Hallo,
Wij zijn afgelopen kertst en oud op nieuw in Turkije geweest. We hebben gevlogen met turkish airlines. We kwamen 's morgen in dusseldorf aan om 800 uur. Ons vliegtuik zou om 1130 vliegen.
Bij binnenkomst zagen we al dat ons vliegtuig een uur vertraging had opgelopen. We hadden een tussenstop in Istanbul, we gingen namelijk naar Trabzon. Officieel zouden we om 1545 Lokale tijd in Istanbul aankomen en om 1720 het vliegtuig richting Trabzon moeten pakken. Alleen door de vertragin in dusseldorf hadden we het vliegtuig van 1720 gemist. Daardoor moesten we de vlucht van 2330 pakken in Istanbul.
Dus ruim 6.5 uur wachten op het vliegveld in Istanbul, met een baby van 6 maanden en een kind van 4 jaar. Ik ben toen naar de supervisor gegaan van THY en die heeft voor ons een hotel geregeld.
Ons vliegtuig van 2330 is pas opgestegen om 1.30 'snachts. Dit omdat het nog op passagiers moest wachten die uit Munchen kwamen. Al met al waren we om 330 geland op Trabzon. Terwijl we officieel om 1900 zouden landen op Trabzon. Ik ben hier erg boos over en de kinderen hebben heel veel geleden. Mijn zoontje heeft op de grond gelegen omdat er geen plaatsen waren om fatsoenlijk te slapen. Dit is bij de gate in Istanbul. We waren dus met het busje om 2200 opgehaald bij het hotel zodat we het vliegtuig van 2330 zouden halen. Maar die had dus ook 2 uur vertraging. Kan ik hier een klacht over indienen en krijg ik dan ook schadevergoeding?
Waar moet ik die klacht dan neerleggen?
MVG
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Turkish airlines
Re: Turkish airlines
Normale verlettijden bij deze maatschappij en de verlettijden vallen binnen de normeringen
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 09 jan 2006 19:53
Re: Turkish airlines
waar kan ik dat vinden dan
Re: Turkish airlines
Googlen Googlen Ministerie van Waterstaat