LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tourmax

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
silvia39

tourmax

Ongelezen bericht door silvia39 »

Wij gaan 12 july naar maxim resort kemer via tourmax.
Wat betreft de vliegtijden klopt eerst mooie tijden en nu terug ook smorgens vroeg maar wij houden hier altijd rekening mee.
Ik trek altijd 2 dagen van mijn reis af, en als de tijden mooi zijn hebben we mazzel.
heb al twee keer kontakt gehad met tourmax en ik werd heel vriendelijk behandeld.Kan ik van sommige grote organisaties niet zeggen.
Hoop dat alles goed gaat en wie gaat er nog meer opp 12 juli naar turkije met pegasus om 10.45 :lol:

Spy21

Re: tourmax

Ongelezen bericht door Spy21 »

Leuk..maar er bestaat al een topic over TOURMAX ?

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=240

Semni

Ongelezen bericht door Semni »

Hoi
Wij zijn afgelopen mei vakantie voor het eerst met tourmax gegaan en hebben zeer slechte ervaringen.
Bij boeken perfecte vluchttijden, zouden twee dagen van te voren horen hoe laat het werkelijk zou worden. Bleken ineens een dag later te vliegen en dan midden in de nacht (28 uur later). Kregen vergoeding van 1 nacht maar er waren twee vakantiedagen weg.
Vliegtijden terug waren dan wel goed: zaterdag om half vijf 's middags.
Vrijdag in hotel gecheckt, gingen al dezelfde avond om 1 uur 's nachts, weer een dag weg. Kan me niet voorstellen dat ze dat niet bij vertrek vanaf Schiphol wisten. Ik heb dit met andere touroperators nog niet meegemaakt, misschien naief maar heb al heel wat gereisd.
Zou niet meer bij tourmax boeken. No way!

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

sorry hoor maar hier kan tourmax echt zelfs niets aan doen dit licht aan de luchtvaart matschapij en ik denk dat het wel eens corendon kan zijn waar uw mee heb gevlogen als dat zo is kan ik uw zeggen dat dit noor maal is bij corendon die gooien er nog wel eens een vlucht uit zonder reden

rvkeuken

Ongelezen bericht door rvkeuken »

Nee tourmax kan hier niks aan doen, behalve bij een ander inkopen. Alleen dit doen ze niet want dan worden de prijzen hoger.

Dus: als je niet zeker wilt zijn van je vluchttijden en in 9 van de 10x 2 van je 10 daagse vakantie kwijt wilt zijn, dan is tourmax ideaal.

Er zijn echter ook zat maatschappijen, organisaties waarbij u vluchttijden al bekend zijn bij boeken en niet meer veranderen, alleen zijn die vaak wel duurder.

hvt1958

Ongelezen bericht door hvt1958 »

Aan allen die op vakantie willen gaan met Tourmax,

Tourmax is goedkoper dan vele andere tour operators.

Ook wij dachten goedkoop te hebben geboekt met Tourmax,
In eerste instantie hadden we redelijke vlucht tijden,
We zouden namelijk pas laat op de zaterdag vertrekken.

Op de avond er voor hoorden we van andere gasten in het Hotel dat we al om 06.00 uur moesten vertrekken.
Dit betekende dat we s'nachts om 01.00 uur klaar moesten staan ipv om 09.00 uur na het ontbijt.

We hadden duidelijk afspraken doch Tourmax veranderde onze vluchttijden zonder vooraankondiging.

Tourmax maakt met Onur Air afspraken om hele vliegtuig ladingen over te boeken naar ander tijden.

Mijn raad:
Geef iets meer uit aan je vakantie, veel van ons gaan maar één maal op vakantie, Als je s'nachts (vroeg in de ochtend) in je Hotel aankomt (De transfer duurde 5 uren) en dan nog eens vroeg in de nacht terug gaat dan mis je twee dagen en je bent de dagen er na uit balans.

Iets meer betalen geeft veel meer vakantie.

