LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] THOMAS COOK heeft ons laten zitten
THOMAS COOK heeft ons laten zitten
Wat een vooruitzicht:
Einde 2012 en start van 2013 lekker 2 weken skiën in Frankrijk. Geboekt via Thomas Cook (dat zit wel goed dachten wij.....). Keurige ontvangst bevestiging gekregen nadat we betaald hadden en enkele weken voor vertrek de reisbescheiden ontvangen.
Echter.......bij het checken van deze bescheiden bleek dat er een ander appartement op stond dan waar we een boekingsbevestiging voor hadden ontvangen
Contact gezocht met Thomas Cook.
Probleem werd gezien en er zou naar een oplossing worden gezocht (klonk hoopvol).
Lang verhaal kort makend geen adequate actie en veel inspanning van onze zijde heeft gemaakt dat we zelf een oplossing moesten zoeken (lees: 2 weken voor vertrek een andere accommodatie vinden voor 4 personen en een hond in le Corbier Frankrijk). Een stressvolle ongewenste bezigheid in een turbulente fase in ons leven met studie en werkdruk alsmede overlijden van naasten (tevens aangegeven bij Thomas Cook).
Verhaal halend is bijgevoegd de mail aan Tomas Cook (met een opsomming van wat hieraan vooraf ging):
Geachte heer of mevrouw,
Middels dit schrijven vragen wij naast uw aandacht een schadeloosstelling voor het eenzijdig, van de zijde
van Thomas Cook (nader te noemen TC), annuleren van de door ons geboekte accommodatie met
bovenstaande boekingsnummer.
Wij voelen ons in de steek gelaten, nalatig en ronduit slecht behandeld en zien geen adequate actie(s) van
de kant van TC in het beperken van onze schade door een fout van henzelf.
Wat hieraan vooraf ging:
• 12 oktober 2012 via internet hebben wij bovenstaande accommodatie geboekt waarvoor we via
de boeking (bijlage 1) en later via de mail (bijlage 2) de bevestiging verkregen;
• 24 november ontvingen wij onze reisbescheiden van TC via de mail (bijlage 3)
• 7 december hebben wij contact gezocht met TC aangezien bleek dat de reisbescheiden niet
overeenkwamen met onze boeking. Dit werd door TC erkend en zou worden nagezocht.
Teruggebeld, de foute boeking werd ‘uit het systeem gehaald’ en er zou een nieuwe (wel juiste)
boeking voor de door ons geselecteerde accommodatie worden geplaatst. Die dag zou dit niet
meer lukken dus waarschijnlijk de dag erna (8/12);
• Zaterdag 8/12 niets meer gehoord van TC; wij gebeld en nog geen (goed) nieuws.
• Maandag 10 december weer contact gehad waarbij TC aangaf dat het (een boeking voor ‘onze’
accommodatie) niet meer zou gaan lukken. TC gaf aan niets voor ons te kunnen doen en dat we
zelf maar een ander appartement moesten boeken en dat zij het geld terug zouden storten;
Vol ongeloof en in een kenbaar gemaakte persoonlijk lastige fase met afstuderen, overlijden van
een naaste, laatste weken van werk en school en vlak voor vertrek van onze vakantie (11
dagen!!) met kinderen die uitzagen naar het appartement met zwembad heeft Thomas Cook ons
grof laten vallen;
Op advies van TC zijn wij, wetende hoe slecht de kans was dat we nog iets zouden vinden op de
plek waar we wilden zijn met zwembad en de mogelijkheid om onze hond ook mee te kunnen
nemen, keer op keer teleurgesteld en hebben we uiteindelijk voor een mindere optie moeten
kiezen. Wel in hetzelfde gebied maar verder van de plek waar we zijn wilden, zonder zwembad
maar waar onze hond in elk geval mee mag;
• Dinsdag 11 december nogmaals contact gezocht met TC om verhaal te halen. Op verzoek werden
we enige tijd later teruggebeld om te melden dat als we de 2 weken zouden opsplitsen (twee
verschillende appartementen) er nog een alternatief voor ons was.
