LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sundirect ervaringen?
Sundirect ervaringen?
Wij hebben een reisgeboekt via Sundirect naar Turkeije. We vliegen met Onur air. Heeft iemand ervaringen met het reisburo Sundirect?
Re: Sundirect ervaringen?
Dat niet, maar heb net even op de site gekeken en het ziet er wel goed uit! Zijn lid van het garantiefonds en calamiteitenfonds dus, wat kan er nog mis gaan?
Re: Sundirect ervaringen?
Het zal wel goedkoop zijn. Ik ken ze niet, maar ze zijn geen lid van het ANVR. Dat betekent het meest concreet voor u dat ze afwijkende algemene voorwaarden hebben.
Ik heb daar vluchtig overheen gekeken en vond het raar dat de luchthavenbelasting al bij de aanbetaling voldaan moest worden.
Daarna hebben ze wel een héél strenge aanpak van klachten. Daar kun je als normaal mens bijna niet aan voldoen.
De mooiste regel in hun voorwaarden:
"Klachten betrekking hebbend op persoonlijke smaak zoals de invulling van maaltijden, sfeer in de accommodatie en invulling van animatie worden niet in behandeling genomen."
Daarna staat er ook nog dat wat op de site staat niet klopt:
"Publicaties van ons reisaanbod zijn in november 2004 in druk gegeven. Sindsdien kunnen in de gegevens betreffende het reisaanbod wijzingen zijn opgetreden. "
Ook is het goed dat je van te voren weet dat de accommodatie er toch niet is:
"In incidentele gevallen behouden we ons het recht voor gebruik te maken van andere, gelijkwaardige accommodaties."
Nou, stel je voor, er komt TOCH nog iemand met een klacht. Dan zetten we deze regel er ook maar bij:
"Sundirect Holidays draagt geen verantwoordelijkheid voor door derden uitgegeven programma’s.
Kennelijke fouten en vergissingen in onze publicaties binden ons niet."
Tja, Met Sundirect kan inderdaad niets gebeuren. DIE zijn goed afgedekt!
Ik heb daar vluchtig overheen gekeken en vond het raar dat de luchthavenbelasting al bij de aanbetaling voldaan moest worden.
Daarna hebben ze wel een héél strenge aanpak van klachten. Daar kun je als normaal mens bijna niet aan voldoen.
De mooiste regel in hun voorwaarden:
"Klachten betrekking hebbend op persoonlijke smaak zoals de invulling van maaltijden, sfeer in de accommodatie en invulling van animatie worden niet in behandeling genomen."
Daarna staat er ook nog dat wat op de site staat niet klopt:
"Publicaties van ons reisaanbod zijn in november 2004 in druk gegeven. Sindsdien kunnen in de gegevens betreffende het reisaanbod wijzingen zijn opgetreden. "
Ook is het goed dat je van te voren weet dat de accommodatie er toch niet is:
"In incidentele gevallen behouden we ons het recht voor gebruik te maken van andere, gelijkwaardige accommodaties."
Nou, stel je voor, er komt TOCH nog iemand met een klacht. Dan zetten we deze regel er ook maar bij:
"Sundirect Holidays draagt geen verantwoordelijkheid voor door derden uitgegeven programma’s.
Kennelijke fouten en vergissingen in onze publicaties binden ons niet."
Tja, Met Sundirect kan inderdaad niets gebeuren. DIE zijn goed afgedekt!
Re: Sundirect ervaringen?
Ja dat zeggen ze bij D-reizen ook! Zij boeken ook niet direct, maar ook voor andere touroperators.