Beste Trosradar,\
U presenteert zich als een programma dat op komt voor de belangen van de consument, nou niet in het verhaal van Phuket air. U heeft hier in dit onderwerp nog niets van u laten horen of zien zowel op dit forum als in een uitzendig of waar dan ook, ik vind dit rond uit schandalig. U bent in een positie om voor heel veel gedupeerde op het forum iets te kunnen betekenen bv opheldering vragen bij de reisbureaus waarom ze dit de mensen flikken. Laat ze maar met de billenbloot in de uitzending kijken of ze dan nog durven deze mensen in het ongewisse te laten. Veel mensen hebben hard gewerkt voor een welverdiende vakantie en hebben daar ik weet niet hoelang naar uitgekeken en door toedoen van de reisbureaus valt dit voor veel mensen in het water. Pa vliegt niet meer nee maar de reisorganisaties hebben zorg naar de mensen toe die heel veel geld neer tellen voor de reizen, ze doen helemaal niets, soms op het laatste moment als er voor de klant niets meer te regelenen valt en ze dus de hele dure alternatieven maar moeten nemen.
TROS RADAR doe iets en laat zien dat jullie voor de burger op komen en help deze mensen door in ieder geval te laten zien dat jullie hier ook maar iets mee doen dit kan zo niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trosradar, waar blijft u nu voor de consument
Re: Trosradar, waar blijft u nu voor de consument
trosradar had verledenweek de laatste uitzending.U moet het voorlopig
zonder dit consumenten programma doen,want ze zijn zomer vrij.
Dus geen uitzendingen.Tot weer het niewe seizoen weer begind,doen ze het misschien wel .Dat wachten we maar af als het zover is.Gewoon
zomer reces.
zonder dit consumenten programma doen,want ze zijn zomer vrij.
Dus geen uitzendingen.Tot weer het niewe seizoen weer begind,doen ze het misschien wel .Dat wachten we maar af als het zover is.Gewoon
zomer reces.
Kan je ze niet bellen en vragen om juridische bijstand?
Telefoonnummer staat op de site
succes!
Ps ik begrijp je frustratie
Telefoonnummer staat op de site
succes!
Ps ik begrijp je frustratie
-
wordt eens wakker....
er zijn ook ander manieren om je problemen op te lossen dan de media...die hetzelfde resultaat hebben...
prbeer het eens rechtstreeks met een bedrijf!
dat is wel zo fair!
er zijn ook ander manieren om je problemen op te lossen dan de media...die hetzelfde resultaat hebben...
prbeer het eens rechtstreeks met een bedrijf!
dat is wel zo fair!