LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] toeslagen Holland International Barcelona
toeslagen Holland International Barcelona
Op dit forum en in de krant heb ik gelezen dat per 1 april de prijzen inclusief toeslagen moeten worden vermeld. De brochure Holland International Barcelona voor zomer 2007 is echter zeeeer onduidelijk met alleen maar toeslagen! Ze vermelden een prijs die enkele weken geldig is, vaak alleen in juli/augustus en je moet dan toeslagen betalen voor alle andere maanden en voor de maanden die al een toeslag hebben ook nog eens toeslagen voor als je door de week of in het weekend reist. Ik vind het er nou niet duidelijker op geworden. Mag dit zomaar op deze manier? Ik dacht dat het voor de consument duidelijker moest worden!
Re: toeslagen Holland International Barcelona
Ik heb een paar maanden geleden de exacte nieuwe regels onder ogen gehad maar kan het niet meer allemaal oplepelen. In ieder geval kosten die afhankelijk zijn van de manier van boeken (bv administratiekosten) en calamiteitenfonds worden niet in de reissom verwerkt.
Alle 'normale' toeslagen horen in de reissom verwerkt te zijn. Dus niet 200 euro reissom + 140 eenpersoons kamer toeslag apart.
Het gaat er inderdaad om dat het duidelijker voor de consument wordt(met name m.b.t. reclameuitingen).
Als het niet duidelijk is, en je hebt geen zin om te puzzelen, boek bij een ander.
Alle 'normale' toeslagen horen in de reissom verwerkt te zijn. Dus niet 200 euro reissom + 140 eenpersoons kamer toeslag apart.
Het gaat er inderdaad om dat het duidelijker voor de consument wordt(met name m.b.t. reclameuitingen).
Als het niet duidelijk is, en je hebt geen zin om te puzzelen, boek bij een ander.