DE KLACHT
26-03-2018 Hebben we een boeking gedaan bij Supersaver.nl. de reis begint zondag aanstaande 22 april 2018 vanaf Cali Colombia dan Bogota hier is er een overstap, maar deze is maar 38 minuten om van vliegtuig te switchen en langs de Duane te gaan.
We kwamen hier achter omdat we voor een andere vraag KLM hadden gebeld en ze gaven aan dat de overstaptijd niet klopte en dat we de overstap nooit zouden redden. Vervolgens contact genomen met Supersaver. deze gesprekken gingen in het Engels, want de servicedesk zit in India. hun Engels is echt niet te verstaan trouwens. Ook gebeld met Supersaver in Spanje waarmee je beter kon communiceren, maar alsnog geen oplossing gevonden. We hebben vele malen gemaild met het antwoord morgen morgen, morgen en of we de omboeking wilde betalen voor een bedrag rond €1000. Dit terwijl hun eigen fout is. in een laatste bericht zeiden ze dat er niks mis mee was met onze overstap en dat we gewoon konden vliegen zonder problemen. . Dit werd ontkracht dor KLM zelf die een interne post heeft gestuurd naar de reisagent Supersaver met het verzoek onze boeking te omboeken. Net weer gebeld met Supersaver en ze geven aan dat er inderdaad de overstaptijd te krap is, maar willen dit niet via de mail bevestigen. In ieder geval we worden morgen uiterlijk om 12:00 geïnformeerd of ze vlucht gaan omboeken of niet. De zaak is verder in behandeling genomen door de technische afdeling nadat ik woedend om een oplossing eis.
KLM en LAN vliegmaatschappijen beweren niets te kunnen betekenen voor ons en dat het probleem moet opgelost worden door de reisagent Supersaver. Er is zelf een bericht van KLM naar Supersaver met verzoek de vlucht te omboeken
DE OPLOSSING
Mijn gewenste oplossing is de omboeking van de eerste vlucht Cali Bogota met een normale overstaptijd van minimaal 2 uur en op dezelfde dag van 22 april 2018 zonder extra kosten voor ons. We reizen met een baby van 1 jaar en j wilt geen nare dingen meemaken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Supersaver laat ons stranden: in 38 minuten langs douane
Re: Supersaver laat ons stranden: in 38 minuten langs douane
Het is nu vrijdag 20 april 11:20 en ik heb nog geen oplossing gekregen
Inmiddels is mijn advokaat ermee bezig. Brief naar Supersaver gestuurd en via mail ook met een ultimatum tot vandaag 12:00u om toteen oplossing te komen.
Ik heb ook vandaag met een manager Sharik genoemd die mij heeft beloofd en gegarandeerd het probleem op te lossen en om 12:00 uur gaat hij mij bellen.
In afwachting dan
Inmiddels is mijn advokaat ermee bezig. Brief naar Supersaver gestuurd en via mail ook met een ultimatum tot vandaag 12:00u om toteen oplossing te komen.
Ik heb ook vandaag met een manager Sharik genoemd die mij heeft beloofd en gegarandeerd het probleem op te lossen en om 12:00 uur gaat hij mij bellen.
In afwachting dan
Re: Supersaver laat ons stranden: in 38 minuten langs douane
Gaan jullie van Cali, Colombia naar Bogota via een tussenstop die je niet noemt, of is Bogota de tussenstop van Cali naar een eindbestemming die je niet noemt? Ik snap 't nl. niet helemaal, Los daarvan, wát hebben jullie precies geboekt, een integrale vliegreis van A naar B zonder de optie "alleen directe vluchten" aan te vinken op de site, of zelf losse tickets van elke individuele vlucht?MARIOMIX schreef:DE KLACHT
26-03-2018 Hebben we een boeking gedaan bij Supersaver.nl. de reis begint zondag aanstaande 22 april 2018 vanaf Cali Colombia dan Bogota hier is er een overstap, maar deze is maar 38 minuten om van vliegtuig te switchen en langs de Duane te gaan.
We kwamen hier achter omdat we voor een andere vraag KLM hadden gebeld en ze gaven aan dat de overstaptijd niet klopte en dat we de overstap nooit zouden redden. Vervolgens contact genomen met Supersaver. deze gesprekken gingen in het Engels, want de servicedesk zit in India. hun Engels is echt niet te verstaan trouwens. Ook gebeld met Supersaver in Spanje waarmee je beter kon communiceren, maar alsnog geen oplossing gevonden. We hebben vele malen gemaild met het antwoord morgen morgen, morgen en of we de omboeking wilde betalen voor een bedrag rond €1000. Dit terwijl hun eigen fout is. in een laatste bericht zeiden ze dat er niks mis mee was met onze overstap en dat we gewoon konden vliegen zonder problemen. . Dit werd ontkracht dor KLM zelf die een interne post heeft gestuurd naar de reisagent Supersaver met het verzoek onze boeking te omboeken. Net weer gebeld met Supersaver en ze geven aan dat er inderdaad de overstaptijd te krap is, maar willen dit niet via de mail bevestigen. In ieder geval we worden morgen uiterlijk om 12:00 geïnformeerd of ze vlucht gaan omboeken of niet. De zaak is verder in behandeling genomen door de technische afdeling nadat ik woedend om een oplossing eis.
KLM en LAN vliegmaatschappijen beweren niets te kunnen betekenen voor ons en dat het probleem moet opgelost worden door de reisagent Supersaver. Er is zelf een bericht van KLM naar Supersaver met verzoek de vlucht te omboeken
DE OPLOSSING
Mijn gewenste oplossing is de omboeking van de eerste vlucht Cali Bogota met een normale overstaptijd van minimaal 2 uur en op dezelfde dag van 22 april 2018 zonder extra kosten voor ons. We reizen met een baby van 1 jaar en j wilt geen nare dingen meemaken.
Overigens kan ik bij het boeken, bij de getoonde opties klikken op "transfertijden weergeven", en dan zie ik van elke overstap de tijdspanne getoond. Stond daar wat anders bij boeken?