????
Wij hebben op het advies van TC iets anders geboekt omdat TC niets voor ons zou kunnen doen
en nu kan er ineens weer wel iets? In een uiting van ongeloof gaven wij te kennen dat we
inmiddels al iets op advies van TC hadden geboekt en dat wij het geld van TC nog niet eens
hadden teruggestort gekregen. Wij moesten deze nieuwe reis namelijk ook gewoon betalen!
Daarnaast nogmaals het ongenoegen kenbaar gemaakt over de gang van zaken en aangegeven dat
voor zo weinig service er wel iets (financiële vergoeding) tegenover zou mogen staan als een
‘doekje voor het bloeden’. Hier zou met leidinggevende contact over worden opgenomen.
• Donderdag 13 december zelf weer gebeld omdat we niets hoorden (15 minuten in de wacht
gezeten) om vervolgens te horen dat er wel een coulance vergoeding in leek te zitten. Er werd nog
gewacht op goedkeuring.
Die zelfde middag een mail (bijlage 4) gekregen waarin werd aangegeven dat het voorval werd
betreurd en dat we een waarde bon va 50 euro zouden ontvangen (te besteden bij VRIJUIT of
NECKERMAN) voor het ongemak?!
Al met al vele uren en telefoonkosten besteed aan contact (zoeken) met TC, moesten we onze nieuwe reis
betalen zonder dat we deze, tot op de dag van vandaag, van TC geretourneerd hebben gekregen.
Wij voelen ons niet alleen in de steek gelaten door TC maar onbeschoft en arrogant behandeld. Wij zijn
niet ontzorgt, zijn op stres en kosten gejaagd en op de claim dat hier wel iets tegenover mag staan (om de
pijn te verzachten) worden we nog zondermeer beledigd met het aanbod van een reischeque van 50 euro
te besteden bij VRIJUIT of Neckermann notabene! Onze telefoonkosten alleen al stijgen inmiddels (mede
door de lange betaalde wachttijden aan de telefoon) boven dit bedrag uit.
Wij stellen TC aansprakelijk voor de door ons geleden schade. Welke niet alleen financieel maar ook
bestaat uit gederfde vakantie en levensvreugde, alsmede verloren werkuren.
Wij hebben nu juist de inspanningen moeten leveren die we aan TC uit handen hebben gegeven. Niet
alleen hebben we dat niet gekregen maar zijn we TC’s fouten nog aan het oplossen ook.
Graag zien wij een reëel aanbod van TC tegemoet om ons tegemoet te komen in de geleden schade. Zoals
een consument bij annulering 11 dagen voor vertrek veelal wordt opgezadeld met een bedrag van 50‐75%
van de reissom, zien wij niet in waarom dit andersom niet zou gelden.
Wij gaan er dan ook van uit dat Thomas Cook zijn “2012 Best Allround Vakantiewinkel Award” recht zal
doen en ook bij tegenslag zijn kop niet in het zand zal steken.
Horen wij niets of kunnen wij ons niet vinden in uw voorstel zullen wij ons moeten wenden tot allereerst
de ANVR en SGR en eventueel de Geschillen Commissie Reizen in den Haag.
In afwachting van uw voorstel om ons schadeloos te stellen verblijven ik met vriendelijke groet,
Frank
-----------
Benieuwd naar de reactie.
Einde 2012 en start van 2013 lekker 2 weken skiën in Frankrijk. Geboekt via Thomas Cook (dat zit wel goed dachten wij.....). Keurige ontvangst bevestiging gekregen nadat we betaald hadden en enkele weken voor vertrek de reisbescheiden ontvangen.
Echter.......bij het checken van deze bescheiden bleek dat er een ander appartement op stond dan waar we een boekingsbevestiging voor hadden ontvangen
Contact gezocht met Thomas Cook.
