LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TUI reisburo reisbon
TUI reisburo reisbon
Krijg je een reisbon van 250 euro...Denk je hee dat is leuk een voordeel met de reis..
oke Op naar een TUI reisburo wij bestellen een vliegreis naar de USA...willen betalen en leggen de reisbon op tafel .zegt de medewerker sorry meneer die kunnen wij niet aannemen omdat u niet geboekt heeft bij o.a. KLM.Robenson,Arke en nog enkele....want allen via die maatschappij is dexze bon geldig...
Dus mensen koop geen reis kadobon want je kan deze alleen kwijt als je zaken doet via TUI met bovenstaan en nog enkele maatschapijen
tel uit je winst........je vlieg gekoop..ben je later tot nog duur uit....
Re: TUI reisburo reisbon
Meestal zo hè....dat er voorwaarden gelden voor zo'n actie....
Re: TUI reisburo reisbon
Een reisbon is toch geen aktiebon? Wij hebben ook ooit van de werkgever een reischeuqe cadeau gekregen en konden die zonder problemen inleveren bij het reisbureau.
Ook had ik vorig jaar van OAD een reischeuqe ( € 10 ) gekregen omdat ik mee had gedaan aan hun internet enquette en heb die ook gewoon in kunnen leveren. Wel zei ik het van te voren even, maar verder was het geen enkel probleem.
AK
Ook had ik vorig jaar van OAD een reischeuqe ( € 10 ) gekregen omdat ik mee had gedaan aan hun internet enquette en heb die ook gewoon in kunnen leveren. Wel zei ik het van te voren even, maar verder was het geen enkel probleem.
AK