Pas op, bij sommige Europa Reizen bij Kras reizen. Bv Rondreis Klassiek Spanje 759 euro inclusief , hier komen wel 25 % meer kosten bij voor de entrees/bezoeken, gidsen op elke bezoek lokatie en stadsritten, fooien voor de gidsen ter plaatse, fooien normale fooien voor bus chauffeur en reisgids en voor het hotel personeel. Ook werden er nog extra activiteiten toegevoegd, die hier niet zijn meegerekend.
De gidsen hadden vaak haast, zodat het vaak vlug vlug werd afgewerkt. Even naar de WC, miste men een soms de hele tour van een bezoek.
Dit werd pas medegedeeld 1 week van te voren met de reisdocument. Ik dacht dat tour operators nu verplicht waren transparant te zijn in hun prijs opgave. Dus niet bij KRAS. Wij kregen 35 euro, als wij onze mond hielden naar de Media. Dus niet geaccepteerd .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Transparantie in prijs opgave rondreis door toeroperators
-
Transparantie in prijs opgave rondreis door toeroperators
- Bijlagen
-
- Niet Transperate Prijzen van KRAS.pdf
- Deze soort Rondreizen . PAS OP !
- (10.27 MiB) 50 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
Re: Transparantie in prijs opgave rondreis door toeroperators
Ik weet niet beter of entreegelden/ fooien/ maaltijden / gidsen is altijd exclusief , bij hun rondreizen.
Staat ook zo op internet bij hun reizen en ik reis veel met Kras , net nog rondreis Ierland vd zomer gemaakt , deze items>>>>exclusief.....!
Uw bijlage gedownload en ook daar staat : exclusief
Staat ook zo op internet bij hun reizen en ik reis veel met Kras , net nog rondreis Ierland vd zomer gemaakt , deze items>>>>exclusief.....!
Uw bijlage gedownload en ook daar staat : exclusief
-
MARINUS124 schreef:Wij kregen 35 euro, als wij onze mond hielden naar de Media. Dus niet geaccepteerd .
Dit begrijp ik niet....HUH?
Entreegelden staat duidelijk in de brochure zo te zien. Fooien zijn niet verplicht, hooguit wenselijk en redelijk normaal. Extra activiteiten die verplicht waren? Of waren due facultatief? Ik zou het dan extra uitbreidingen noemen.MARINUS124 schreef:Pas op, bij sommige Europa Reizen bij Kras reizen. Bv Rondreis Klassiek Spanje 759 euro inclusief , hier komen wel 25 % meer kosten bij voor de entrees/bezoeken, gidsen op elke bezoek lokatie en stadsritten, fooien voor de gidsen ter plaatse, fooien normale fooien voor bus chauffeur en reisgids en voor het hotel personeel. Ook werden er nog extra activiteiten toegevoegd, die hier niet zijn meegerekend.
De gidsen hadden vaak haast, zodat het vaak vlug vlug werd afgewerkt. Even naar de WC, miste men een soms de hele tour van een bezoek.
Dit werd pas medegedeeld 1 week van te voren met de reisdocument. Ik dacht dat tour operators nu verplicht waren transparant te zijn in hun prijs opgave. Dus niet bij KRAS. Wij kregen 35 euro, als wij onze mond hielden naar de Media. Dus niet geaccepteerd .
Transparantie over fooien? Hoe had u dat in gedachten? Ik weet dat er restaurants zijn die op de factuur service inclusies vermelden, maar ik maak maar zelden mee dat een fooi op factuur in rekening wordt gebracht. Alleen tja, een Nederlander en fooi geven.... Waar zoude we toch de naam van krenterig van krijgen?
-
@berndt , bij de reizen van Kras die ik maak zijn alle activiteiten facultatief , je bent nooit verplicht aan iets deel te nemen , het is optioneel...en tja fooien.....