LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Maar ieder bedrijf hoort gewoon te zorgen dat er geen klachten zijn over de service en de kwaliteit van de aangeboden produkten, dan is er ook geen aanleiding om woordspelingen te maken.
Wanneer een bedrijf zichzelf respecteert door wensen en behoeften zoveel als mogelijk af te stemmen op de klant, dan zal dit zonder meer positief beloond worden. Hopelijk heeft een bedrijf dan wel voldoende gemotiveerde mensen in dienst om dit waar te maken, want eerlijk is eerlijk, het zijn de medewerkers van een organisatie die niet bepaald betrokken zijn.
Wanneer een bedrijf zichzelf respecteert door wensen en behoeften zoveel als mogelijk af te stemmen op de klant, dan zal dit zonder meer positief beloond worden. Hopelijk heeft een bedrijf dan wel voldoende gemotiveerde mensen in dienst om dit waar te maken, want eerlijk is eerlijk, het zijn de medewerkers van een organisatie die niet bepaald betrokken zijn.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
JH
Wat bedoel je nou eigenlijk er is geen touw aanvast te knopen uit jouw betoog. Misschien een weekje naar Center Parcs.
Wat bedoel je nou eigenlijk er is geen touw aanvast te knopen uit jouw betoog. Misschien een weekje naar Center Parcs.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
De reactie van JH is zo duidelijk als het maar zijn kan.
Bij iedere reisorganisatie behoort een klantvriendelijke behandeling voorop te staan.
Bij iedere reisorganisatie behoort een klantvriendelijke behandeling voorop te staan.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Klopt, maar JH moet ook begrijpen dat er geen 1 bedrijf is dat het iedereen voor de volle 100% naar de zin kan maken.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Om een bedrijf dan niet meer in zijn waarde te laten is erg laag.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Om een bedrijf dan niet meer in zijn waarde te laten is erg laag.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Dat is nu juist de kunst van het ondernemen ! Om er voor te zorgen dat de wensen en behoeften van de mensen gerealiseerd kunnen worden.dat er geen 1 bedrijf is dat het iedereen voor de volle 100% naar de zin kan maken.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
[quote]Om een bedrijf dan niet meer in zijn waarde te laten is erg laag.[/quote]
Op het moment dat men op een forum of waar ook in het openbaar gaat klagen over de slechte service dan is men al gestart met het niet in de waarde laten van het bedrijf.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Je zal maar tot die 1% behoren, die een vakantie heeft geboekt en waar van alles mis gaat omdat een reisorganisatie een beetje onverschillig met de belangen van de klant omgaat.begrijpen dat er geen 1 bedrijf is dat het iedereen voor de volle 100% naar de zin kan maken.
Dat is flink balen!
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
je zal maar tot die 1% behoren waarbij het nooit naar de zin is en die altijd over alles lopen te klagen, omdat het eten net iets anders is klaar gemaakt dan je thuis gewend bent of omdat het bed iets anders is opgemaakt dan je thuis gewend bent.Je zal maar tot die 1% behoren, die een vakantie heeft geboekt en waar van alles mis gaat omdat een reisorganisatie een beetje onverschillig met de belangen van de klant omgaat.
Dat is flink balen!
Wat heb je dan een zwaar leven......
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Ik heb ooit, jaren geleden, een aantal keren een buitenlandse reis mee begeleid. Nooooit meer heb ik mij gezworen. Het bed thuis was comfortabeler, men had tenminste 8 uur slaap per nacht nodig en dat ging niet omdat de medereisgenoten blijkbaar met veel minder slaap toekwamen en 's nachts niet allemaal even rustig hun kamer opzochten, men was gewend op vaste tijden te eten en als dat niet gebeurde raakte de maag van streek, etc. enz. Ik heb toen gemerkt hoe z**kerig en kleinzielig sommige mensen kunnen zijn en je het bloed onder de nagels uit zanikken. Als je alles wilt hebben zoals het thuis is, moet je thuis blijven. Wil je een vakantie waarbij alles is als in je dromen, moet je sparen of een lening opnemen om een geheel verzorgde cruise te maken voor enkele tienduizenden euro's. Maar wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, moet je accepteren dat voor dat beetje geld die eerste rang ook wel eens kan kraken.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
zucht een droom van een vakantie gaat aan uw neus voorbij dankzij berendjan.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
1% behoren waarbij het nooit naar de zin is en die altijd over alles lopen te klagen, omdat het eten net iets anders is klaar .......
De Geschillen Commissie Reizen is niet voor niets in het leven geroepen!
Maar dat is zeker niet bij je opgekomen?!
