Is er iemand die ervaringen heeft met de treinreiswinkel in Leiden??
Er komt een hoop kijken bij de reis, zoals kaartjes, treinreserveringen, hotelreserveringen! Ik wil graag weten of dit altijd goed geregeld is, het zou namelijk zonde zijn als de vakantie hierdoor verpest wordt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Treinreiswinkel Leiden
Re: Treinreiswinkel Leiden
Vanmorgen om 10.00 ben ik gaan bellen naar de treinreiswinkel om een reis te boeken. Om 10.40 heb ik nog niemand aan de lijn gekregen. Beltegoed op, groen en geel van ergernis,.... ik ga in elk geval ergens anders boeken.
Maar misschien had IK gewoon pech. Ik raad iedereen aan die bij die 'winkel' wil gaan boeken, eerst gewoon eens daarheen te bellen. Ongetwijfeld staat ook u een ervaring te wachten die u ruimschoots in staat zal stellen uw conclusies over die winkel te trekken.
Een tipje van de sluier? Het antwoordapparaat. Blijf eens even aan de lijn hangen. Werkelijk... Als een eerste indruk telt, dan vraag ik mij af wat 'klantvriendelijkheid', 'nauwkeurigheid', 'betrouwbaarheid' en 'ondernemerschap' voor die mensen betekent.
Misschien moeten ze eens naar hun eigen winkel bellen. Daar kunnen ze vast wat van leren. Ik heb mijn lesje in ieder geval wel geleerd (en meer dan mijn portie gehad), waarvoor mijn hartelijk stank.
Maar misschien had IK gewoon pech. Ik raad iedereen aan die bij die 'winkel' wil gaan boeken, eerst gewoon eens daarheen te bellen. Ongetwijfeld staat ook u een ervaring te wachten die u ruimschoots in staat zal stellen uw conclusies over die winkel te trekken.
Een tipje van de sluier? Het antwoordapparaat. Blijf eens even aan de lijn hangen. Werkelijk... Als een eerste indruk telt, dan vraag ik mij af wat 'klantvriendelijkheid', 'nauwkeurigheid', 'betrouwbaarheid' en 'ondernemerschap' voor die mensen betekent.
Misschien moeten ze eens naar hun eigen winkel bellen. Daar kunnen ze vast wat van leren. Ik heb mijn lesje in ieder geval wel geleerd (en meer dan mijn portie gehad), waarvoor mijn hartelijk stank.
Re: Treinreiswinkel Leiden
Ik ken iemand die daar interrail e.d. heeft geregeld en geen problemen heeft gehad. Dat ging juist vlotjes. En dat is nog geen 2 maanden geleden. Ik denk dat je helaas pech hebt gehad
Re: Treinreiswinkel Leiden
Dag nasil,
Wat een rare reactie, hoewel ... enigzins te begrijpen als je daar zou werken.
Iedereen met een naam en geld voor een interrailkaart kan, ongeacht welke verdere handicaps, die gewoon zelf op elk station kopen. Daar heb je die treinreiswinkel niet voor nodig.
Dat bespaart je in elk geval de 'bemiddelingskosten', de 'telefooootuut,krak,blijf-nog-wat-langer-hangen-je-krijgt-ons-toch-niet-te-spreken-tuut,tuutoooooonkosten' en een hoop ergernis.
Maar... afgezien ervan dat jij geen ervaring hebt met die treinreiswinkel, alleen iets hebt van horen zeggen en dan nog ook eens van 2 maanden geleden, ga jij hier ongevraagd je mening over mij/mijn ervaring geven???
Lekkere boel daar bij jullie. Dat bedoelde ik nou... Je zal onderweg die lui maar eens nodig hebben, omdat er iets met het ticket of de boeking niet zou kloppen.
Sta je daar op zo'n buitenlands station, 'komen we wel uit, effe bellen'... 'tuut'krak,kutmuziekjetuut,wacht-je-nog-haha tuut krak'.... Zie je het voor je? Dat tikt lekker aan en dat van centjes die je in zo'n situatie hard nodig zult hebben. Groen en geel-verbrand zeg ik je.
Is die iemand al terug/ooit teruggekomen? Misschien wil die zijn ervaring hier eens beschrijven.
En mocht je nog eens willen reageren, bel je dan eerst even zelf? Benieuwd naar jou ervaring.
Wat een rare reactie, hoewel ... enigzins te begrijpen als je daar zou werken.
Iedereen met een naam en geld voor een interrailkaart kan, ongeacht welke verdere handicaps, die gewoon zelf op elk station kopen. Daar heb je die treinreiswinkel niet voor nodig.
Dat bespaart je in elk geval de 'bemiddelingskosten', de 'telefooootuut,krak,blijf-nog-wat-langer-hangen-je-krijgt-ons-toch-niet-te-spreken-tuut,tuutoooooonkosten' en een hoop ergernis.
Maar... afgezien ervan dat jij geen ervaring hebt met die treinreiswinkel, alleen iets hebt van horen zeggen en dan nog ook eens van 2 maanden geleden, ga jij hier ongevraagd je mening over mij/mijn ervaring geven???
Lekkere boel daar bij jullie. Dat bedoelde ik nou... Je zal onderweg die lui maar eens nodig hebben, omdat er iets met het ticket of de boeking niet zou kloppen.
Sta je daar op zo'n buitenlands station, 'komen we wel uit, effe bellen'... 'tuut'krak,kutmuziekjetuut,wacht-je-nog-haha tuut krak'.... Zie je het voor je? Dat tikt lekker aan en dat van centjes die je in zo'n situatie hard nodig zult hebben. Groen en geel-verbrand zeg ik je.
Is die iemand al terug/ooit teruggekomen? Misschien wil die zijn ervaring hier eens beschrijven.
En mocht je nog eens willen reageren, bel je dan eerst even zelf? Benieuwd naar jou ervaring.
Laatst gewijzigd door jipjop op 27 jun 2008 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Treinreiswinkel Leiden
Nou nou, dit is nog steeds een open forum, wees blij dat er iemand reageert zou ik zeggen. Jíj reageert op een topic van meer dan 3 (!) jaar geleden.
Je krijgt een reactie van iemand die het dan misschien wel niet zelf ervaren heeft, maar aangeeft dat het ook wel goed kan gaan.
Dat dit niet een verhaal is wat in jouw straatje past, rechtvaardigt niet jouw reactie hierop.
Ha, nu zal ik wel dezelfde reactie over me heen krijgen, maar ach..
Oh ja, on topic: ik heb ook geen ervaringen met de reiswinkel in Leiden, sorry!
Je krijgt een reactie van iemand die het dan misschien wel niet zelf ervaren heeft, maar aangeeft dat het ook wel goed kan gaan.
Dat dit niet een verhaal is wat in jouw straatje past, rechtvaardigt niet jouw reactie hierop.
Ha, nu zal ik wel dezelfde reactie over me heen krijgen, maar ach..
Oh ja, on topic: ik heb ook geen ervaringen met de reiswinkel in Leiden, sorry!