Probleem werd gezien en er zou naar een oplossing worden gezocht (klonk hoopvol).
Lang verhaal kort makend geen adequate actie en veel inspanning van onze zijde heeft gemaakt dat we zelf een oplossing moesten zoeken (lees: 2 weken voor vertrek een andere accommodatie vinden voor 4 personen en een hond in le Corbier Frankrijk). Een stressvolle ongewenste bezigheid in een turbulente fase in ons leven met studie en werkdruk alsmede overlijden van naasten (tevens aangegeven bij Thomas Cook).
Verhaal halend is bijgevoegd de mail aan Tomas Cook (met een opsomming van wat hieraan vooraf ging):
Geachte heer of mevrouw,
Middels dit schrijven vragen wij naast uw aandacht een schadeloosstelling voor het eenzijdig, van de zijde
van Thomas Cook (nader te noemen TC), annuleren van de door ons geboekte accommodatie met
bovenstaande boekingsnummer.
Wij voelen ons in de steek gelaten, nalatig en ronduit slecht behandeld en zien geen adequate actie(s) van
de kant van TC in het beperken van onze schade door een fout van henzelf.
Wat hieraan vooraf ging:
• 12 oktober 2012 via internet hebben wij bovenstaande accommodatie geboekt waarvoor we via
de boeking (bijlage 1) en later via de mail (bijlage 2) de bevestiging verkregen;
• 24 november ontvingen wij onze reisbescheiden van TC via de mail (bijlage 3)
• 7 december hebben wij contact gezocht met TC aangezien bleek dat de reisbescheiden niet
overeenkwamen met onze boeking. Dit werd door TC erkend en zou worden nagezocht.
Teruggebeld, de foute boeking werd ‘uit het systeem gehaald’ en er zou een nieuwe (wel juiste)
boeking voor de door ons geselecteerde accommodatie worden geplaatst. Die dag zou dit niet
meer lukken dus waarschijnlijk de dag erna (8/12);
• Zaterdag 8/12 niets meer gehoord van TC; wij gebeld en nog geen (goed) nieuws.
• Maandag 10 december weer contact gehad waarbij TC aangaf dat het (een boeking voor ‘onze’
accommodatie) niet meer zou gaan lukken. TC gaf aan niets voor ons te kunnen doen en dat we
zelf maar een ander appartement moesten boeken en dat zij het geld terug zouden storten;
Vol ongeloof en in een kenbaar gemaakte persoonlijk lastige fase met afstuderen, overlijden van
een naaste, laatste weken van werk en school en vlak voor vertrek van onze vakantie (11
dagen!!) met kinderen die uitzagen naar het appartement met zwembad heeft Thomas Cook ons
grof laten vallen;
Op advies van TC zijn wij, wetende hoe slecht de kans was dat we nog iets zouden vinden op de
plek waar we wilden zijn met zwembad en de mogelijkheid om onze hond ook mee te kunnen
nemen, keer op keer teleurgesteld en hebben we uiteindelijk voor een mindere optie moeten
kiezen. Wel in hetzelfde gebied maar verder van de plek waar we zijn wilden, zonder zwembad
maar waar onze hond in elk geval mee mag;
• Dinsdag 11 december nogmaals contact gezocht met TC om verhaal te halen. Op verzoek werden
we enige tijd later teruggebeld om te melden dat als we de 2 weken zouden opsplitsen (twee
verschillende appartementen) er nog een alternatief voor ons was.
????
Wij hebben op het advies van TC iets anders geboekt omdat TC niets voor ons zou kunnen doen
en nu kan er ineens weer wel iets? In een uiting van ongeloof gaven wij te kennen dat we
inmiddels al iets op advies van TC hadden geboekt en dat wij het geld van TC nog niet eens
hadden teruggestort gekregen. Wij moesten deze nieuwe reis namelijk ook gewoon betalen!
