer en het nummer van subtours heb ik gezocht maar kan het niet vinden via de site. Verder info op internet kan ik er niet over vinden helaas.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Moet het niet toevallig Sudtours zijn ??Die kan ik wel,geen subtours.Nooit van gehoord.Gefeliciteerd nog.! 8)

bunschi

dat zou best wel eens kunnen dat het Sudtours is, het was onduidelijk te verstaan. Ik ga ze eens bellen.....
1 minuut later kon de jongen van de helpdesk me vertellen dat ze al de hele dag gek worden gebeld, en dat er helaas niets van waar ism in ieder geval niet bij hun. subtours bestaat ook maar weinig info dus.

dit wordt dus een klacht Naar loko, Loco, misschien kan radar er eens achteraan gaan.
gelukkig ben ik niet zo snel blij te maken met een dooie mus, ehm beloofde vakantie.
:P
thanks voor de antwoorden.

Gast

Gratis vakantie? Vakantie gewonnen? Hmmmmmmm!

Komt me bekend voor. Lijkt wel een beetje op TVS of èèn van dat soort namen.

Don't do it!

Sudtours Vliegvakanties

Ongelezen bericht door Sudtours Vliegvakanties »

Vandaag is een onbekende partij een actie gestart, waarbij consumenten telefonisch werden benaderd met de mededeling dat zij een vliegreis van Sudtours hebben gewonnen. Dit is helaas zonder toestemming en medeweten van Sudtours Vliegvakanties gebeurd.

Verschillende consumenten werden telefonisch benaderd door een automatische telefoonbeantwoorder met de mededeling dat zij een prijs hadden gewonnen en een 0900-nummer diende te bellen. Dit nummer bleek € 0,80 per minuut te kosten, het afluisteren van het bandje kostte de beller ca. € 5. Sudtours heeft direct een klacht ingediend bij de Opta en heeft het telefoonnummer laten blokkeren.

Sudtours was niet bekend met de actie en betreurt het dan ook ten zeerste dat consumenten en zelfs klanten hiervan de dupe zijn geworden. Sudtours neemt het de organisatie die deze actie heeft geïnitieerd dan ook zeer kwalijk dat haar goede naam op een dergelijke manier is misbruikt. Wij zoeken deze zaak tot de bodem uit.

Met vriendelijk groet,

Sudtours Vliegvakanties

Sun

Ongelezen bericht door Sun »

Hartelijk bedankt Sudtours, voor uw reactie op dit forum.

Ik denk dat het voor de meeste hier wel duidelijk was, dat dit niet om een aktie van Sudtours ging.

Nu weten we het zeker!

Het zal wel weer om zo'n vage time sharing club gaan!

Gast

Helemaal met u eens sudtours. We zijn jaren met u mee geweest tot volle tevredenheid,en ik kon mij niet indenken van dit ongelooflijke
verhaal,onder het mom van subtours.Toen ik het lasvond ik het al niet kloppen.Maar ja,dat heb je soms met topics.Of er is hier iemand die zich over de rug van anderen,zich een lolletje beloofd.Kan ook!!!!Maar ik vind het stijlloos om dit te doen.Sudtours is een betrouwbare en eerlijke touroperator.Zo kunnen mensen ook de touroperators door het slijk halen. Luitjes de groeten.!!!! :) :idea:

Gast

Buschi weet je wat loco of loko betekend ???Dat betekend "GEK" en dan wijs je naar je hoofd. Dus geen soort gelijke logo.En hopelijk in de toekomst als je weer benaderd word,Niet reageren want voor je het weet komt er narigheid om de hoeken danzeg ik het netjes.Het is net een ketting reactie waar een solide en betrouwbare touroperator in discrediet word gebracht. Hopelijk word het goed uitgezocht wie het in de wereld gebracht heeft.En jij weet inmiddels dat je je verre van zulke acties moet houden om niet aan de pan te hangen,laat het een les zijn. :) :!: :arrow:

armar

Ongelezen bericht door armar »

Vandaag is onze zoon van 13 gebeld om naar Loco ( Loko) vakantie promotions via 0909-0234 terug te bellen. Dit omdat hij (gelukkig) aangaf dat hij nog geen 18 was. Ondanks dat we eigenlijk wel wisten dat we in de maling werden genomen, hebben we toch gebeld en het bandje afgeluisterd. :oops: Zodoende kunnen we weer wat mensen waarschuwen voor dit soort praktijken. Er worden vragen gesteld, bijv, het merk van je mobiel ( alle bekend merken worden genoemd)en via wie. ( ook allemaal bekende , zoals KPN, Orange etc.) Na vele vragen ( 7 minuten x € 0.80) over evt. eerdere vakantiebestemmingen etc. krijg je uiteindelijk een nummer van je gewonnen reis. Dit nummer moet je op een gefrankeerde envelop zetten en sturen naar postbus 10552 1001 EN in Amsterdam De accomodatie krijg je gratis, maar de ticket moet je nog zelf kopen. Aangezien we nergens op rekenen zijn we toch benieuwd of hier nog enige reactie op komt. We zullen Radar op de hoogte houden.

Jeroen1987

Ongelezen bericht door Jeroen1987 »

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Jeroen1987 op 27 jun 2005 19:05, 2 keer totaal gewijzigd.

armar

Ongelezen bericht door armar »

Hoi Jeroen,

Bedankt voor je reactie.

Ben benieuwd!! . Hopelijk kan dit bedrijf aangepakt worden. Hou me graag op de hoogte.

Groet,

Armar

Gesloten