We hadden met z'n 12-en tickets besteld voor een concert van The Police in Amsterdam op 13 september in A'dam, we zouden met een bus van bedrijf TIM&T afreizen.
Zonder overleg annulleerde TIM&T de busreis en verplaatste de reis naar 14 september! Helaas hadden wij alleen 13 september vrij gevraagd bij onze baas en moesten dus annuleren (volgens de regels van het bedrijf zouden we dan ons geld terug krijgen).
Een tijdje later meldde het bedrijf dat de reis op 13 september uiteindelijk toch door zou gaan! Helaas hadden wij onze vrije dag al ingeleverd en wilden we ons geld terug.
Tot op heden hebben we maar 50% (905 euro) van het totale bedrag terug ontvangen .... wat nu
Wie helpt en heeft advies ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TIM&T : Annulering betekent maar 50% geld terug?!
Re: TIM&T : Annulering betekent maar 50% geld terug?!
Ligt er volgens mij aan, wanneer jullie zelf aangegeven hebben dit te willen annuleren. Als dit gedaan is tussen de annulering van TIM&T en de melding van TIM&T dat het toch doorging, dan heb je gelijk en moet je het hele bedrag terug krijgen.
Als je daarna geannuleerd hebt, dan vrees ik, dat TIM&T gelijk heeft. Het evenement gaat dan gewoon door zoals bij de bestelling afgesproken en jullie annuleren dit. De reden waarom (het geen vrij meer kunnen krijgen) zal TIM&T een worst zijn. Misschien kun je een beroep op coulance. Stuur dan ook een bevestiging mee van de werkgever, dat je op de aangegeven dag voor de 2e keer geen vrij meer kon krijgen. Echt ik geef je dan weinig kans!
Als je daarna geannuleerd hebt, dan vrees ik, dat TIM&T gelijk heeft. Het evenement gaat dan gewoon door zoals bij de bestelling afgesproken en jullie annuleren dit. De reden waarom (het geen vrij meer kunnen krijgen) zal TIM&T een worst zijn. Misschien kun je een beroep op coulance. Stuur dan ook een bevestiging mee van de werkgever, dat je op de aangegeven dag voor de 2e keer geen vrij meer kon krijgen. Echt ik geef je dan weinig kans!