Daarnaast nogmaals het ongenoegen kenbaar gemaakt over de gang van zaken en aangegeven dat
voor zo weinig service er wel iets (financiële vergoeding) tegenover zou mogen staan als een
‘doekje voor het bloeden’. Hier zou met leidinggevende contact over worden opgenomen.
• Donderdag 13 december zelf weer gebeld omdat we niets hoorden (15 minuten in de wacht
gezeten) om vervolgens te horen dat er wel een coulance vergoeding in leek te zitten. Er werd nog
gewacht op goedkeuring.
Die zelfde middag een mail (bijlage 4) gekregen waarin werd aangegeven dat het voorval werd
betreurd en dat we een waarde bon va 50 euro zouden ontvangen (te besteden bij VRIJUIT of
NECKERMAN) voor het ongemak?!
Al met al vele uren en telefoonkosten besteed aan contact (zoeken) met TC, moesten we onze nieuwe reis
betalen zonder dat we deze, tot op de dag van vandaag, van TC geretourneerd hebben gekregen.
Wij voelen ons niet alleen in de steek gelaten door TC maar onbeschoft en arrogant behandeld. Wij zijn
niet ontzorgt, zijn op stres en kosten gejaagd en op de claim dat hier wel iets tegenover mag staan (om de
pijn te verzachten) worden we nog zondermeer beledigd met het aanbod van een reischeque van 50 euro
te besteden bij VRIJUIT of Neckermann notabene! Onze telefoonkosten alleen al stijgen inmiddels (mede
door de lange betaalde wachttijden aan de telefoon) boven dit bedrag uit.
Wij stellen TC aansprakelijk voor de door ons geleden schade. Welke niet alleen financieel maar ook
bestaat uit gederfde vakantie en levensvreugde, alsmede verloren werkuren.
Wij hebben nu juist de inspanningen moeten leveren die we aan TC uit handen hebben gegeven. Niet
alleen hebben we dat niet gekregen maar zijn we TC’s fouten nog aan het oplossen ook.
Graag zien wij een reëel aanbod van TC tegemoet om ons tegemoet te komen in de geleden schade. Zoals
een consument bij annulering 11 dagen voor vertrek veelal wordt opgezadeld met een bedrag van 50‐75%
van de reissom, zien wij niet in waarom dit andersom niet zou gelden.
Wij gaan er dan ook van uit dat Thomas Cook zijn “2012 Best Allround Vakantiewinkel Award” recht zal
doen en ook bij tegenslag zijn kop niet in het zand zal steken.
Horen wij niets of kunnen wij ons niet vinden in uw voorstel zullen wij ons moeten wenden tot allereerst
de ANVR en SGR en eventueel de Geschillen Commissie Reizen in den Haag.
In afwachting van uw voorstel om ons schadeloos te stellen verblijven ik met vriendelijke groet,
Frank
-----------
Benieuwd naar de reactie.
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
Ziehier de misplaatste en onware reactie van TC:
Geachte heer van der Vecht,
Met belangstelling hebben wij kennis genomen van uw mail en in aansluiting hierop kunnen wij het volgende berichten.
Allereerst willen wij u laten weten dat wij het erg vervelend vinden dat er een andere accommodatie geboekt was dan u wilde. Onze excuses hiervoor. Ook betreuren wij het dat u niet tevreden bent over de afhandeling van het probleem en de communicatie tussen u en ons.
Nadat u ons had gemeld dat u niet naar Les Terrasses de la Toussuire wenste te gaan hebben wij geprobeerd Les Terrasses du Corbier voor u aan te vragen. Helaas is dit niet gelukt. Ook het zoeken naar andere alternatieven kwam niet uit op het gewenste resultaat. Vervolgens zijn wij voor u gaan zoeken buiten het aanbod van onze reisorganisatie om in de hoop u hiermee te kunnen helpen en wat geschikts te vinden. Wij vonden daar uiteindelijk iets wat goedkoper was dan uw reis bij ons. U gaf aan hier tevreden mee te zijn en op ons advies heeft u dat rechtstreeks bij de desbetreffende reisorganisatie geboekt.