Wij hebben dan ook besloten nooit meer met Tourmax te reizen,

:!:

silvia39

Ongelezen bericht door silvia39 »

Wat dat betreft heb je gelijk,je mist twee dagen.
maar als je daar niet mee zit, heb je alsnog een goedkope vakantie.
Mijn vakantie dit jaar scheelt op 4 pers 1200 euro alleen omdat de vlucht tijden iets minder zijn.
Maar beste mensen als je maar 1 keer paar jaar op vakantie gaat en je gaat 15 dagen en je wilt al je dagen volledig benutten moet je bij een reisbureau boeken waar de tijden al vast staan.
dat hadden wij vorig jaar naar tenerife ook.
Wij moeten nog weg as zondag en ik ben heel benieuwd hoe het gaat,, met Toermax.
ZIjn al een keer met Enka reizen geweest die waren prima.
O ga over 6 dagen maar heb nog steeds geen papieren en we kunnen ook nergens de vluchten vinden,wel een dag eerder de 11 en een dag later terug.
Dus ga zo maar effe belle.
In ieder geval laten wij de pret niet drukken en ik ga gewoon op vakantie is het een dag eerder of later dan dat maar. :?

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Wat zijn goede tijden in mei vertrokken wij vanaf Rotterdam om 10.15 uur in de morgen naar Antalya , twee uur van te voren aanwezig zijn dus dan sta je ook 8.15 op het vliegveld en als je geluk hebt dan ben je rond 4 uur in je hotel dus aan zo'n dag heb je eigenlijk ook niets.
Maar terug land je om 9.15 uur wat wil zeggen dat je om 03.00 ongeveer van je hotel word opgehaald.
Nou bij thuiskomst duik ik maar gelijk mijn bed in want je bent helemaal brak die dag. Het enige voordeel is op Rotterdam airport staan de tijden altijd vast en weet je waaraan je toe bent. Ditzelfde geld ook voor Eindhoven per dag gaat er meestal maar 1 vliegtuig naar de plaats van bestemming. Dus ook al heb je vliegtijden die er op papier gunstig uit zien
ik de praktijk blijven het voor mij gewoon reisdagen.

Berry+Deborah

Ongelezen bericht door Berry+Deborah »

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met Tourmax (tot nu toe)
Info is ronduit in orde en uiterst professioneel + vriendelijk.
Vertragingen en/of overige problemen met vliegtijden ligt aan vliegmaatschappij en NIET aan reisorganisatie!
Hebben wel de ervaring dat er via Corendon veel mis gaat.
Vorig jaar meegemaakt dat gasten niet op tijd terug konden vliegen en dat er nauwelijks of helemaal geen medewerk(st)er van Corendon in het hotel kwam. Geboekte excursies via reisleider (direct bij inchecken) geboekt gingen niet door of men werd niet opgehaald. Men mocht dan wel 3 dagen later de excursie alsnog doen, maar moesten dan wel extra betalen. Natuurlijk had men voor die dag al iets anders gepland en kon de excursie dus niet doorgaan. In de 2 weken dat wij op vakantie waren wel 6x de reisleidster van Tourmax gezien.
Mensen die in Kemer niet tevreden waren over het hotel werden KOSTENLOOS in ons hotel ondergebracht (zelfs het vervoer naar Side werd door Tourmax geregeld. TOP toch?

hansenastrid

Ongelezen bericht door hansenastrid »

wij gaan op 12 juli naar grand prestige turkije ik heb geboekt bij tourmax maar ik moet je zeggen ik heb telefonisch ook contact met ze gehad en ik werd heel goed geholpen we vliegen met pegasues dit is voor het eerst met deze maatschappij heeft er iemand ervaring mee dan hoor ik het graag

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Met Pegasus is helemaal niets mis mee. Maak je geen zorgen. Heb vorig jaar met hen gevlogen en mag zeggen, nette toestellen ( gelijkwaardig aan Transavia ) en servicegericht personeel, dat redelijk goed engels spreekt.

Hele fijne vakantie gewenst in Turkije. 8)

hansenastrid

Ongelezen bericht door hansenastrid »

even een vraag heeft iemand ervaring met hotel grand prestige in side turkije want wij gaan a.s zondag er heen

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Gesloten