LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tix.nl geannuleerde vliegtickets

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
md69

Tix.nl geannuleerde vliegtickets

Ongelezen bericht door md69 »

Ik heb op 2 februari 2013 2 rechtstreekse vliegtickets van Dusseldorf naar Los Angeles bij Tix.nl geboekt.
Het bedrag van €1322,22 heb ik direct betaald via bank. Op 3 september kreeg ik een mail dat mijn vluchtgegevens gewijzigd waren. Ik zou moeten overstappen in New York. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Heb in de tussentijd contact gehad met Tix.nl en de reservering geannuleerd omdat er ook geen alternatief aangeboden kon worden. Op 5 oktober kreeg ik een mail dat de reservering geannuleerd was en dat ik mijn geld terugkreeg. Dit kon echter wel een paar maanden duren.
Wat een manier van zaken doen. Als je iets besteld wel gelijk moeten betalen en als zij dan niet kunnen leveren wat je besteld moet je maar maanden wachten totdat je je geld weer terug krijgt.
Heb intussen een aangetekende brief naar Tix.nl gestuurd maar die lui trekken zich nergens iets van aan.
Ik regelde mijn reizen e.d. altijd via Expedia, nooit gedoe mee geweest. Doe 1 keer iets anders, gelijk hopeloos. Nooooooit meer Tix.nl

estherlah

Re: Tix.nl geannuleerde vliegtickets

Ongelezen bericht door estherlah »

Wat is de reden dat je niet wilde overstappen in New York? Ik heb dit nu 5 keer gedaan en het is 5 keer erg soepel gegaan.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Grappig: als je op deze site op Expedia zoekt krijg je een hele lijst met klachten.... Gewoon niet meer reizen lijkt me het beste. Geen enkel bedrijf lijkt het goed te doen als je deze site moet geloven.

md69

Als ik een rechtstreekse vlucht boek wil ik dus niet overstappen, anders boek ik dat wel.

md69

Ik heb met Expedia nooit iets gehad wat niet klopte , ook niet met vliegtickets.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

md69 schreef:Ik heb op 2 februari 2013 2 rechtstreekse vliegtickets van Dusseldorf naar Los Angeles bij Tix.nl geboekt.
Het bedrag van €1322,22 heb ik direct betaald via bank. Op 3 september kreeg ik een mail dat mijn vluchtgegevens gewijzigd waren. Ik zou moeten overstappen in New York. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Heb in de tussentijd contact gehad met Tix.nl en de reservering geannuleerd omdat er ook geen alternatief aangeboden kon worden. Op 5 oktober kreeg ik een mail dat de reservering geannuleerd was en dat ik mijn geld terugkreeg. Dit kon echter wel een paar maanden duren.
Wat een manier van zaken doen. Als je iets besteld wel gelijk moeten betalen en als zij dan niet kunnen leveren wat je besteld moet je maar maanden wachten totdat je je geld weer terug krijgt.
Heb intussen een aangetekende brief naar Tix.nl gestuurd maar die lui trekken zich nergens iets van aan.
Ik regelde mijn reizen e.d. altijd via Expedia, nooit gedoe mee geweest. Doe 1 keer iets anders, gelijk hopeloos. Nooooooit meer Tix.nl

Bij Expedia juist altijd een hoop gedo!!!!!!!!
Waarom is overstappen zo moeilijk, koffers heb je geen omkijken naar, New York heeft een fantastisch mooie airport, in LA verdwaal jij bijna op het vliegveld, daar past Schiphol 10 * in :)

estherlah

Ongelezen bericht door estherlah »

md69 schreef:Als ik een rechtstreekse vlucht boek wil ik dus niet overstappen, anders boek ik dat wel.
Ja, dat begrijp ik. Maar ze bieden je hier toch een goed alternatief? Ik zie niet in waarom je dat zou moeten weigeren.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

md69 schreef:Ik heb met Expedia nooit iets gehad wat niet klopte , ook niet met vliegtickets.
Wat maar weer aangeeft dat zoeken op intenet naar klachten over een bepaald bedrijf niet zinvol is als je niet de volledige context weet. De meeste bedrijven doen het immers gewoon goed, anders waren ze in no-time out-of-business. Bedrijven zonder klachten hebben geen klanten.

Gesloten