Wie met transavia vliegt even opletten.
Belangrijk: zomerdrukte op Schiphol
Door de zomerdrukte (op m.n. Schiphol) moet er rekening worden gehouden met extra wachttijden, niet alleen in de vertrekhal maar bijvoorbeeld ook bij het parkeren, de security en in de winkels. Om te voorkomen dat passagiers het risico lopen de vlucht te missen, verzoeken wij alle passagiers (die vertrekken vanaf Schiphol) dringend om zich 3 uur voor vertrek te melden voor check-in. Bij aankomst op Schiphol is het van belang altijd eerst de monitoren te checken voor de precieze locatie van check-in.
Dit hoorde ik dus van een oud-collega en heb het gelijk opgezocht.
Alleen jammer dat het reisburo mij dit niet meedeelde en ik ben dus erg blij dat ik die collega weer sprak.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Transavia en inchekken
-
Re: Transavia en inchekken
Heb je je reisbescheiden al ontvangen? Wij zijn in mei met Transavia gevlogen en bij ons stond het netjes vermeld op onze voucher
-
Ja misschien komt dat omdat jullie via transavia geboekt hebben maar wij hebben het via d-reizen geboekt en vliegen met transavia.
Nou ja ik heb gelukkig de taxi kunnen bellen en die komt eerder maar goed ikv ind het lullig dat ze niet gebelt hebben van het reisburo ook!
Maar heb nog even alles nagekeken maar kan echt alleen maar 2 uur vinden.
nou alles is geregelt laat mij maar vliegen (1e keer)
Nou ja ik heb gelukkig de taxi kunnen bellen en die komt eerder maar goed ikv ind het lullig dat ze niet gebelt hebben van het reisburo ook!
Maar heb nog even alles nagekeken maar kan echt alleen maar 2 uur vinden.
nou alles is geregelt laat mij maar vliegen (1e keer)
-
Nee hoor, niets via Transavia. We hebben geboekt via het reisburo.
-
nee bij mij staat het er echt niet op heb alles 3 keer nagekeken maar echt overal staat 2 uur
maar goed het ging mij erom dat mensen het lezen die het niet weten misschien
maar goed het ging mij erom dat mensen het lezen die het niet weten misschien
ik vlieg ook met transavia, maar dan van Rotterdam Airport, dat is een verademing!