Omdat wij juist erg met u begaan waren hebben we u zeker niet - zoals u in uw mail vermeld - laten vallen maar alles wat in ons macht lag gedaan om u te helpen.
Wij hebben nadat u de andere reis had geboekt afgesproken het aan ons betaalde geld zo snel mogelijk te zullen terug storten en u voor al het ongemak een reischeque van 50,- kado te doen.
Wij komen dan ook tot de conclusie dat wij u niet tegemoet komen in het verzoek u meer uit te keren dan dit. Er is geen aantoonbaar bedrag voor de door u opgegeven klacht. Verder hebben wij ons gehouden aan de ANVR voorwaarden.
Wij danken u voor de melding en zullen er alles aan doen om een situatie, zoals door u ervaren, in de toekomst te voorkomen.
Indien u verder nog vragen heeft, wij staan graag voor u klaar. Graag maken wij van de gelegenheid gebruik u
prettige feestdagen te wensen.
Met vriendelijke groet,
Thomascook.nl
Customer Contact Center
Telefoonnummer 0900 - 8800 (€ 0,15 ct/min)
[email protected]
Openingstijden:
Maandag t/m woensdag 09.30 - 18.00 uur
Donderdag t/m vrijdag 09.30 - 21.00 uur
Zaterdag 09.30 - 17.00 uur
Indien u verder nog vragen heeft, wij staan graag voor u klaar.
Geachte heer van der Vecht,
Met belangstelling hebben wij kennis genomen van uw mail en in aansluiting hierop kunnen wij het volgende berichten.
Allereerst willen wij u laten weten dat wij het erg vervelend vinden dat er een andere accommodatie geboekt was dan u wilde. Onze excuses hiervoor. Ook betreuren wij het dat u niet tevreden bent over de afhandeling van het probleem en de communicatie tussen u en ons.
Nadat u ons had gemeld dat u niet naar Les Terrasses de la Toussuire wenste te gaan hebben wij geprobeerd Les Terrasses du Corbier voor u aan te vragen. Helaas is dit niet gelukt. Ook het zoeken naar andere alternatieven kwam niet uit op het gewenste resultaat. Vervolgens zijn wij voor u gaan zoeken buiten het aanbod van onze reisorganisatie om in de hoop u hiermee te kunnen helpen en wat geschikts te vinden. Wij vonden daar uiteindelijk iets wat goedkoper was dan uw reis bij ons. U gaf aan hier tevreden mee te zijn en op ons advies heeft u dat rechtstreeks bij de desbetreffende reisorganisatie geboekt.
Omdat wij juist erg met u begaan waren hebben we u zeker niet - zoals u in uw mail vermeld - laten vallen maar alles wat in ons macht lag gedaan om u te helpen.
Wij hebben nadat u de andere reis had geboekt afgesproken het aan ons betaalde geld zo snel mogelijk te zullen terug storten en u voor al het ongemak een reischeque van 50,- kado te doen.
Wij komen dan ook tot de conclusie dat wij u niet tegemoet komen in het verzoek u meer uit te keren dan dit. Er is geen aantoonbaar bedrag voor de door u opgegeven klacht. Verder hebben wij ons gehouden aan de ANVR voorwaarden.
Wij danken u voor de melding en zullen er alles aan doen om een situatie, zoals door u ervaren, in de toekomst te voorkomen.
Indien u verder nog vragen heeft, wij staan graag voor u klaar. Graag maken wij van de gelegenheid gebruik u
prettige feestdagen te wensen.
Met vriendelijke groet,
Thomascook.nl
Customer Contact Center
Telefoonnummer 0900 - 8800 (€ 0,15 ct/min)
[email protected]
Openingstijden:
Maandag t/m woensdag 09.30 - 18.00 uur
Donderdag t/m vrijdag 09.30 - 21.00 uur
Zaterdag 09.30 - 17.00 uur
Indien u verder nog vragen heeft, wij staan graag voor u klaar.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
Gederfde vakantie- en levensvreugde?
