LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] transavia

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
actionteam

transavia

Ongelezen bericht door actionteam »

wij heb tickekts geboekt bij transavia via internet. Ook hebben wij ingecheckt en een stoel uitgekozen.

Toen we op de luchthaven aankwamen kregen wij andere plaatsen want de stoelen die wij hadden gekozen waren gereserveerd voor invalide mensen. Toen we in het vliegtuig zaten ben ik gaan kijken of er inderdaad invalide mensen op die stoelen zaten, nou mooi niet volgens mij gewoon vriendjes politiek voor mij geen transavia meer.

morundo

Re: transavia

Ongelezen bericht door morundo »

Transavia heeft invalide stoelen,dat zijn meestal de stoelen voorin,of waar veel been ruimte zitten.Los van alles,kunt uw zien aan de buiten kant als iemand invalide is?Neem van mij aan dat als invalide wel moet bewijzen dat zo is wil je in aanmerking komen voor die plaatsen.Geen vriendje politiek.
Ik reis altijd met transavia, mijn broer is invalide, de service is perfect.Allen jammer dat altijd gezonden mensen dit zien als voorgaan.

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

actionteam schreef:wij heb tickekts geboekt bij transavia via internet. Ook hebben wij ingecheckt en een stoel uitgekozen.

Toen we op de luchthaven aankwamen kregen wij andere plaatsen want de stoelen die wij hadden gekozen waren gereserveerd voor invalide mensen. Toen we in het vliegtuig zaten ben ik gaan kijken of er inderdaad invalide mensen op die stoelen zaten, nou mooi niet volgens mij gewoon vriendjes politiek voor mij geen transavia meer.
Nou het is wat zeg, jeetje :roll:
Ben benieuwd hoe je zal reageren als jij invalide bent.
Kijken of je dan nog zo reageert als je bovenstaand bericht :roll:

Juist ja

Ongelezen bericht door Juist ja »

Mensen kunnen ook echt overal over klagen. Nooit meer Transavia omdat u niet vooraan mag zitten? Tsja......

Choco2009

Ongelezen bericht door Choco2009 »

Meestal zijn de invalide plaatsen aan het raam.
Omdat in geval van noot eerst de gezonde mensen weg kunnen komen.
Maar ik ben wel van mening als je bepaalde plaatsen reserveert voor invalide mensen, moet je deze plaatsen al als bezet aangeven voor de mensen die online inchecken.

Zante

Ongelezen bericht door Zante »

actionteam schreef:wij heb tickekts geboekt bij transavia via internet. Ook hebben wij ingecheckt en een stoel uitgekozen.

Wat een onzin. Zoals inderdaad al gezegd is; kun je aan de buitenkant zien of iemand invalide/ziek is? Ik vind het niet meer dan normaal dat Transavia deze plaatsen voor zulke mensen apart houdt, en ik vind het ronduit asociaal dat jij alleen aan jezelf denkt.

Als mensen vanuit medisch oogpunt plaatsen met extra beenruimte aanvragen, dienen ze daarvoor een medische verklaring te laten zien bij de incheckbalie dus die plaatsen krijgen ze echt niet zomaar.

Zante

Ongelezen bericht door Zante »

Choco2009 schreef:Meestal zijn de invalide plaatsen aan het raam.
Omdat in geval van noot eerst de gezonde mensen weg kunnen komen.
Maar ik ben wel van mening als je bepaalde plaatsen reserveert voor invalide mensen, moet je deze plaatsen al als bezet aangeven voor de mensen die online inchecken.
Het kan toch zijn dat die mensen zich later melden?
Sowieso gaat het hier om online inchecken... Je kiest een stoel, je reserveert hem niet.

meniles

Ongelezen bericht door meniles »

Hehe ik weet zeker dat transavia erg blij is wanneer zeurders en onbegripvolle mensen als topic starter niet meer met hun vliegen...

Gesloten