LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantie door reisorganisatie 2 dagen verplaatst

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
pelebel

vakantie door reisorganisatie 2 dagen verplaatst

Ongelezen bericht door pelebel »

De reisorganisatie one2gether geeft aan dat de luchtvaartmaatschappij de vlucht heeft geannuleerd/verplaatst en daarom de vertrekdatum (en ook de retourvlucht) 2 dagen later is. Omdat de duur van de vakantie dus niet wijzigt geven ze aan dat er niks aan de reissom verandert.
Kan een reisorganisatie dit zo maar doen, en wat zijn mijn rechten?
Heb ik recht op een vergoeding/korting? Als ik de reis wil wijzigen dan moet ik wel extra kosten betalen.
Als ik vraag om de identiteit van de luchtvaartmaatschappij dan krijg ik hier geen antwoord op, terwijl ze dit volgens hun eigen voorwaarden wel zouden moeten doen.
Laatst gewijzigd door pelebel op 23 jan 2014 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk

Re: vakantie door reisorganisatie 2 dagen verplaatst

Ongelezen bericht door Chocomelk »

U weet niet met welke vliegmaatschappij u vliegt terwijl u de
reis al geboekt hebt ?
Vreemd.

Regggy

Re: vakantie door reisorganisatie 2 dagen verplaatst

Ongelezen bericht door Regggy »

pelebel schreef:De reisorganisatie one2gether geeft aan dat de luchtvaartmaatschappij de vlucht heeft geannuleerd/verplaatst en daarom de vertrekdatum (en ook de retourvlucht) 2 dagen later is. Omdat de duur van de vakantie dus niet wijzigt geven ze aan dat er niks aan de reissom verandert.
Kan een reisorganisatie dit zo maar doen, en wat zijn mijn rechten?
Heb ik recht op een vergoeding/korting? Als ik de reis wil wijzigen dan moet ik wel extra kosten betalen.
Als ik vraag om de identiteit van de luchtvaartmaatschappij dan krijg ik hier geen antwoord op, terwijl ze dit volgens hun eigen voorwaarden wel zouden moeten doen.
Ja dit mag men doen. Helaas. Wel is het zo dat wanneer je deze nieuwe data niet wenst te reizen je je geld terug kunt krijgen (volledige reissom incl. evt. reserveringskosten en evt. reisverzekering). Dan heb je echter geen vakantie meer, dus dat is ook jammer..

Gesloten