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
hahahaha, weet je hoeveel "klachten" de geschillencommissie afwimpeld, omdat het nergens op slaat?
9 van de 10.
Denk jij daar maar eens over na.
9 van de 10.
Denk jij daar maar eens over na.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Op dit soort domme opmerkingen heeft reageren geen enkele zin meer.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
hahaha, nee voor jou heeft reageren geen zin meer, omdat je weet dat het de waarheid is.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Nou zit iedereen elkaar af te katten omdat niemand het eens is met een ander die een mening geeft Erg leuk allemaal maar volgens mij ging dit over Peter Langhout en zijn reizen.
Ik moet toegeven dat de persoon die deze topic begonnen is ook wel een aantal punten heeft waar ik het niet mee eens ben. Als het plaats niet gezellig is en er niets te doen is ligt dit aan de plaats en aan jezelf (zelfvermaak noemen ze dat) daar kan Peter Langhout niets aan doen. De overboeking wel maar ze moeten altijd een even goed of betere lokatie aan bieden. (als dit dan niet bevalt is dit je eigen probleem hun doen hun best om het ALSNOG te regelen) maar goed.
Als je goed op dit forum had gekeken had je kunnen zien dat hier al meerdere topics over geweest zijn en na veel lezen is er op een enkeling na niemand te vreden over Peter Langhout en toch blijven ze vakanties aanbieden en wij als consument kopen de reis bij hun. Sommige klagen over Peter Langhout dat het kl*** geregeld is maar boeken wel 3 a 4 x een reis bij hun. Waar ligt dan de fout????
Bij Peter Langhout omdat ze alles zo "goed" regelen??
Of bij de consument die ondanks alle klachten toch bij hun blijft boeken??????????
Ik moet toegeven dat de persoon die deze topic begonnen is ook wel een aantal punten heeft waar ik het niet mee eens ben. Als het plaats niet gezellig is en er niets te doen is ligt dit aan de plaats en aan jezelf (zelfvermaak noemen ze dat) daar kan Peter Langhout niets aan doen. De overboeking wel maar ze moeten altijd een even goed of betere lokatie aan bieden. (als dit dan niet bevalt is dit je eigen probleem hun doen hun best om het ALSNOG te regelen) maar goed.
Als je goed op dit forum had gekeken had je kunnen zien dat hier al meerdere topics over geweest zijn en na veel lezen is er op een enkeling na niemand te vreden over Peter Langhout en toch blijven ze vakanties aanbieden en wij als consument kopen de reis bij hun. Sommige klagen over Peter Langhout dat het kl*** geregeld is maar boeken wel 3 a 4 x een reis bij hun. Waar ligt dan de fout????
Bij Peter Langhout omdat ze alles zo "goed" regelen??
Of bij de consument die ondanks alle klachten toch bij hun blijft boeken??????????
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Wat me wel opvalt is dat ik bijna nooit meer op tv. reclame hoort van Langhout
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Er wordt nu op Radio Veronica reclame gemaakt voor Peter Langhout via een reis die je iedere vrijdag kan winnen. Magere reclame dus misschien maar beter dat je met zulke slechte recenties een beetje op de achtergrond laat zweven.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Het gaat 1xgoed; het gaat 2x goed, maar geloof alsjeblieft:maar boeken wel 3 a 4 x een reis bij hun. Waar ligt dan de fout????
de 3x heb je het gevoel dat je terecht bent gekomen in een nachtmerrie!
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Ervaringsdeskundige tegen wil en dank!!!
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Wie heeft hier gezegd dat ze 3 a 4 keer een reis bij Peter Lang Fout hebben geboekt?? Volgens mij ben jij de enige die dat beweert.Sommige klagen over Peter Langhout dat het kl*** geregeld is maar boeken wel 3 a 4 x een reis bij hun. Waar ligt dan de fout????
Iedere klacht is een klacht. Wat de een goed vindt, daar neemt een ander geen genoegen mee. En ga hier niet vertellen hoe ik me moet gedragen, wat ik wel of niet moet accepteren en dat ik thuis ook zeker dagelijks een buffet heb van 20 meter, enz. enz. Als iemand een nare ervaring heeft gehad DAN IS DAT ZO!!!. En let maar op: diegene die hier nu het hardste roepen dat iemand hier loopt te "zeuren", zijn de ergste klagers en klagen zelfs als het laatste velletje toiletpapier toevallig op is.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Als een reisorganisatie als het onderhavige al vóór dat je überhaupt vertrekt je door blunders en gedraai je de stress in weet te jagen, dan vind ik dat een knap stukje werk!
Chapeau PL!
Chapeau PL!