LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunweb annuleert zonder te weten...

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Monique13

Sunweb annuleert zonder te weten...

Ongelezen bericht door Monique13 »

Het programma van Sunweb "IK VERTREK" geldt niet voor mijn dochter en haar vriendin. Zij hadden een reis geboekt op 28 januari naar Malgrat de Mar. Vroeg boeken want het hotel waar ze naar toe wilden was snel vol...
10 juni hoorden ze (6 weken voor vertrek) dat de reis al op 14 maart was geannuleerd :roll: Bovendien was de aanbetaling op 25 maart verrekend met de annulering die door Sunweb was gedaan... Doordat de postbus was gehackt ontving hoofdboeker geen post van Sunweb. Mijn verwijt naar hen toe is dan ook dat op geen enkele andere manier contact is gezocht met hen. Eén telefoontje was genoeg geweest om duidelijkheid te krijgen m.b.t. de boeking.
Voor een 17 en 18 jarige is € 115,- pp toch veel geld maar Sunweb heeft daar geen boodschap aan en komt de jonge mensen op geen enkele wijze tegemoet.
Nu met Solmar 8) alsnog genieten van een gezellige vakantie.

kpndrama

Re: Sunweb annuleert zonder te weten...

Ongelezen bericht door kpndrama »

Ik heb ook hele slechte ervaring met sunweb die ook als jiba en marysol door het leven gaat.

Ze hebben dus eigenlijk 115 euro van je gestolen?

Gesloten