LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vacansoleil laat trouwe klanten in de kou staan

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jojodive1

Vacansoleil laat trouwe klanten in de kou staan

Ongelezen bericht door jojodive1 »

Na 5 jaar achtereen probleemloos met Vacansoleil op vakantie te zijn geweest, heeft deze firma ons de laatste 2 jaar behoorlijk in de kou laten staan. Wij waren 5 jaar achtereen naar een gehuurde tent op Camping Las Dunas geweest, en besloten vorig jaar voor een andere locatie te kiezen. Om de weekenddrukte op de wegen te omzeilen kiezen wij al jaren met tevredenheid voor aankomst en vertrek op Woensdag, dus ook voor de boeking verleden jaar. Groot was onze verbazing dat we eeen bevestiging kregen voor aankomst op Zondag, we zouden dan op zwarte Zaterdag moeten reizen, er bleek geen mogelijkheid meer te zijn dit te veranderen, dus ging deze vakantie niet door. Groot was onze verbazing toen kennissen, die 4 weken na ons geboekt hadden voor dezelfde accomodatie, wel in de periode die wij officieel geboekt hadden terecht konden. Hierover hebben wij een brief naar Vacansoleil gestuurd, er werden excuses gemaakt maar verder waren wij genoodzaakt onze vacantie in Nederland door te brengen. Dankzij de goede ervaringen uit het verleden besloten wij juli 2004 toch al weer te boeken voor Camping Las Dunas (waar we al 5x op rij waren geweest)in juli 2005. Normaal gesproken krijg je een bevestiging en moet er een bepaald bedrag aanbetaald worden.Toen deze bevestiging uitbleef heb ik even telefonisch contact op genomen. Er werd mij verteld dat hun system was veranderd, en dat ik omstreeks november te horen kreeg of er plaats was, en dan pas de eerste betaling hoefde te verrichten. Onze reservering was echter wel ontvangen. Half december viel de Vacansoleil brochure in de bus, en met verbazing zagen wij dat op camping Las Dunas helemaal geen tenten meer verhuurd werden. Gelijk weer telefonisch contact opgenomen, en het bleek inderdaad dat ze alleen nog maar stacaravans verhuurden. Ik weet niet of ik de enige ben,maar ik heb het vermoeden dat geen enkele klant hierover is geinformeerd. Omdat deze kant en klare bungalowtenten zeer gewild zijn, is het vrijwel onmogelijk om nu nog een accomodatie voor het hoogseizoen te vinden. Ik neem het Vacan Soleil zeer kwalijk dat ze niet even de moeite hebben genomen een (tot vorig jaar) vaste klant vroegtijdig te informeren, zodat er een andere keuze kon worden gemaakt, en ben zeer benieuwd of meer mensen soortgelijke ervaringen hebben.

jonkers

Re: Vacansoleil laat trouwe klanten in de kou staan

Ongelezen bericht door jonkers »

Kijk maar verder op deze site onder forums en je ziet genoeg over deze tour operator welke geen afspraken na komt.Klachten niet serieus neemt etc

Radar
Site Admin

Re: Vacansoleil laat trouwe klanten in de kou staan

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten