LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tripair.nl
-
Tripair.nl
Hallo,
Tijdens het zoeken naar vliegtickets stuit ik iedere keer op ticketsite tripair.nl. Een in Griekenland gevestigd bedrijf. Ze zijn overduidelijk de goedkoopste maar zijn ze ook betrouwbaar?
Iemand al eens hier geboekt?
Tijdens het zoeken naar vliegtickets stuit ik iedere keer op ticketsite tripair.nl. Een in Griekenland gevestigd bedrijf. Ze zijn overduidelijk de goedkoopste maar zijn ze ook betrouwbaar?
Iemand al eens hier geboekt?
Re: Tripair.nl
Nergens bij aangesloten, niet aan beginnen dus. Boeken is geld kwijt.
Ik heb mij ook eerst zorgen gemaakt maar mijn boeking komt terecht na login op de KLM site. De boeking die ik via de tripair maakte is dus doorgekomen.
Moet wel zeggen dat de hele website bij nader inzien niet echt betrouwbaar eruitzag dus als ik Tripair was zou ik dat zo snel mogelijk doen.
Moet wel zeggen dat de hele website bij nader inzien niet echt betrouwbaar eruitzag dus als ik Tripair was zou ik dat zo snel mogelijk doen.
Hallo Mobstar,
Heb je de reis al gemaakt, die je onlangs bij tripair hebt geboekt?
Ik ben nu namelijk aan het zoeken naar een goedkope retour ticket naar Indonesië - Jakarta.
Tripair heeft qua prijs en reistijden verhouding de beste opties aan.
Een vriendin van me zei namelijk dat ik het best mijn ticket aan bij een organisatie boek die bij ANVR zijn aangesloten voor als ze failliet gaan.
Heb je de reis al gemaakt, die je onlangs bij tripair hebt geboekt?
Ik ben nu namelijk aan het zoeken naar een goedkope retour ticket naar Indonesië - Jakarta.
Tripair heeft qua prijs en reistijden verhouding de beste opties aan.
Een vriendin van me zei namelijk dat ik het best mijn ticket aan bij een organisatie boek die bij ANVR zijn aangesloten voor als ze failliet gaan.
Boek nooit bij tripair.com! Ik heb dit laatst gedaan en ik heb hier vreselijk spijt van gehad, ik zal NOOIT meer bij tripair boeken. Het is onmogelijk om met ze te communiceren via telefoon en op e-mails krijg je geen of laat antwoord. Ik kan me voorstellen dat het ook vast wel eens goed gaat maar bij mij was alles mis. Ik zou NIEMAND tripair aanraden!!
Nooit meer bij Tripair boeken. Alles zorgvuldig gecontroleerd, geen verzekeringen afvinken e.d., maar op het laatste ogenblik over het hoofd gezien dat linksboven 25 euro bijkwamen voor Kosten Creditcard.
Oplichters dus. Maar reeds betaald, ik hoop dat de tickets wel in orde zijn, daar heb ik wel vertrouwen in, maar ipv 211 heb ik nu 236 euro betaald.
Ongeloofelijk hoe ze jouw om de tuin leiden.
Oplichters dus. Maar reeds betaald, ik hoop dat de tickets wel in orde zijn, daar heb ik wel vertrouwen in, maar ipv 211 heb ik nu 236 euro betaald.
Ongeloofelijk hoe ze jouw om de tuin leiden.
Tickets geboekt via Tripair, vlucht van Aeroflot naar Bangkok
vertrouwde het later toch niet helemaal.
Aeroflot gebeld, opgegeven; naam, ticketnr. en vluchtnummer.
Is geregistreerd bij Aeroflot, met de juiste gegevens.
Gaat goed dus !
John
Gaat goed dus !
John
Laatst gewijzigd door JohnBB op 10 dec 2014 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Euhm, ik lees er meerdere ....JohnBB schreef:Inmiddels iemand al ervaring(en) met tripair ?
graag je reactie
John
-
Het is fantastisch! Je kwam hier toevallig even langs en moest melden hoe goed het allemaal is...JohnBB schreef:Tickets geboekt via Tripair, vlucht van Aeroflot naar Bangkok
Gaat goed dus !
John
vorige week per ongeluk tickets geboekt naar Schotland, direct weer geannuleerd binnen 10 minuten, maar al het geld kwijt. Zeer moeizaam te communiceren, slecht Engels. Betaal liever iets meer bij een Hollandse site.
Moet zelfs het geld voor de koffer en luchthaven belasting betalen.
Moet zelfs het geld voor de koffer en luchthaven belasting betalen.
Veel eendagsvliegen .....