LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] toch extra kosten bij het boeken van reis
-
toch extra kosten bij het boeken van reis
Wilde een reisje boeken bij Holland International, een uitgezocht uit de gids en op naar het reisburo, want via internet was deze reis niet te boeken.
Kwam tot mijn verbazing de prijs 100 EURO !!! duurder uir dan in de gids staat vermeld, Ik gaf aan dat dat niet meer mocht.
Jawel mijn vliegtuigstoel was duurder, er zijn maar een beperkt aantal goedkopere stoelen beschikbaar. Volgens de medewerkers moest je wel heel veel geluk hebben wilde je een goedkope stoel krijgen.
Voelde ik me toch weer een beetje bes...... Toch maar naar iets ander kijken
Kwam tot mijn verbazing de prijs 100 EURO !!! duurder uir dan in de gids staat vermeld, Ik gaf aan dat dat niet meer mocht.
Jawel mijn vliegtuigstoel was duurder, er zijn maar een beperkt aantal goedkopere stoelen beschikbaar. Volgens de medewerkers moest je wel heel veel geluk hebben wilde je een goedkope stoel krijgen.
Voelde ik me toch weer een beetje bes...... Toch maar naar iets ander kijken
Re: toch extra kosten bij het boeken van reis
Dat is toch maar normaal dat er maar een aantal goedkope stoelen zijn.
hoezo is dat normaal, als ze gewoon alle stoelen op '1 hoop' gooien kan je ze allemaal dezelfde prijs geven vroeger was dat zo met alle charters, niet met de lijndiensten
nu doen ze het ook met de charters, zogenaamd lokkertjes met die goedkope, twee, stoelen de rest is duurder uit hooor, vind dat ook schandalig!!!
nu doen ze het ook met de charters, zogenaamd lokkertjes met die goedkope, twee, stoelen de rest is duurder uit hooor, vind dat ook schandalig!!!
-
Wie zegt dat het charter stoelen zijn?? Misschien zijn het ook gewoon lijndienst. Bovendien adverteren ze ook vaak voor bepaalde data met bepaalde vertrektijd. Op alle andere tijden gelden dan ook gewoon duurdere tarieven. Je hoeft neit te boeken, valt ze niks te verwijten. All in tarieven gelden voornamelijk voor vluchten en niet voor complete reispakketten.
nee hoor, bij trein reizen wordt je ook gelokt met geodkope prijzen maar net die twee goedkope plaatsen zijn weggebeokt zogenaamd en jij moet een toeslag betalen,
nee zoals altijd blijkt maar weer dat je binnen gelokt wordt en toch meer moet betalen,
is altijd zo geweest, gaan ze echt niet veranderen hoor.
nee zoals altijd blijkt maar weer dat je binnen gelokt wordt en toch meer moet betalen,
is altijd zo geweest, gaan ze echt niet veranderen hoor.
-
Als je doelt op NShispeed. Die reizen zijn in wezen echt wel beschikbaar. Je moet alleen een paar maanden van te voren boeken. Als je vandaag wilt boeken om morgen weg te gaan ,dan betaal je idd de hoofdprijs. Maar vroeg boeken helpt wel en hoe goedkoper een tarief, hoe meer voorwaarden er aan vast zit.
Probeer eens te boeken bij Kras via www.kras.nl/rixos
Komt brandstofkosten/LHB bij ad € 108,--
Dit weerhoudt mij om via kras te boeken, maar was nieuwsgierig.
Komt brandstofkosten/LHB bij ad € 108,--
Dit weerhoudt mij om via kras te boeken, maar was nieuwsgierig.
Laatst gewijzigd door Janneke52 op 16 apr 2009 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook mensen die geld genoeg hebben accepteren dit niet.
Ik ga uit principe nooit meer met deze aanbieder.
Dus zo werkt deze misleiding tegen hun.
Schrijf een protest mail en herhaal als je geen of onzin antwoord kreeg.
Als iedereen boos word kost het hun veel tijd en geld en leverde niets op.
Haal vooral deze brochure elk jaar want dat kost geld en verscheur deze.
Stuur deze dan naar hun anoniem toe en de reden!
Als ze genoeg van deze verspilde onzin krijgen stoppen ze wel.
Ik ga uit principe nooit meer met deze aanbieder.
Dus zo werkt deze misleiding tegen hun.
Schrijf een protest mail en herhaal als je geen of onzin antwoord kreeg.
Als iedereen boos word kost het hun veel tijd en geld en leverde niets op.
Haal vooral deze brochure elk jaar want dat kost geld en verscheur deze.
Stuur deze dan naar hun anoniem toe en de reden!
Als ze genoeg van deze verspilde onzin krijgen stoppen ze wel.