LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunweb website outlet & klantenservice

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
SBiancaS

Sunweb website outlet & klantenservice

Ongelezen bericht door SBiancaS »

15-09-2012 Sunweb heeft tegenwoordig een outlet store. Om hiervan op de hoogte te blijven en gebruik te kunnen maken dien je je middels je emailadres aan te melden waarna je van de aanbiedingen op de hoogte wordt gehouden.
De laatste aanbieding heb ik 13-09 per email van ze ontvangen betreffende "8 dagen op Mallorca", deze aanbieding is vandaag, uiteraard niet meer geldig. Dit hebben ze dan ook goed ondervangen door een link in de email te plaatsen. Namelijk; Klik hier om de actuele Outlet Store deal te bekijken. Ik dacht vandaag weer eens te kijken en (helemaal leuk) er komt een hele leuke vakantie naar voren voor 8 dagen op Rhodos, All inclusive - 2 persoonskamer algemeen, Hotel D'Andrea Mare Beach. Vertrek: 7, 14 of 21 oktober Dichtbij het strand Van 639,- Voor 449,- per persoon Korting 30%
Dit is een aanbieding waar we graag gebruik van willen maken maar als we willen boeken dan krijgen we nergens de prijs van de aanbieding naar voren. Logische stap voor ons is om de klantenservice te bellen. Mijn man krijgt een dame aan de lijn maar die wil blijkbaar niet luisteren, doet geen enkele moeite om te begrijpen wat we bedoelen en toont geen enkele begrip voor het feit dat we geen (min)100 euro meer willen betalen. Daarom is dit toch een aanbieding? daar willen we gebruik van maken, lijkt me niet raar.
Na diverse malen haar naam te hebben gevraagd omdat we ons onjuist behandeld voelen krijgen we, niet van harte een naam, klinkt als Ridisilpa en daar moeten we het mee doen. Een manager of iemand die ons wel normaal te woord wilt staan en wilt luisteren naar ons verhaal is er niet, zegt ze, dat is zij.
ZOVER IK WEET HEEFT EEN CONSUMENT OOK RECHTEN EN MAG JE NIET ZOMAAR MISLEIDENDE PRIJZEN/ACTIES/AANBIEDINGEN DOEN. Ik heb het opgezocht en (ombudsman), Consumenten worden beschermd tegen misleiding bij de aankoop van producten of diensten door regels uit het Burgerlijk Wetboek en de Wet Oneerlijke Handelspraktijken. SUNWEB NEEMT DIT BLIJKBAAR NIET SERIEUS, EN DE KLANTENSERVICE KUNNEN ZE WAT OSN BETREFT NET ZO GOED OOK OPHEFFEN. Er wordt niet eens geluisterd, er wordt zeker geen service verleend. Wij vinden het echt schandalig! en zover ik kan beoordelen is het wettelijk ook niet toegestaan.

gerland

Re: Sunweb website outlet & klantenservice

Ongelezen bericht door gerland »

Ik begrijp het wel.

Als u en uw man zich telefonisch net zo manifesteren als hier op dit forum.
Tsja, dan ligt miscommunicatie voor de hand.

Voert u overigens altijd met zijn tweeën een telefoongesprek?
Of heb u uw verhaal ook nog slechts 'van horen zeggen'?

Het zou bovendien beter zijn hier te volstaan met het noemen van de feiten, in plaats van met allerlei subjectieve kwalificaties en niet-onderbouwde beschuldigingen te komen.

troyair

Re: Sunweb website outlet & klantenservice

Ongelezen bericht door troyair »

A: Vaak krijg je NOOIT zomaar een manager aan de lijn; al helemaal niet als je een bepaalde toon aan slaat. Managers en leidinggevenden zitten namelijk niet standaard aan de telefoon en hebben vaak wel wat beters te doen.

B: Misschien even de kleine letterjes lezen: Heel veel van dit soort aanbiedingen is enkel via internet te boeken en niet telefonisch.

Er zal in die email vast wel iets staan als OP=OP en prijzen zijn op basis van beschikbaarheid.
Wat betreft het Burgelijk Wetboek, ik heb er niks uit kunnen halen wat in uw geval van toepassing is.
U heeft namelijk NIKS gekocht en van oplichting is geen sprake gezien het feit dat een aanbieding blijkbaar NIET (MEER) beschikbaar is.
Heeft u de reis alsnog gekocht: das dan heel erg dom en eigen schuld!!!! Want dan bent u namelijk alsnog akkoord gegaan met het bedrag.

U heeft waarschijnlijk iemand aan de lijn gekregen die misschien gewoon geen zin had om zijn/haar werk toe doen, of de toen was al direct gezet op het moment dat u of uw partner aan het woord was, maar dat is een persoonlijke aanname.

Gesloten