LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Transavia vluchten Oostenrijk coronavirus

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Anjacremers

Transavia vluchten Oostenrijk coronavirus

Ongelezen bericht door Anjacremers »

Ik ben benieuwd of Transavia de vluchten naar Oostenrijk annuleert deze week in verband met het Coronavirus. Je bent als toerist niet welkom, het hotel waar ik zou verblijven is op slot. Krijg ik de kosten van mijn vliegticket terug?

Moneyman

Re: Transavia vluchten Oostenrijk coronavirus

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat zegt je annuleringsverzekering?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Vraag het Transavia. Die kunnen het je precies vertellen.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Je kan alwel je ticket omboeken al of niet met extra kosten

van de Transavia site

We denken graag met je mee als je je reis wilt uitstellen. Heb je een vlucht geboekt die voor 23 april vertrekt? Dan kun je je vlucht (naar dezelfde bestemming) zonder wijzigingskosten verplaatsen naar uiterlijk eind oktober. Is je nieuwe ticket duurder dan je oorspronkelijke ticket, dan betaal je wel het prijsverschil tussen deze tickets.
Je kunt de datum van je vlucht makkelijk en snel online wijzigen via Mijn Transavia. Het is dus niet nodig om het Service Center te bellen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

henk51 schreef:
15 mar 2020 12:34
Van de Transavia site:
We denken graag met je mee als je je reis wilt uitstellen
Die bij Transavia denken ook, vele kunnen niet opnieuw vrij krijgen, of bv aan een buitenlandse activiteit deelnemen. Dat geld is en blijft gewoon binnen !
Wat rest is je annulerings verzekering, welke zich zeer waarschijnlijk uitput in premie vangen, maar niets uitkeren !

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Vanaf woensdag zijn alle vluchten uit Nederland op Oostenrijk eruit. Misschien eerder, de regering daar wil iedereen nog in staat stellen te vertrekken. Twee kleinere gebieden in Tirol (Ischgl en ....?) zijn compleet afgesloten van de buitenwereld. Verder situatie zoals in Spanje/Italië: alles dicht behalve noodzakelijke winkels.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

BL2 schreef:
15 mar 2020 13:04
henk51 schreef:
15 mar 2020 12:34
Van de Transavia site:
We denken graag met je mee als je je reis wilt uitstellen
Die bij Transavia denken ook, vele kunnen niet opnieuw vrij krijgen, of bv aan een buitenlandse activiteit deelnemen. Dat geld is en blijft gewoon binnen !
Wat rest is je annulerings verzekering, welke zich zeer waarschijnlijk uitput in premie vangen, maar niets uitkeren !
Denk niet dat ze bij Transavia zo denken, zal meer gaan om de cashflow positie van het bedrijf en daarmee de toekomst.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Kortom, het geld niet terug geven, maar ook (noodgedwongen) geen diensten leveren.

Gesloten