LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SuperSaver laat mij hangen
-
SuperSaver laat mij hangen
Ik heb een fout gemaakt met het invullen van mijn naam op een vliegticket en nu mist er één letter.
Ik heb contact opgenomen met de twee vliegmaatschappijen waarmee ik vlieg. Helaas kunnen KLM en Oman Air mij niet rechtstreeks van dienst zijn met deze naamswijziging aangezien mijn ticket via Supersaver geboekt is. Beide organisaties vertellen mij te melden tot de reisorganisatie Supersaver, zodat deze organisatie contact kan opnemen met de luchtvaartmaatschappijen via de kanalen die zij daarvoor hebben. Helaas heeft dit tot nu toe niet gewerkt! SuperSaver moet contact opnemen met de luchtvaartmaatschappijen, maar dat doen zijn niet. SuperSaver: ''Wanneer het één Airline zou zijn, dan zouden we de naam kunnen wijzigen. Wanneer er twee zijn, (zoals mijn vlucht), dan kan het niet helaas.'' Ik lees de meest verschrikkelijke recensies over SuperSaver. Wanneer ik dit van te voren had gelezen zou ik zeker niet bij hen hebben geboekt. Ook vreemd dat KLM en Skyscanner met een partij als SuperSaver in zee gaan. Heeft iemand dezelfde ervaring als ik meegemaakt, zo ja, heb je tips voor mij?
Ik heb contact opgenomen met de twee vliegmaatschappijen waarmee ik vlieg. Helaas kunnen KLM en Oman Air mij niet rechtstreeks van dienst zijn met deze naamswijziging aangezien mijn ticket via Supersaver geboekt is. Beide organisaties vertellen mij te melden tot de reisorganisatie Supersaver, zodat deze organisatie contact kan opnemen met de luchtvaartmaatschappijen via de kanalen die zij daarvoor hebben. Helaas heeft dit tot nu toe niet gewerkt! SuperSaver moet contact opnemen met de luchtvaartmaatschappijen, maar dat doen zijn niet. SuperSaver: ''Wanneer het één Airline zou zijn, dan zouden we de naam kunnen wijzigen. Wanneer er twee zijn, (zoals mijn vlucht), dan kan het niet helaas.'' Ik lees de meest verschrikkelijke recensies over SuperSaver. Wanneer ik dit van te voren had gelezen zou ik zeker niet bij hen hebben geboekt. Ook vreemd dat KLM en Skyscanner met een partij als SuperSaver in zee gaan. Heeft iemand dezelfde ervaring als ik meegemaakt, zo ja, heb je tips voor mij?
Re: SuperSaver laat mij hangen
Uw naam goed invullen?
-
Hoe ook naar vast rekening met hoge extra kosten, zie diverse andere topics op dit en andere fora
-
Ik zie een gouden toekomst voor van die kantoortjes in de winkelcentra waar je dan tegen betaling van servicekosten een reis kunt laten boeken. Die noemen we dan "reisbureau's". Digitalisering is kennelijk voor veel mensen te moeilijk gezien het aantal klachten van dezelfde strekking als die van TS.
Het is toch wat als mensen hun eigen naam niet kunnen schrijven.
Op de een of andere manier lijkt dat wel een besmettelijke ziekte momenteel. Ongelooflijk...Lady1234 schreef:Het is toch wat als mensen hun eigen naam niet kunnen schrijven.
Ik zou dit stukje:
graag net wat anders neerzetten. Meer als:Pleunie van Raak schreef:..Ook vreemd dat KLM en Skyscanner met een partij als SuperSaver in zee gaan..
maar ik weet niet of dat mag....altijd raak voor een knaak schreef:..Ook vreemd dat er nog steeds mensen met een partij als SuperSaver in zee gaan..