In januari hebben we een reis geboekt naar Curacao voor 12 dagen.
In de papieren die we hebben staat dan ook bij reisduur: 12 dagen
Vertrekdatum is 12-10 en de terugdatum 23-10
Op het ticket staat echter vermeld dat we op 22-10 terugvliegen.
Ik weet dat je de eerste dag en laatste dag soms pech hebt met de tijden van de vlucht en daardoor dagen kwijt kan raken. (wat bij ons ook het geval is) maar nu zie ik dus dat we de 22e al terugvliegen en daardoor ipv 12 dagen maar 11 dagen overhouden. (door de slechte tijden maar 9)
Mag dit? Ik kom nooit verder dan Europa en vroeg me af of dit iets met de lange vlucht te maken heeft.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantie duurt wel erg kort zo
Re: Vakantie duurt wel erg kort zo
Dat heeft met het tijdsverschil te maken. Op de ticket staat de PLAATSELIJKE tijd en datum. Kijk maar naar de vliegtijd/duur van de terugweg. Je zal zien dat het dan wel klopt met de aankomsttijd en dat je gewoon je geboekte aantal dagen hebt. Fijne vakantie
Ja dat klopt, ik had met Cuba ook 3 reisdagen.
De terugvlucht duurt '2' dagen (ivm tijdverschil).
De terugvlucht duurt '2' dagen (ivm tijdverschil).
-
naar verre bestemmingen is dat volgens mij standaard (ik ben niet anders gewend). 16 dagen betekend 14 nachten, 14 dagen betekend 12 nachten en zo voorts. dat heeft met het tijdsverschil en de reistijd te maken.
-
Dus toch vanwege het tijdsverschil en de lange vlucht.
Jammer dat ik de vlucht niet echt als vakantie kan beschouwen (vind vliegen niet zo leuk) Maar goed, so be it.
Jammer dat ik de vlucht niet echt als vakantie kan beschouwen (vind vliegen niet zo leuk) Maar goed, so be it.
mietenin je vliegen niet zo leuk vindt, ik ook niet trouwens wens ik je een fantastiche vakantie toe.
Nog even en je bent weg.
Nog even en je bent weg.