Binnen hoeveel dagen dient een reisorganisatie/ticketbureau, in dit geval Gate1, de reissom terug te betalen. Ik kan hier niets over vinden in de voorwaarden of op internet.
Op dit moment geeft Gate1 aan dat zij terugbetalen, wanneer zij het geld hebben ontvangen van de vliegtuigmaatschappij. Maar dit kan nog weken tot maanden duren.
Het betreft hier een reis naar de Filipijnen die voor januari gepland stond.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Termijn restitutie tickets
Re: Termijn restitutie tickets
Beste,
ik zit op dit moment met een soortgelijk probleem; kunt u mij vertellen hoe het met uw restitutie is afgelopen? Alvast bedankt.
ik zit op dit moment met een soortgelijk probleem; kunt u mij vertellen hoe het met uw restitutie is afgelopen? Alvast bedankt.
Ik adviseer je een brief te sturen en daarin aan te geven dat je het geld binnen 14 dagen op je bankrekening wilt hebben en ze anders in gebreke stelt.
Waarvoor verwacht je geld terug?? Gezien de vlucht in januari plaats zou gaan vinden, vermoed ik dat het te maken heeft met een faillissement. Als je hiervoor een extra verzekering heb afgesloten, dan kan je ze in gebreke stellen. Maar je zei dat hun uitbetalen zodra ze het geld van de vliegmaatschappij hebben ontvangen, dus dat denk ik niet.
Dus dan zou ik zeggen: Hou je adem niet in tot je het geld heb ontvangen. Wij zouden 3 jaar geleden met Malev vliegen, toen ze net ervoor failliet gingen. We hebben tot op heden nog geen cent ontvangen. Het is aansluiten in de lange, lange rij schuldeisers. Om eerlijk te zijn, verwacht er ook maar niks van. Alles wat je nog krijgt is meegenomen.
Even voor de volledigheid: Wij hadden toen via World Ticket Center geboekt.
Dus dan zou ik zeggen: Hou je adem niet in tot je het geld heb ontvangen. Wij zouden 3 jaar geleden met Malev vliegen, toen ze net ervoor failliet gingen. We hebben tot op heden nog geen cent ontvangen. Het is aansluiten in de lange, lange rij schuldeisers. Om eerlijk te zijn, verwacht er ook maar niks van. Alles wat je nog krijgt is meegenomen.
Even voor de volledigheid: Wij hadden toen via World Ticket Center geboekt.