Kom nou toch, over overdreven gesproken!
Ik vind die € 50,- netjes.
Hadden ze niet hoeven doen namelijk.
Kom nou toch, over overdreven gesproken!
Ik vind die € 50,- netjes.
Hadden ze niet hoeven doen namelijk.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
Zo wanneer is iemand eens tevreden tegenwoordig? Ze hebben alles voor je uit de kast getrokken!
Een kado bon
Wat wil je dan? Gratis vakantie?
Drukte rondom vakantie hebben we allemaal,daarom ook lekker weg.
Wel even ,meen ik oprecht overlijden ander verhaal,als nog gecondoleerd,
Maar de rest,moet je blij zijn dat tc zoveel heet gedaan
Uhh nee ik werk er niet...
Een kado bon
Wat wil je dan? Gratis vakantie?
Drukte rondom vakantie hebben we allemaal,daarom ook lekker weg.
Wel even ,meen ik oprecht overlijden ander verhaal,als nog gecondoleerd,
Maar de rest,moet je blij zijn dat tc zoveel heet gedaan
Uhh nee ik werk er niet...
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
Inderdaad een hele mooie oplossing. Reis vergoed gekregen en op de koop toe nog een bon van 50 euro. Mooie tegemoetkoming. Wat had u nog meer gewild? U stelt tc aansprakelijk voor "de schade" maar specificeert nergens wat die schade dan is. U wilt telefoonkosten vergoed hebben, lever dan op schrift aan, inclusief bewijs, hoeveel deze kosten zijn.frankreus schreef: Wij hebben nadat u de andere reis had geboekt afgesproken het aan ons betaalde geld zo snel mogelijk te zullen terug storten en u voor al het ongemak een reischeque van 50,- kado te doen.
Wij komen dan ook tot de conclusie dat wij u niet tegemoet komen in het verzoek u meer uit te keren dan dit. Er is geen aantoonbaar bedrag voor de door u opgegeven klacht. Verder hebben wij ons gehouden aan de ANVR voorwaarden.
U heeft schijnbaar niet gekregen wat u wilde, maar u doet ook nog een dreigement in uw brief, daar staat niet dat u alles gaat vertellen op het forum van trosradar, maar het via de ANVR/sgr of de geschillencommissie uit te vechten. Als u vindt dat u recht heeft op meer, zult u dat niet via dit forum krijgen, maar via de door u genoemde instanties.
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
Het grote probleem is dat u rechtstreeks bij de touroperator boekte. Ze maakten een fout (niet netjes, maar goed, niemand is feilloos) en de oplossing zochten zij binnen hun organisatie.
Had u via een ANVR reisbureau geboekt, was het heel anders gegaan. Nadat de fout was geconstateerd had u geen enkele verbintenis meer met TC en kreeg u van het reisbureau meteen uw geld retour. Vervolgens had het reisbureau een alternatief kunnen zoeken bij honderden andere aanbieders.
Steeds vaker zie je dat rechtstreekse boekingen prima zijn....totdat het mis gaat!
Had u via een ANVR reisbureau geboekt, was het heel anders gegaan. Nadat de fout was geconstateerd had u geen enkele verbintenis meer met TC en kreeg u van het reisbureau meteen uw geld retour. Vervolgens had het reisbureau een alternatief kunnen zoeken bij honderden andere aanbieders.
Steeds vaker zie je dat rechtstreekse boekingen prima zijn....totdat het mis gaat!
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
En ga nu eens uitleggen wat het verschil is tussen Thomas Cook, die ook gewoon fysieke reisbureau's heeft en bijvoorbeeld d-reizen of neckermann?geengast schreef:Het grote probleem is dat u rechtstreeks bij de touroperator boekte.
