ik weet niet wie je bent maar dit bericht is een reactie op spaar volgende keer door om bij een echte maatschppij te boeken.
ik vind dit een slappe reactie je doet net of wij alleen op vakantie kunnen als we met een low cost carrier vliegen.
en als dat al het geval is wat is hier dan mis mee.
ben je vergeten dat sabena enkele jaren geleden ook bankroet is gegaan.
en dat kan ook met andere maatschappijen gebeuren.
ook mensen die hier geboekt hebben zijn hun geld kwijt.
grt rudi
Precies Rudi! Diegene die die reactie plaatste weet duidelijk niet waar hij het over heeft en weet van toeten noch blazen wat luchtvaart betreft
O, omdat jij aan de NLS studeerd heb JIJ er wel verstand van....en weet JIJ welke reacties wel of niet serieus genomen moeten worden.
Van iemand die aan de NLS studeerd verwacht je juist een uitleg waarom. Nee, de ander weet van toeten noch blazen...
Beste Gast, zoals jij reageert wek je de indruk dat jij wel overal verstand van hebt, ik ga geen uitleg geven over mijn reactie, daar het forum al volstaat met onderbouwingen van mijn mening.
Dus als je het niet erg vindt, ga ik dan ook niet dieper in op jouw uitdaging.
Ik heb nog een studie die op me wacht. Tabee!
Aha, dus toch geen verstand van zaken. Alleen maar bluffen met: "ik studeer aan de NLS...., dus ik weet het allemaal wel".
Ik heb nergens gezegd dat ik het wel weet. In tegendeel: ik vraag om een uitleg en jij kunt die niet geven. Dus kom nu niet met een air van deskundige als je daar geen verstand van hebt. Dat is een verschil. Misschien moet je dat eens in een van de eerstvolgende lessen aan je docent vragen.
Lieve Gast, ik heb geen air van "ik weet overal alles van", dat pretendeer jij!
Maar mensen moeten zich eerst eens in luchtvaartzaken gaan verdiepen voordat ze gaan roepen met "spaar maar voor een vlucht met een "fatsoenlijke" maatschappij.
Maar ik zou zeggen, kom eens naar Hoofddorp, dan hebben we het er samen over onder het genot van een biertje
Tuurlijk, Martinair en Trans zijn zo geweldig!!! NIET DUS!
(staat er nergens een smiley die over zijn nek gaat????)
Zou het kunnen zijn dat alleen KLM (en KLM-Exel) genoemd wordt in de opleidingsinformatie?
Maar goed, dat terzijde. Ik snap niet dat je nog reageert. Je had toch een studie die op je wacht?
Enne...dat biertje drinken in Hoofddorp....Mag het ook in de buurt van de andere locatie van de NLS zijn? Lijikt me veel gezelliger gebied.
Beste gast, nee niet alleen KLM of Air Exel worden genoemd. Die reactie gaf ik uit mijn eigen ervaringen met de duurdere charter maatschappijen, vooral Trans roept bij mij geen positief beeld meer op.
Maar er wordt hier min of meer gesteld dat een low cost carrier slechte maatschappijen zijn. Das het grootste ge-emmer wat uitkomt.
Als een zo'n maatschappije op zijn gat gaat dan kom het niet omdat het een zgn "goedkope" maatschappij is maar dat er een wanbeleid gevoerd wordt.
En ja, ik reageer nog steeds. Want iets anders dan iemand anders de grond in stampen heb ik jou hier nog niet zien doen. Je hebt het over zogenaamde onderbouwingen, maar die heb je zelf ook nog niet gegeven.
Maar in vredesnaam, ga iemand anders opnaaien. Jij maakt het erg onaantrekkelijk voor anderen om hier nog te reageren.
Voor alle anderen die WEL serieus zijn op dit forum: veel succes met vechten tegen de bierkaai.
Zou het zo kunnen zijn dat ik er misschien toch iets meer van afweet dan jij denkt? En dat dat voor jou een vervelende bijkomstigheid is?
Maar inderdaad, voor de meer serieuze forummers onder ons: prettig weekend en geloof niet de eerste de beste die zich op een opleiding beroept. Ik moet ook nog wat gaan doen voor het weekend is....tabee (om maar eens de woordenschat van een ander te kopieëren).
Beste gast, voor mijn part ben je de CEO van transavia of van klm for all I care. Ik heb nooit beweerd dat jij er niks van af weet. Terwijl jij dat wel van mij roept!
Misschien moet je eens leren een ander in zijn waarde te laten en niet meteen te gaan kleineren maar dan op een volwassen manier de ander zijn mening te weerleggen.
En begin niet over mijn woordenschat, die zou misschien ook groter zijn dan dat jij weet.
Beste mensen, altijd dat ruziegemaak in nederland; dat helpt toch niets....Bel naar Virgin-Express 09002658102 of GermanWings +49180955855. Beide maatschappijen geven (voor een kleine dossierskost) een herboekingsmogelijkheid bij hun.
Inmiddels is er steeds meer nieuws over een op handen zijnde overname van VBird. De kans is groot dat Dutchbird samengaat met VBird en dat daardoor VBird dus weer gaat vliegen vanaf half november.
Verschillende verhalen op internet doen zo de ronde.
Overigens zijn er nog twee maatschappijen, één uit een EU-land (GEEN Duitsland; dus geen German Wings of LTU-overnamekandidaat) en een niet nader genoemde kandidaat.
Overigens heeft de derde (die zonder naam) nog geen bod gedaan. De eerste (dus Dutchbird óf die uit het EU-land) heeft al een bod gedaan, de tweede ook. Deze tweede wil verder gaan als een groot bedrijf, de andere met slechts 50 tot 70 man personeel en een vermindering van het aantal vluchten/bestemmingen.
Meer info op de weblog van hanky: http://hanky.web-log.nl . Al het VBird nieuws verzameld, veel tips. Lammert schreef er ook al eens over.
Soms valt het mee: wij boekten een reis naar Fuerteventura via Sunweb. Daags voor ons vertrek kwam het vervelende telefoontje...
Onze reis ging niet door Gelukkig kwam Sunweb met een geschikt alternatief zonder extra kosten
ik heb contact opgenomen met ing card ik heb een mastercard van ing wat blijkt niet verzekerd voor v-bird fallisement.
in tegenstelling tot mijn zwager die een mastercard heeft van de rabo bank hij heeft zijn geld terug dezelde vlucht geboekt en dezelfde mastercard allen van een andere bank.
grt r.rombouts
ik ben nog steeds met mijn c-card maatschappij bezig om mijn geld terug te krijgen.
ik heb een c-card van ing er wordt mij verteld dat ik bij fallisement geen geld terug krijg omdat dit een zwarte kaart is en dan bedoel ik de kleur .
dat is een kaart die niet door interpay behandelt wordt.
het is een mastercard en zoals ik hier lees wordt door mastercard terug betaald gezien het grote aantal reacties van mastercard houders.
is er iemand die dezelfde ervaringen heeft als graag een reactie het kan ook via de mail [email protected]