LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tweede brochure

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
actie

tweede brochure

Ongelezen bericht door actie »

:!: Half maart stapten wij vrolijk een reisbureau binnen om daar een reis via Neckermann te boeken. We hadden thuis al uitgerekend hoeveel de reis met alle toeslagen zou kosten. Het meisje aan de balie was zeer vriendelijk en ging direct naar de site van Neckermann om te kijken of de reis nog geboekt kon worden. Dat bleek inderdaad te kunnen, maar de prijs was hoger dan in de Neckermannbrochure aangegeven. Bij navraag door de baliemedewerkster aan Neckermann scheen er een week later een nieuwe zomerbrochure van Neckermann uit te komen met vernieuwde (en dus voor ons hogere) prijzen en op de Neckermannsite werden deze prijzen al een week voor uitkomen van de nieuwe gids gehanteerd! De baliemedewerkster wees Neckermann ook nog eens erop dat in onze gids ("de oude") ook nog stond dat wanneer men boekt voor 1 April dat men dan een bepaalde korting krijgt en dat je dan ook mag verwachten dat die gids minimaal tot 1 April geldig is! Niet dus. Neckermann schijnt niet de enige te zijn die dit soort grapjes met een "tweede brochure" uithaalt. Wanneer wordt er nu eens eindelijk paal en perk gesteld aan alle misleiding en oplichterij in de reiswereld?

gemami

Re: tweede brochure

Ongelezen bericht door gemami »

De enige manier is om dan niet te boeken en bij een andere maatschappij te kijken.

Captain Peacock

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

of gewoon ieder onderdeel zelf organiseren!

Het kan immers ook in uw voordeel uitpakken...maar ja dan bent u waarschijnlijk muisstil..

Het blijft erg makkelijk om meteen maar te klagen..ZIE HET POSITIEF !

dat maakt hjet leven een stuk leuker!

:wink:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

als je de prijsbijlage goed had bestudeerd had je kunnen terug vinden dat de prijzen maar tot bepaalde data gelden, soort vroegboek korting.

actie

Ongelezen bericht door actie »

Voor alle duidelijkheid: bij Neckermann stond er niet in de gids tot wanneer de eerste brochure geldig zou zijn, zelfs de baliemedewerkster van het reisbureau wist dit niet.
Ik kan inderdaad iets anders boeken, maar ik heb niet voor niets gezocht in de reisgidsen om iets te boeken waar ik graag naartoe wil en het lijkt me toch niet de bedoeling dat ik elke keer naar iets anders op zoek moet omdat de reiswereld doet met de prijzen wat en wanneer ze wil. Ik vind het jammer dat het feit dat ik dit aan de orde stel als iets negatiefs wordt gezien door sommige forumbezoekers. Misschien moeten sommige Nederlanders wel constant misleid worden om een positief gevoel over te houden...

Captain Peacock

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

ligt dat dan niet aan je reisbureau?

dat zijn de prof's die moeten je toch voorlichten en er zelf voor zorgen dat ze de juist info hebben en verstrekken?

Gesloten