Waarom? Thomas Cook is ook gewoon aangesloten bij de ANVR?geengast schreef: Had u via een ANVR reisbureau geboekt, was het heel anders gegaan.
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
Thomas Cook heeft geen fysieke reisbureaus in Nederland. De Thomas Cook reisbureaus die nu al Travelshops heten en vanaf volgend jaar VakantieXperts worden genoemd, zijn eigendom van RT/ Raiffeisen Touristic Netherlands B.V, die op hun beurt weer eigendom zijn van het Duitse RT/Raiffeisen Touristic Group GmbH. Ze hebben NIETS, maar dan ook helemaal niets met Thomas Cook (Neckermann) reisorganisatie te maken. De Thomas Cook reisorganisatie maakt trouwens barre tijden door en hun Engelse tak staat op de rand van faillisement.berndv schreef:En ga nu eens uitleggen wat het verschil is tussen Thomas Cook, die ook gewoon fysieke reisbureau's heeft en bijvoorbeeld d-reizen of neckermann?geengast schreef:Het grote probleem is dat u rechtstreeks bij de touroperator boekte.
Waarom? Thomas Cook is ook gewoon aangesloten bij de ANVR?geengast schreef: Had u via een ANVR reisbureau geboekt, was het heel anders gegaan.
D-Reizen is ook geen goede keuze, omdat deze maar een zeer klein assortiment voeren. Dat is ook het geval met andere touroperator gebonden reisbureaus zoals Globe, Holland International, Arke etc.
Zoek dus een zelfstandig ANVR reisbureau, dat zijn de enige die een totaal assortiment aanbieden met een keuze die bv tientallen keren groter is dan bv Tjingo. Bv D-Reizen verkoopt maximaal 30 reisorganisaties, terwijl een goed gesorteerd zelfstand ANVR reisbureau al snel 150 reisorganisaties verkoopt. De keuze is daar dus vele malen groter. D-Reizen vergelijkt prijzen, maar ze zeggen er niet bij dat ze alleen tussen een kleine selectie vergelijken!
Maar goed, iedereen het zijne, maar wel goed uitleggen.
Laatst gewijzigd door geengast op 09 jan 2013 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
D reizen heeft ook tui oftwel holland internTional etc,oad,neckerman,alles eigenlijk.
Alleen d reizen staat ook te koop...
D reizen veegelijkt de prijzennog tussen precies dezelfde reizen! En ga je naar ark,ja krijg je bijna altijd reis van tui...ik zeg bijna altijd....
Tc staat idd op de afgrond
Alleen d reizen staat ook te koop...
D reizen veegelijkt de prijzennog tussen precies dezelfde reizen! En ga je naar ark,ja krijg je bijna altijd reis van tui...ik zeg bijna altijd....
Tc staat idd op de afgrond
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
wat een dramatisch gebeuren allemaal, de keuze uit reisburo,s is eindeloos net alsof TUI de enige speler isrozemarijntje schreef:D reizen heeft ook tui oftwel holland internTional etc,oad,neckerman,alles eigenlijk.
Alleen d reizen staat ook te koop...
D reizen veegelijkt de prijzennog tussen precies dezelfde reizen! En ga je naar ark,ja krijg je bijna altijd reis van tui...ik zeg bijna altijd....
Tc staat idd op de afgrond
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
uh zeg ik dat dan....???
Neem aan dat je wel snapt dat het een voorbeeld is..of uh ben je weer lekker aan het stangen
Neem aan dat je wel snapt dat het een voorbeeld is..of uh ben je weer lekker aan het stangen
Re: THOMAS COOK heeft ons laten zitten
dat vroeg ik mezelf af na het lezen van jouw overbodige/onduidelijke reactiesrozemarijntje schreef: uh zeg ik dat dan....???
Neem aan dat je wel snapt dat het een voorbeeld is..of uh ben je weer lekker aan het stangen